Głośny Silnik i Obroty...

Problemy z cee'd'em oraz historia eksploatacji Waszych aut (raporty) / problems, drive reports

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
Piotr
 

Głośny Silnik i Obroty...

02 mar 2009 17:49

Witam:]

PojawiÂł sie problem w moim Cee'dku a mianowicie zauwaÂżyÂłem ze silnik dosyc gÂłoÂśno pracuje, a obroty samochodu na jaÂłowym biegu spadÂły do okoÂło 700-800 obrotĂłw. Co moze byc przeczyna? MiaÂł ktos podobnie?

stj
Dyrektor
 
Posty: 843
Dołączył(a): 23 kwi 2008 16:44
Lokalizacja: Łódź

02 mar 2009 18:03

Nie mam przy sobie kryształowej kuli ,napisz coś więcej. :)
rodzaj silnika ?
jaka skrzynia biegów ?
przebieg pojazdu ?
obr. 800 w dieslu to norma ,w benzynie jeszcze mniej
SW CRDi 115 Solid Red-Nissan Qashqai+2 2.0 dci AT

AUTOR WĄTKU
Piotr
 

02 mar 2009 18:06

Cee'd Sw Benzyna 1.6 122 km przebieg 13900

Mowisz ze w benzynie mniejsze obroty to norma, caly czas obroty nie spadaly na luzie ponizej 1000/1200 obr

AUTOR WĄTKU
less
 

02 mar 2009 18:13

Piotr napisał(a):Mowisz ze w benzynie mniejsze obroty to norma, caly czas obroty nie spadaly na luzie ponizej 1000/1200 obr


Jak miałeś 1000/1200 obr/min na nagrznym silniku na luzie to z pewnością było to za duż a 800 obr/min już jest dobrze

AUTOR WĄTKU
Piotr
 

02 mar 2009 18:16

Czyli twierdzisz ze to normalny objaw;p]

AUTOR WĄTKU
Piotr13
 

02 mar 2009 18:18

<span>Piotr</span> napisał(a):Mowisz ze w benzynie mniejsze obroty to norma, caly czas obroty nie spadaly na luzie ponizej 1000/1200 obr

Tyle to mam na zimnym, a na rozgrzanym ok. 600-800 obr/min
Ostatnio edytowano 02 mar 2009 18:28 przez Piotr13, łącznie edytowano 1 raz

stj
Dyrektor
 
Posty: 843
Dołączył(a): 23 kwi 2008 16:44
Lokalizacja: Łódź

02 mar 2009 18:20

W benzynie 1,4 to ok.550 przy nagrzanym silniku .W 1,6 CRDI obroty są podwyższone tylko w fazie nagrzewania silnika i włączonym ogrzewaniu wnętrza przy temp. otoczenia poniżej 10 st. C
SW CRDi 115 Solid Red-Nissan Qashqai+2 2.0 dci AT

AUTOR WĄTKU
less
 

02 mar 2009 18:21

poczytaj w instrukcji bądź wyciągu ze świadeckwa homologacji - gdzieś to widziałem. Sam ma diesla więc sprawdzić nie mogę, ale IMO to są prawidłowe obroty dla ciepłego silnika

AUTOR WĄTKU
Piotr
 

02 mar 2009 18:43

Obroty obrotami;p

A silnik glosnijszy niz zwykle ale sadze ze tu juz mi w ASO cos powiedza na ten temat;]

Avatar użytkownika
mark
Weteran
 
Posty: 1309
Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
Lokalizacja: Lubelskie
Grupa: Lubelska
Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+

02 mar 2009 19:56

Piotr coś tu mi nie pasuje.
Do tej pory miałeś obroty większe niż 800 i według ciebie wszytko było dobrze. Teraz masz obroty silnika 700-800 i to jest według ciebie źle. Ceedem przejechałeś już prawie 14 tys km i nie jest to twój pierwszy samochód.
Nie wiedziałeś do tej pory, że coś nie tak jest z obrotami silnika? A może sobie żartujesz?

AUTOR WĄTKU
damian23
 

02 mar 2009 20:36

no wlasnie na wyzszych obrotach jest silnik glosniejszy..u mnie jest po nagrzaniu 800 i jest ok..takze cos tu nie tak..

AUTOR WĄTKU
Piotr
 

02 mar 2009 21:54

No wiec rozwijając wątek dokladnie w moim cedku zrobilem juz prawie 14 tys i zawsze obroty na luzie wynosily ponad 1000/1200.

Teraz obroty wynosza jakies 600/800 i silnik swista przy czym jest glosny tak jak by sie cos slizgało czy cos i tak sie zastanawiam co moze byc przyczyna...

Nie mam powodu sobie zartowac... i nic wczesniej sie nie dzialo z obrotami

A i tu CIe zaskocze to moj pierwszy samochod :mrgreen:

Avatar użytkownika
mark
Weteran
 
Posty: 1309
Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
Lokalizacja: Lubelskie
Grupa: Lubelska
Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+

02 mar 2009 22:12

Piotr mijasz siĂŞ z prawdÂą . PoniÂżej jest twĂłj post. DziaÂł:
Na kaÂżdy temat- Czym kiedyÂś jeÂździliÂście .
WysÂłany: PiÂą Gru 07, 2007 21:05 Temat postu:

1.Fiat 126p 86-97
2.Fiat Uno Fire 1.0 97-07 "Golasek" (teraz Syna)
3.Cee'd SW 1.6 Opt
CzyÂżby to nie twĂłj post?

AUTOR WĄTKU
Piotr
 

02 mar 2009 22:14

To Brat sie dorwał do konta;]

Dobra ale nie ma sie co rozbijac nad tym, miał ktoś takiego z tym silnikiem i obrotami? No chyba ze jedno nie ma z drugim wspolnego?
Obroty spadly bo silnik sie dotarł,a silnik głosny jest z innego powodu...

No chyba mi w Aso tylko powiedzą
Ostatnio edytowano 02 mar 2009 22:15 przez Piotr, łącznie edytowano 1 raz

stj
Dyrektor
 
Posty: 843
Dołączył(a): 23 kwi 2008 16:44
Lokalizacja: Łódź

02 mar 2009 22:14

GratulujĂŞ pierwszego Cee'd-a ,ktĂłry ma auto-naprawĂŞ w standarcie ,teÂż chcĂŞ taki :D
DoszÂło tu do sprzecznoÂści .Przez 14 tyÂś. jeÂżdziÂłeÂś uszkodzonym autem ,ktĂłre teraz samo siĂŞ naprawiÂło .ZbliÂżasz siĂŞ przeglÂądu okresowego ,zgÂłoÂś tĂŞ usterkĂŞ w ASO.PoÂślizg to najprawdopodobnie wina luÂżnego paska klinowego .
SW CRDi 115 Solid Red-Nissan Qashqai+2 2.0 dci AT

AUTOR WĄTKU
Piotr
 

02 mar 2009 22:17

Wreszcie cos konkretnego uslyszalem :D

stj
Dyrektor
 
Posty: 843
Dołączył(a): 23 kwi 2008 16:44
Lokalizacja: Łódź

02 mar 2009 22:19

Od kiedy jestes posiadaczem Ceed'a
SW CRDi 115 Solid Red-Nissan Qashqai+2 2.0 dci AT

AUTOR WĄTKU
Piotr
 

02 mar 2009 22:24

W luty mauto miało rok;] a w moim posiadaniu od poczatku roku :D Tata nasmigał troche kilometrow i teraz ja jezdze sobie :D

AUTOR WĄTKU
marcin-pulawy
 

02 mar 2009 22:24

supertatajakuba napisał(a):Poślizg to najprawdopodobnie wina lużnego paska klinowego .


Nie bardzo wierzę w Twoję teorię o pasku. Jak pasek się ślizga to piszczy, no chyba, że na pasku i kole pasowym jest smar to wtedy będzie cisza :D .

AUTOR WĄTKU
Piotr
 

02 mar 2009 22:29

Ja sie na tym nie znam, wiec was sie pytam bo napewno kazdy z was ma od mnie wieksze doswiadczenie z samochodami i ceedami tez :)

Następna strona
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 99 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl