Stuki w silniku auto w serwisie.wymiana silnika na nowy ?

Problemy z cee'd'em oraz historia eksploatacji Waszych aut (raporty) / problems, drive reports

Moderator: Żandarmeria

Czy wymieniÂą silnik na nowy??

Tak , wymieniÂą
7
24%
Nie , bêd¹ naprawiali wiecznoœÌ
22
76%
 
Liczba głosów : 29
AUTOR WĄTKU
bociek
 

05 sty 2009 18:44

<span>Lord Boss</span> napisał(a):jeśli kogoś uraziłem swoimi wypowiedziami to przepraszam


Nie o to chodzi. Wiemy jak działają ASO KIA i niestety musimy się z tym pogodzić. Lub sprzedać kijka. Problem się rozwiąże. Ale póki co przyhamujmy. Lordzik dowiedz się jak to jest z odpowiedzią na zgłoszenie gwarancji a dokładniej czy nie musi ASO w ciągu 14 dni odpowiedzieć.

o aucie zastępczym wiem że nie muszą dać ale w takim wypadku to naprawdę pasowało by gdyż to był pierwszy taki wypadek z silnikiem


Sprawdź ubezpieczenie na jaki czas ubezpieczyciel gwarantuje Ci auto zastępcze.

czy to jest w porządku ??


Nie, nie jest. Powtórzę co już kiedyś napisałem. Ceed jest nowym samochodem i niestety ASO się uczy na błędach.
Nie jest to Polmozbyt gdzie majstry znają Polonezy lepiej niż swoją żonę.
Mamy tego pecha że na naszych samochodach nauka trwa.
Wygrają Ci którzy kupią za lat 2-5 bo majstry poznają auta i po dwóch minutach rekonesansu postawią "diagnozę".
Czytam wiele portali i forum internetowych i uwierz że takie przypadki się zdarzają. A to ASO nie zadzwoni bo powinni, nie naprawi bo nie ogarnia tematu.
Reasumując naprawdę życzę żelaznych nerwów i mam nadzieję że w krótkim czasie pojawisz się kijkiem. I oby miał nowe serce.

AUTOR WĄTKU
popmart
 

05 sty 2009 19:44

radzę przemyśleć "niezgodność towaru z umową" droga gwarancyjna jest mocno ułomna ... jeśli powołasz się na niezgodność towaru, nie mineło pół roku od zakupu to masz wielkie szanse że diler u którego kupiłeś weźmie się za robotę bo mu wkoło dupska się zakręci... przygotuj sobie telefon do inspekcji handlowej i rzecznika praw konsumenta na twoim terenie.

gwarancja i niezgodność towaru z umową to 2 różne rzeczy, gwarancja w zaden sposób nie niweluje praw konsumenckich. jeżeli niezgodność jest przez pierwsze pół roku z definicji przyjmuje się że towar był wadliwy przed zakupem i nic nie trzeba udowadniać...

pozdro.

john78
Koordynator Regionalny
 
Posty: 274
Dołączył(a): 10 sie 2008 13:08
Lokalizacja: podkarpacie
Grupa: GOP- Górny Śląsk

05 sty 2009 20:00

Lord Boss szlag mnie trafia jak czytam jakie macie problemy z tym autem, (po co reklamuja gwarancje na 7 lat!!!) ja tez mam parę usterek (lusterko wew. drży i skrzypi, obudowa kierownicy skrzypi, na wybojach tłucze się coś w kolumnie kierownicy i jeszcze kilka innych) ale nawet nie mam siły jechać do ASO KIA w Rzeszowie bo tu mam najbliżej i tam kupowałem bo wiem i widziałem i przekonałem się na własnej skórze jakie oni mają podejście do klienta. Tak ma być i już.
To co pisze popmart może by się udało z butami ale KIA ma na pewno cwanych prawników i jest na takie coś przygotowana. Obym się mylił...
Na ile Wam dali to auto zastępcze?

AUTOR WĄTKU
Lord Boss
 

05 sty 2009 20:02

powiem tak. jak najbardziej rozumiem to że to nietypowy przypadek że diagnoza/naprawa się wydłuża tylko najbardziej denerwójąca jest postawa serwisu. to wkręcanie że nie ma teraz kierownika/mechanika/inzyniera że oddzwonimy jest najgorsza. już raz kierownik ochrzanił tych pracowników co naobiecywali że zadzwonią ale chyba nic ich to nie nauczło. sam byłem ponad tydzień temu w serwisie i oczywiście nie było osoby która by coś wiedziała. zostawiłem 2 numery do siebie. maj.ą też numer do ojca i domowy i nie potrafili oddzwonić.
co do niezgodności z umową auto w kwietniu będzie mieć 2 lata więc szanse są żadne a poza tym auto jets na firmę. no cóż trzeba się uzbroić w cierpliwość i czekać co to będzie.
auto zastępcze dali chwała Bogu do zakończenia naprawy :)
jeden Dużżży Plus tej sprawy za co dziękujemy serwisowi :) clapping

AUTOR WĄTKU
popmart
 

05 sty 2009 20:08

john78 napisał(a):Lord Boss szlag mnie trafia jak czytam jakie macie problemy z tym autem, (po co reklamuja gwarancje na 7 lat!!!) ja tez mam parę usterek (lusterko wew. drży i skrzypi, obudowa kierownicy skrzypi, na wybojach tłucze się coś w kolumnie kierownicy i jeszcze kilka innych) ale nawet nie mam siły jechać do ASO KIA w Rzeszowie bo tu mam najbliżej i tam kupowałem bo wiem i widziałem i przekonałem się na własnej skórze jakie oni mają podejście do klienta. Tak ma być i już.
To co pisze popmart może by się udało z butami ale KIA ma na pewno cwanych prawników i jest na takie coś przygotowana. Obym się mylił...
Na ile Wam dali to auto zastępcze?


na niezgodność towaru z umową nie ma cfaniaków i nie odpowiada wtedy kia tylko konkretny sprzedawca i nie ma znaczenia czy to buty czy samochód.... ale w tym przypadku i tak lipa bo auto jest na firmę a tu działa renkojma trzeba poczytać bo także coś może pomóc.

AUTOR WĄTKU
Lord Boss
 

05 sty 2009 20:11

popmart napisał(a):
john78 napisał(a):Lord Boss szlag mnie trafia jak czytam jakie macie problemy z tym autem, (po co reklamuja gwarancje na 7 lat!!!) ja tez mam parę usterek (lusterko wew. drży i skrzypi, obudowa kierownicy skrzypi, na wybojach tłucze się coś w kolumnie kierownicy i jeszcze kilka innych) ale nawet nie mam siły jechać do ASO KIA w Rzeszowie bo tu mam najbliżej i tam kupowałem bo wiem i widziałem i przekonałem się na własnej skórze jakie oni mają podejście do klienta. Tak ma być i już.
To co pisze popmart może by się udało z butami ale KIA ma na pewno cwanych prawników i jest na takie coś przygotowana. Obym się mylił...
Na ile Wam dali to auto zastępcze?


na niezgodność towaru z umową nie ma cfaniaków i nie odpowiada wtedy kia tylko konkretny sprzedawca i nie ma znaczenia czy to buty czy samochód.... ale w tym przypadku i tak lipa bo auto jest na firmę a tu działa renkojma trzeba poczytać bo także coś może pomóc.


byłem jaikś czas temu na szkoleniu handlowym i z rękojmią to długa droga. i tu jest pytanie cz warto?? my chcemy tylko mieć w końcu auto a nie chcemy toczyć wojny z importerem itp. także taka opcja odpada

john78
Koordynator Regionalny
 
Posty: 274
Dołączył(a): 10 sie 2008 13:08
Lokalizacja: podkarpacie
Grupa: GOP- Górny Śląsk

05 sty 2009 20:14

uyyuyu

AUTOR WĄTKU
Lord Boss
 

05 sty 2009 20:19

john78
, dzięki przyda mi się to nawet w pracy ;)
zobaczymy jak w sobotę przyjdą części czy jak złożą silnik czy już nie będzie stukał. :twisted:

Avatar użytkownika
gbear
Grupa Trzymająca Władzę
 
Posty: 1289
Dołączył(a): 10 sie 2007 10:37
Lokalizacja: Wrocław
Grupa: Dolny Śląsk

05 sty 2009 20:47

Ponieważ dyskusja nieco odbiegła od tematu, a nie widzę póki co żadnych merytorycznych argumentacji w dyskusji, poza kolegą john78 :twisted: , chwilo watek przymykam

LordBoss - napisz do mnie na PW jak bedzie coś więcej w temacie konkretnie wiadomo

wybaczcie, taka demokracja :roll:

A RM F z pewnością postara się szybko załatwić temat, jeśli centrala się wyrobi :)

pzdr
ADMIN - Antypatyczny Dreczyciel Masowo Inwigilowanych Niewiniatek :-)

Obrazek

AUTOR WĄTKU
Lord Boss
 

09 sty 2009 17:46

sprawa załatwiona !
auto przed chwilą odebrane ;)
konsultant z Warszawy stwierdził że należy wymienić panewki i wał. auto już pracuje prawidłowo. i na koniec bardzo miły gest ze strony serwisu!! auto odebraliśmy umyte i wysprzątane w środku clapping
tym bardzo miłym akcentem zmieniliśmy zdanie co do serwisu :D
pozdro Lord

AUTOR WĄTKU
Hazael
 

09 sty 2009 17:48

no to gitara, fajnie ze juÂż jeÂździsz cee'dem.

Avatar użytkownika
gbear
Grupa Trzymająca Władzę
 
Posty: 1289
Dołączył(a): 10 sie 2007 10:37
Lokalizacja: Wrocław
Grupa: Dolny Śląsk

09 sty 2009 17:54

:)

closed
ADMIN - Antypatyczny Dreczyciel Masowo Inwigilowanych Niewiniatek :-)

Obrazek

Poprzednia strona
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl