<span>Lord Boss</span> napisał(a):jeśli kogoś uraziłem swoimi wypowiedziami to przepraszam
Nie o to chodzi. Wiemy jak działają ASO KIA i niestety musimy się z tym pogodzić. Lub sprzedać kijka. Problem się rozwiąże. Ale póki co przyhamujmy. Lordzik dowiedz się jak to jest z odpowiedzią na zgłoszenie gwarancji a dokładniej czy nie musi ASO w ciągu 14 dni odpowiedzieć.
o aucie zastępczym wiem że nie muszą dać ale w takim wypadku to naprawdę pasowało by gdyż to był pierwszy taki wypadek z silnikiem
Sprawdź ubezpieczenie na jaki czas ubezpieczyciel gwarantuje Ci auto zastępcze.
czy to jest w porządku ??
Nie, nie jest. Powtórzę co już kiedyś napisałem. Ceed jest nowym samochodem i niestety ASO się uczy na błędach.
Nie jest to Polmozbyt gdzie majstry znają Polonezy lepiej niż swoją żonę.
Mamy tego pecha że na naszych samochodach nauka trwa.
Wygrają Ci którzy kupią za lat 2-5 bo majstry poznają auta i po dwóch minutach rekonesansu postawią "diagnozę".
Czytam wiele portali i forum internetowych i uwierz że takie przypadki się zdarzają. A to ASO nie zadzwoni bo powinni, nie naprawi bo nie ogarnia tematu.
Reasumując naprawdę życzę żelaznych nerwów i mam nadzieję że w krótkim czasie pojawisz się kijkiem. I oby miał nowe serce.