novee napisał(a):<span>wroceed</span> napisał(a):no nie mĂłw, Âże Ceedziarka w dieselku chodzi gÂłoÂśniej...ja mam tak w mieÂście na ÂświatÂłach, Âże przy zamkniĂŞtych szybach mysle sobie co siĂŞ staÂło, Âże silnik mi tak terkocze, co do cholery...patrzĂŞ w bok a to TDI stoi obok mnie przecieÂż
Co mnie obchodzi jak auto sÂłychaĂŚ na zewnÂątrz??? Swojego teÂż sÂłuchasz na zewnÂątrz?
U mnie w Âśrodku dudni odkÂąd przejechaÂłem pierwsze 3,5 tys. km i X razy byÂłem w serwisie i d..a blada, TTTM mimo Âże w nowym procku ktĂłry staÂł obok byÂło cicho. W porĂłwnaniu z moim Outlander z tym niby gÂłoÂśnym dieslem od VW fajnie sobie terkocze, ale nie dudni i jest ogĂłlnie cichszy!
Nie interesi mnie jaki cichy jest statystyczny Kijek, mĂłj jest gÂłoÂśny.
Jeœli mogê coœ powiedzieÌ, to mam porównanie bo w rodzinie mamy oba auta. Mitsu Outlander 2,0 TDI 140 KM i 310 Nm (DID wg Mitsu) i Kia Cee'd SW 1,6 120 KM i 281 Nm po podkrêceniu. Nie jeŸdzi³em Kia 2,0 CRDI, ale dŸwiêk i kultura pracy silnika 1,6 CRDI cee'da s¹ lepsze ni¿ w Mitsu. W œrodku Oultlandera jest doœÌ cicho, na zewn¹trz fakt, ¿e g³oœniej. Co do wlaœciwoœci trakcyjnych to nie ma co porównywaÌ, bo przy w³¹czonym napêdzie 4x4 auto - czyli Mitsu nie mieli opon. Dziury nie robi¹ na nim wra¿enia i nie muszê martwiÌ siê o stan zawieszenia. Ja dziêki Mitsu skutecznie wyleczy³em siê z ogladania siê za "wypasionymi" kombi typu Mazda 6, Passat czy Mondeo, bo ¿adne kombi nie daje takiej mo¿liwoœci wykorzystania wnêtrza, jak SUV. Do tego napêd na wszystkie ko³a daje poczucie bezpieczeùstwa (bezcenne - fakt). My mamy wersjê Instyle +, która w tej konfiguracji mia³a min. 7 miejsc, 18 calowe felgi, ksenony, system multimedialny z nawigacj¹ fabryczn¹. Dziêki temu, ¿e auto by³o kupione jako roczne (zagranic¹) cena by³a doœÌ atrakcyjna. U nas taki nowy oko³o 130 tys. a podobno teraz auta dla Europy pochodz¹ z Holandii i jakoœÌ siê pogorszy³a. Plusem Mitsu jest to, ¿e na trasie spokojnie mieœci siê w 8 litrach (mo¿na zejœÌ do 7) a w mieœcie trudno œrednio przekroczyÌ 10 litrów/100 km. Co do tego, ¿e auto (Mitsu) mo¿na podkrêciÌ, to zgadzam siê absolutnie, tym bardziej, ¿e mo¿liwoœci przeniesienia napêdu s¹ du¿e. Powoli szykujemy siê w tym celu do GEKO Cars w Poznaniu a hamowniê dla 4x4 maj¹ mieÌ gotow¹ za oko³o miesi¹c. Ponadto wiem, ¿e Mitsu mo¿na kupiÌ podkrêcone fabrycznie do 170 KM, tyle ¿e kosztuje to 5 tysiêcy wiêcej. Dla mnie oba auta s¹ dobrym wyborem pomiêdzy cen¹ a oferowanym wyposa¿eniem, tyle ¿e nic nie zastapi napêdu 4x4. Pzdr krajana !!!