Strona 6 z 6

Napisane: 06 kwi 2009 20:32
przez Coneg
Witam. Mam ogromną prośbę. Czy mógłby mi ktoś np. zeskanować z polskiej instrukcji do Kia Ceed strony dotyczące harmonogramu przeglądów (obsług technicznych) dla silników diesla albo podać linka do polskiej instrukcji. Bardzo mi na tym zależy a na internecie znalazłem tylko angielską instrukcję. Z góry dziękuje za wszelką okazaną pomoc.

Napisane: 06 kwi 2009 20:43
przez bociek

Napisane: 07 kwi 2009 17:33
przez Coneg
Dzięki bardzo. Tego właśnie potrzebowałem :)

Napisane: 18 maja 2009 21:15
przez novee
Ech, kumpel strzeliÂł sobie nowego Misiubuczy Outlandera z traktorem od VW.
Qrde podobno narzekajÂą Âże gÂłoÂśny silnik... Dzisiaj nim jeÂździÂłem i fakt, terkotanie diesla sÂłychaĂŚ, ale Âżadnego dudnienia jak u mnie. Jak kumpel w rewanÂżu wsiadÂł do mojego to siĂŞ lekko skrzywiÂł jak wsÂłuchaÂł...

Inna sprawa Âże do tego Outlandera to chip jest niezbĂŞdny, bo sÂłabszy jest i to siĂŞ czuje mimo nominalnie tej samej mocy. FajnÂą ma zawiechĂŞ i duuÂżo ciszej pracuje na dziurach niÂż w Cee'dach. No, troszkĂŞ droÂższa zabawka od Kijka :wink:

Napisane: 18 maja 2009 22:44
przez gbear
<span>novee</span> napisał(a):troszkę


ano troszke , jakieś niecałe pół ceeda w tej wersji co ja bym kciał :(

Napisane: 19 maja 2009 06:21
przez wroceed
no nie mów, że Ceedziarka w dieselku chodzi głośniej...ja mam tak w mieście na światłach, że przy zamkniętych szybach mysle sobie co się stało, że silnik mi tak terkocze, co do cholery...patrzę w bok a to TDI stoi obok mnie przecież...każdy kierowca, który jedzie ze mną jako posażer mówi "fajna ta twoja benzynka" a ja mówię że to diesel a oni "no co ty...cichutko chodzi"

Napisane: 19 maja 2009 06:48
przez popmart
tak outlander jest pewnie wyciszony na maxa ....

mój ojciec ma hdi 2.0 z 2005 , chodzi głośniej pomimo że jak twierdzi swojego czasu był najcichszy na rynku i jest znacznie mocniej wyciszony (c5) ...

ale ja mam 1,6 115 a nie 2.0 .....

Napisane: 19 maja 2009 08:42
przez novee
<span>wroceed</span> napisał(a):no nie mów, że Ceedziarka w dieselku chodzi głośniej...ja mam tak w mieście na światłach, że przy zamkniętych szybach mysle sobie co się stało, że silnik mi tak terkocze, co do cholery...patrzę w bok a to TDI stoi obok mnie przecież

Co mnie obchodzi jak auto słychać na zewnątrz??? Swojego też słuchasz na zewnątrz?
U mnie w środku dudni odkąd przejechałem pierwsze 3,5 tys. km i X razy byłem w serwisie i d..a blada, TTTM mimo że w nowym procku który stał obok było cicho. W porównaniu z moim Outlander z tym niby głośnym dieslem od VW fajnie sobie terkocze, ale nie dudni i jest ogólnie cichszy!
Nie interesi mnie jaki cichy jest statystyczny Kijek, mój jest głośny.

Napisane: 19 maja 2009 09:39
przez wroceed
a mój nie jest głośny...ani na zewnatrz ani tym bardziej wewnątrz :mrgreen: 8-) :P

Napisane: 19 maja 2009 11:38
przez abies
novee napisał(a):
<span>wroceed</span> napisał(a):no nie mów, że Ceedziarka w dieselku chodzi głośniej...ja mam tak w mieście na światłach, że przy zamkniętych szybach mysle sobie co się stało, że silnik mi tak terkocze, co do cholery...patrzę w bok a to TDI stoi obok mnie przecież

Co mnie obchodzi jak auto słychać na zewnątrz??? Swojego też słuchasz na zewnątrz?
U mnie w środku dudni odkąd przejechałem pierwsze 3,5 tys. km i X razy byłem w serwisie i d..a blada, TTTM mimo że w nowym procku który stał obok było cicho. W porównaniu z moim Outlander z tym niby głośnym dieslem od VW fajnie sobie terkocze, ale nie dudni i jest ogólnie cichszy!
Nie interesi mnie jaki cichy jest statystyczny Kijek, mój jest głośny.

Nie wiem czy modele z 2007 roku są głośne ale z 2008 i 2009 dużo cichsze od większosci disli innych marek. To nie jest tylko moja opinia.
Sprzedaj swój i kup sobie nowy, na pewno bedziesz zadowolony.
Generalnie zawsze jest ryzyko kupować samochód który dopiero zaczęto produkować bo zawsze parę rzeczy wyjdzie w praniu.

Napisane: 19 maja 2009 15:08
przez madmax
novee napisał(a):
<span>wroceed</span> napisał(a):no nie mĂłw, Âże Ceedziarka w dieselku chodzi gÂłoÂśniej...ja mam tak w mieÂście na ÂświatÂłach, Âże przy zamkniĂŞtych szybach mysle sobie co siĂŞ staÂło, Âże silnik mi tak terkocze, co do cholery...patrzĂŞ w bok a to TDI stoi obok mnie przecieÂż

Co mnie obchodzi jak auto sÂłychaĂŚ na zewnÂątrz??? Swojego teÂż sÂłuchasz na zewnÂątrz?
U mnie w Âśrodku dudni odkÂąd przejechaÂłem pierwsze 3,5 tys. km i X razy byÂłem w serwisie i d..a blada, TTTM mimo Âże w nowym procku ktĂłry staÂł obok byÂło cicho. W porĂłwnaniu z moim Outlander z tym niby gÂłoÂśnym dieslem od VW fajnie sobie terkocze, ale nie dudni i jest ogĂłlnie cichszy!
Nie interesi mnie jaki cichy jest statystyczny Kijek, mĂłj jest gÂłoÂśny.

Jeœli mogê coœ powiedzieÌ, to mam porównanie bo w rodzinie mamy oba auta. Mitsu Outlander 2,0 TDI 140 KM i 310 Nm (DID wg Mitsu) i Kia Cee'd SW 1,6 120 KM i 281 Nm po podkrêceniu. Nie jeŸdzi³em Kia 2,0 CRDI, ale dŸwiêk i kultura pracy silnika 1,6 CRDI cee'da s¹ lepsze ni¿ w Mitsu. W œrodku Oultlandera jest doœÌ cicho, na zewn¹trz fakt, ¿e g³oœniej. Co do wlaœciwoœci trakcyjnych to nie ma co porównywaÌ, bo przy w³¹czonym napêdzie 4x4 auto - czyli Mitsu nie mieli opon. Dziury nie robi¹ na nim wra¿enia i nie muszê martwiÌ siê o stan zawieszenia. Ja dziêki Mitsu skutecznie wyleczy³em siê z ogladania siê za "wypasionymi" kombi typu Mazda 6, Passat czy Mondeo, bo ¿adne kombi nie daje takiej mo¿liwoœci wykorzystania wnêtrza, jak SUV. Do tego napêd na wszystkie ko³a daje poczucie bezpieczeùstwa (bezcenne - fakt). My mamy wersjê Instyle +, która w tej konfiguracji mia³a min. 7 miejsc, 18 calowe felgi, ksenony, system multimedialny z nawigacj¹ fabryczn¹. Dziêki temu, ¿e auto by³o kupione jako roczne (zagranic¹) cena by³a doœÌ atrakcyjna. U nas taki nowy oko³o 130 tys. a podobno teraz auta dla Europy pochodz¹ z Holandii i jakoœÌ siê pogorszy³a. Plusem Mitsu jest to, ¿e na trasie spokojnie mieœci siê w 8 litrach (mo¿na zejœÌ do 7) a w mieœcie trudno œrednio przekroczyÌ 10 litrów/100 km. Co do tego, ¿e auto (Mitsu) mo¿na podkrêciÌ, to zgadzam siê absolutnie, tym bardziej, ¿e mo¿liwoœci przeniesienia napêdu s¹ du¿e. Powoli szykujemy siê w tym celu do GEKO Cars w Poznaniu a hamowniê dla 4x4 maj¹ mieÌ gotow¹ za oko³o miesi¹c. Ponadto wiem, ¿e Mitsu mo¿na kupiÌ podkrêcone fabrycznie do 170 KM, tyle ¿e kosztuje to 5 tysiêcy wiêcej. Dla mnie oba auta s¹ dobrym wyborem pomiêdzy cen¹ a oferowanym wyposa¿eniem, tyle ¿e nic nie zastapi napêdu 4x4. Pzdr krajana !!!

Napisane: 19 maja 2009 18:13
przez kotin
madmax napisał(a):
novee napisał(a):
<span>wroceed</span> napisał(a):no nie mĂłw, Âże Ceedziarka w dieselku chodzi gÂłoÂśniej...ja mam tak w mieÂście na ÂświatÂłach, Âże przy zamkniĂŞtych szybach mysle sobie co siĂŞ staÂło, Âże silnik mi tak terkocze, co do cholery...patrzĂŞ w bok a to TDI stoi obok mnie przecieÂż

Co mnie obchodzi jak auto sÂłychaĂŚ na zewnÂątrz??? Swojego teÂż sÂłuchasz na zewnÂątrz?
U mnie w Âśrodku dudni odkÂąd przejechaÂłem pierwsze 3,5 tys. km i X razy byÂłem w serwisie i d..a blada, TTTM mimo Âże w nowym procku ktĂłry staÂł obok byÂło cicho. W porĂłwnaniu z moim Outlander z tym niby gÂłoÂśnym dieslem od VW fajnie sobie terkocze, ale nie dudni i jest ogĂłlnie cichszy!
Nie interesi mnie jaki cichy jest statystyczny Kijek, mĂłj jest gÂłoÂśny.

JeÂśli mogĂŞ coÂś powiedzieĂŚ, to mam porĂłwnanie bo w rodzinie mamy oba auta. Mitsu Outlander 2,0 TDI 140 KM i 310 Nm (DID wg Mitsu) i Kia Cee'd SW 1,6

No bo jĂŞzyk ludzki, (nie tylko polski), to niedoskonaÂłe narzĂŞdzie komunikacji.
MĂłwicie o:
novee - 2,0
wroceed - 1,6
i polemika gotowa. :P

Napisane: 19 maja 2009 19:33
przez gbear
prosze mi tu offtopu wiekszego nie robic :twisted:

Re: cee'd SW 2.0 CRDi - pierwsze wrażenia i dalsza eksploatacja

Napisane: 24 paź 2009 16:16
przez gbear
I temat zamykamy

przy przebiegu 72850 km autko pojechało z nowym właścicielem do Warszawy :)

Pozdrawiam