spadek mocy przy klimatyzacji

Problemy z cee'd'em oraz historia eksploatacji Waszych aut (raporty) / problems, drive reports

Moderator: Żandarmeria

Grzech
 

03 cze 2008 11:45

SPrezarka jest wydajniejsza jak podkręcisz nawiew :) i proste :)
nie ma rózniczy czy jest 40 stopni czy 10 tak jak ustawisz nawiew tak będzie działać sprężarka :)

jak sie myle to poprawcie :)

KZ
 

03 cze 2008 12:36

Grzech napisał(a):SPrezarka jest wydajniejsza jak podkręcisz nawiew :) i proste :)
nie ma rózniczy czy jest 40 stopni czy 10 tak jak ustawisz nawiew tak będzie działać sprężarka :)

jak sie myle to poprawcie :)


Mylisz się i to bardzo - nawiew i sprężarka to dwie zupełnie niezależne rzeczy.

AdamB
 

03 cze 2008 13:09

<span>Hazael</span> napisał(a):to nie jest tak, szybkość chłodzenia wnętrza (temperatura osiągana na parowniku) zależy od wydajności sprężarki. A nie, jak piszesz, wydajność sprężarki od temperatury lub różnicy temperatur.

Mam na myśli to że wydajność sprężarki dobierana jest do różnicy temperatur jaką chcesz otrzymać lub mając sprężarkę otrzymujesz różnicę temperatur wynikającą z jej wydajności.

AUTOR WĄTKU
szano
Kierownik zmiany
 
Posty: 131
Dołączył(a): 04 wrz 2007 07:38
Lokalizacja: Żory
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C2 HB, 1,6 Pb 135KM
2014, L+Limitowana

04 cze 2008 18:51

wizz napisał(a):
szano napisał(a):
ktp76 napisał(a):W przypadku klimy lekkie zamulenie to norma. Ja natomiast zauważyłem takie przytkania przy różnych obrotach - raz przy 2500 raz 3500. Nawet myślałem, że to działanie esp ale gdy wyłącze to dzieje się to samo. Przy gwałtownym przyspieszaniu następuje takie sekundowe zwolnienie. Nie martwiłbym się gdyby były stale przy tych samych ale przy róznych to jest dziwne.
Pozdr



tesz cos takiego odczułem kilka razy, ale tylko przy wlaczonej klimie


Witam!
Mam dokładnie ten sam objaw w SW 1.6 DOHC, sekundowe przytkanie silnika przy roznych obrotach, raz przy 3tys, raz przy 4tys, w zaleznosci jak mocno wciskam pedal gazu, przy spokojnym przyspieszaniu nie mam tego efektu. Wiec to od klimy? Musze wylaczyc i sprawdzic.




i jak przytyka ci tylko na klimie, czy bez też?

wizz
 

07 cze 2008 06:57

szano napisał(a):
wizz napisał(a):
szano napisał(a):
ktp76 napisał(a):W przypadku klimy lekkie zamulenie to norma. Ja natomiast zauważyłem takie przytkania przy różnych obrotach - raz przy 2500 raz 3500. Nawet myślałem, że to działanie esp ale gdy wyłącze to dzieje się to samo. Przy gwałtownym przyspieszaniu następuje takie sekundowe zwolnienie. Nie martwiłbym się gdyby były stale przy tych samych ale przy róznych to jest dziwne.
Pozdr



tesz cos takiego odczułem kilka razy, ale tylko przy wlaczonej klimie


Witam!
Mam dokładnie ten sam objaw w SW 1.6 DOHC, sekundowe przytkanie silnika przy roznych obrotach, raz przy 3tys, raz przy 4tys, w zaleznosci jak mocno wciskam pedal gazu, przy spokojnym przyspieszaniu nie mam tego efektu. Wiec to od klimy? Musze wylaczyc i sprawdzic.




i jak przytyka ci tylko na klimie, czy bez też?


Przeprowadzilem proby i po wylaczeniu klimatyzacji nie zaobserwowalem przytykania silnika przy roznych obrotach i obciazeniach. Po wlaczeniu A/C efekt sie pojawia. Ostatnio przy ostrej probie ruszenia z predkosci 0 tez mi przytkalo silnik od razu na starcie, jakby przez chwile silnik nie dostawal paliwa. Zawsze trwa to z jedna sekunde.

sko_fild
 

07 cze 2008 08:35

A w moim puntku 1.1 (niech spoczywa w spokoju) nawet przy włączeniu wiatraka na chłodnicy spadały obroty :evil:

Poprzednia strona
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 95 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl