SPrezarka jest wydajniejsza jak podkręcisz nawiew i proste
nie ma rózniczy czy jest 40 stopni czy 10 tak jak ustawisz nawiew tak będzie działać sprężarka
jak sie myle to poprawcie
spadek mocy przy klimatyzacji
Moderator: Żandarmeria
- KZ
- AdamB
<span>Hazael</span> napisał(a):to nie jest tak, szybkość chłodzenia wnętrza (temperatura osiągana na parowniku) zależy od wydajności sprężarki. A nie, jak piszesz, wydajność sprężarki od temperatury lub różnicy temperatur.
Mam na myśli to że wydajność sprężarki dobierana jest do różnicy temperatur jaką chcesz otrzymać lub mając sprężarkę otrzymujesz różnicę temperatur wynikającą z jej wydajności.
-
szano - Kierownik zmiany
- Posty: 131
- Dołączył(a): 04 wrz 2007 07:38
- Lokalizacja: Żory
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,6 Pb 135KM
2014, L+Limitowana
wizz napisał(a):szano napisał(a):ktp76 napisał(a):W przypadku klimy lekkie zamulenie to norma. Ja natomiast zauważyłem takie przytkania przy różnych obrotach - raz przy 2500 raz 3500. Nawet myślałem, że to działanie esp ale gdy wyłącze to dzieje się to samo. Przy gwałtownym przyspieszaniu następuje takie sekundowe zwolnienie. Nie martwiłbym się gdyby były stale przy tych samych ale przy róznych to jest dziwne.
Pozdr
tesz cos takiego odczułem kilka razy, ale tylko przy wlaczonej klimie
Witam!
Mam dokładnie ten sam objaw w SW 1.6 DOHC, sekundowe przytkanie silnika przy roznych obrotach, raz przy 3tys, raz przy 4tys, w zaleznosci jak mocno wciskam pedal gazu, przy spokojnym przyspieszaniu nie mam tego efektu. Wiec to od klimy? Musze wylaczyc i sprawdzic.
i jak przytyka ci tylko na klimie, czy bez też?
- wizz
szano napisał(a):wizz napisał(a):szano napisał(a):ktp76 napisał(a):W przypadku klimy lekkie zamulenie to norma. Ja natomiast zauważyłem takie przytkania przy różnych obrotach - raz przy 2500 raz 3500. Nawet myślałem, że to działanie esp ale gdy wyłącze to dzieje się to samo. Przy gwałtownym przyspieszaniu następuje takie sekundowe zwolnienie. Nie martwiłbym się gdyby były stale przy tych samych ale przy róznych to jest dziwne.
Pozdr
tesz cos takiego odczułem kilka razy, ale tylko przy wlaczonej klimie
Witam!
Mam dokładnie ten sam objaw w SW 1.6 DOHC, sekundowe przytkanie silnika przy roznych obrotach, raz przy 3tys, raz przy 4tys, w zaleznosci jak mocno wciskam pedal gazu, przy spokojnym przyspieszaniu nie mam tego efektu. Wiec to od klimy? Musze wylaczyc i sprawdzic.
i jak przytyka ci tylko na klimie, czy bez też?
Przeprowadzilem proby i po wylaczeniu klimatyzacji nie zaobserwowalem przytykania silnika przy roznych obrotach i obciazeniach. Po wlaczeniu A/C efekt sie pojawia. Ostatnio przy ostrej probie ruszenia z predkosci 0 tez mi przytkalo silnik od razu na starcie, jakby przez chwile silnik nie dostawal paliwa. Zawsze trwa to z jedna sekunde.
- sko_fild
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
przez ppp.p » 11 lip 2020 16:28 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 3 Odpowiedzi / 5824 Wyświetlone
- Ostatni post przez ppp.p
12 paź 2020 09:43
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
-
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
przez qb4487 » 10 sty 2020 11:50 w Silniki i skrzynia biegów - 2 Odpowiedzi / 6039 Wyświetlone
- Ostatni post przez qb4487
11 sty 2020 10:53
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
-
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
przez Pan Krecik » 17 paź 2022 20:01 w Silniki i skrzynia biegów - 4 Odpowiedzi / 4591 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pan Krecik
24 paź 2022 15:58
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
-
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
1, 2przez zychi » 24 sty 2021 13:15 w Silniki i skrzynia biegów - 21 Odpowiedzi / 10764 Wyświetlone
- Ostatni post przez zychi
23 lut 2021 20:42
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości