Strona 3 z 4

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 17 kwi 2012 16:57
przez ruszok
IC ma różne rzeczy. A z resztą filtr najzwyczajniej może być walnięty. Ciśnienie jest mierzone na listwie więc za filtrem. Ale też wraca do baku (paliwo) - tylko nie wiem czy przez filtr.

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 18 kwi 2012 14:22
przez skalin
Wiesz co kupiłem hyundaia - w sklepie facet powiedział, że toto samo a jakościowo bardzo dobre i jakby co to serwis nie będzie miał się czego czepić. Ale ciekawostka. Cedzak jak usłyszał, że będzie kolejna operacja i to nie przez "NFZZ KIA" tylko domowego partacza to zgasił check engine i jeżdzi normalnie. Wymieniać, czy nie? Może nie ma co grzebać i wystarczyła tylko zmiana stacji paliwowej....

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 19 kwi 2012 07:26
przez skalin
Mam teraz zabawę - pojawiam sie i znikam. Nie ma alarmu 90% na jest 10%. Co teraz?

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 19 kwi 2012 13:06
przez ruszok
Wymieniłeś ten filtr dla spokoju?

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 19 kwi 2012 14:08
przez skalin
No właśnie nie... Zniknął problem, zniknęło światełko a dodatkowo było parę innych spraw ważniejszych do załatwienia. więc jeździ w bagażniku. Chyba muszę zmienić mu miejsce postojowania ale to dopiero w tą sobotę albo w następną :(. Słuchajcie temperatura +10 i w górę jest OK poniżej zaczyna się zabawa? Tego już zupełnie nie rozumiem.

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 10 paź 2012 17:54
przez skalin
Lato, ciepło i kilka tys km - teraz nawet przy 2-3 stopniach temat nie wraca - zgodnie z obietnicą zmieniłem miejsce postojowania filterka Hyundayowewgo ale na półkę w garażu. Przepaliłem kilka zbiorników paliwa nie tylko polskiego i do dziś nic.... czyżby winne było jednak paliwo?

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 02 kwi 2013 20:30
przez pablocovalik
A ja miałem taką historię,zakręciłem ceeda do 3,5 tysi a on nagle zwolnij do 2800 o koniec ,stop zero przyspieszenia, po zgaszeniu silnika było ok przez jakieś 1,5-2 km później to samo.Na następny dzień odpalam,autko śmiga ale po 2 km znowu 2800 obrotów i koniec i nawet zgasło.
Jadę więć do mechanika i mówie o co chodzi i że na mój gust to chyba filtr paliwa,Gość pierwsze co to oczywiście podpina komputeri diagnoza "WTRYSKI".(słabe ciśnienie na 1 i 4 wtrysku),mówię mu też ,że to może EGR,ale nie upiera się dalej wtryski i wtryski. No to myslę nieźle pojedzie po kieszeni,ale cisnę g przez dwa dni,żeby nie ruszał wtrysków bo jak to będzie nie to to nie zapłacę i niech zmieni jednak ten cholerny filtr-za 3 godziny dzwoni,że samochód ok i zrobione ,Pojechałem zapłaciłem 150 zeta i autko śmiga jak nowe..zostało w kieszeni ponad 2kzłotych,,Uwaga na mechaników

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 06 gru 2013 18:07
przez Silver
Witam,u mnie to samo męczyłem się z 2 miesiące po wymianie filtra paliwa (knecht) teraz wbiłem niby oryginalny i wszystko wróciło do normy.Pozdrawiam.

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 16 lut 2015 08:52
przez jeleniak
ix 35 1,7 crdi dopadlo to samo -3tys obrotów i odcinka, na biegu jałowym kreci na full,na obciazeniu na kazdym biegu 3tys max

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 16 lut 2015 14:47
przez ruszok
Diagnostyka... Może czujnik doładowania.
Ale... Ostatnio w dwóch służbowych cee'dach II CRDi były zawalone sitka w baku i taki sam efekt. A flota tankowana tylko na Shellu. A w baku były różne różności...

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 16 lut 2015 18:02
przez szczur75
Jeśli się nie świeci check, to sprawdzajcie wtedy jak się zachowuje przycisk od ręcznej pompki na filtrze paliwa. Jak na wolnych obrotach lub przy wciśniętym gazie (potrzebne dwie osoby) wpada to sitko w zbiorniku zafajdane.

I nie ma znaczenia czy tankujecie na shellu, bp, orlenie czy u pana Kazia.
Wszystkie paliwa w PL mają biokomponent.

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 17 lut 2015 20:59
przez jeleniak
Auto bylo dzis pod kompem-błędów brak. Wiec zeby jeździc dalej. Chwilowo problem znikł.

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 17 lut 2015 22:13
przez szczur75
jeleniak napisał(a):Auto bylo dzis pod kompem-błędów brak. Wiec zeby jeździc dalej. Chwilowo problem znikł.


Brak błędów nie oznacza braku problemu. :idea:

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 18 lut 2015 08:05
przez jeleniak
tylko ,ze jak nie wiedza gdzie szukac przyczyny to wolą nie robic nic, zaproponowali ew czyszczenie sitka w baku za 280zl...Ale ojeciec nie przyznal mi sie do dwóch rzeczy : 1) jezdzi ogolnie zamulająco i na autostradzie postanowil go nagle przegonic - wiec albo DPF za bardzo przytkało i nie poradzil sobie z przepaleniem, 2) zalał na dziwnej stacji ok 30litrow biopaliwka...i 200km pozniej wystapił ten problem... Wiec na dniach biore auto, wyjezdze reszte tego gówna,zaleje vervy i troche go przegonie,doleje tez moze STP a czas pokaze czy pomogło

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 18 lut 2015 08:12
przez szczur75
Sprawdź auto wg procedury jaką opisałem dwa posty wyżej i daj mi znać na PW.

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 18 lut 2015 08:13
przez jeleniak
w weekend dopiero sie tym zajme, i dam znac drinkss

niestety nie udało mi sie do filtra dostac, narazie zrobilem jak pisalem i jezdze

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 28 lut 2015 08:07
przez DAMIAN
Jeśli masz DPF to nie dolewa się żadnych dodatków do paliwa. Filtr wypala się przez dawkowanie niewielkiej ilości ON bezpośrednio do niego, a to mu szkodzi.Propozycja jedyna to wywalić filtr DPF i po sprawie.

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 28 lut 2015 08:21
przez szczur75
DAMIAN napisał(a):Propozycja jedyna to wywalić filtr DPF i po sprawie.


A w jaki sposób wycięcie DPF zapobiegnie zafajdaniu sitka w zbiorniku?

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 05 maja 2018 15:35
przez Przemo990
Witam panowie odswieze temat.. problem podobny bez wzgledu na styl jazdy, w roznych warunkach okresowo tak jakby wchodzil w tryb awaryjny.. kreci do niecalych 3 tys a ponizej jest slabszy.. zaplon wyl wl i jest dobrze.. czasem nie robi tak dzien a czasem co po chwile.. check sie nie zapala, bledow brak.. filtr paliwa wymieniony na oryginalny, sitko w smoku tez ok.. pozdrawiam i prosze o pomoc

Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???

Napisane: 05 maja 2018 20:41
przez Yankee
Przemo990 napisał(a): sitko w smoku tez ok.. pozdrawiam i prosze o pomoc


Oba sitka sprawdzałaś? To długie i to jak saszetka z herbaty w środku? :-)