Witam
Chcialem opisac swoją sytuacje ku przestrodze w wizycie w ASO
Ostatnio w mojej CEED uległ awarii czujnik Lambda, oczywiście pojechałem do autoryzowanego serwisu w Warszawie na Łopuszańskiej, gdzie zawsze wykonywałem przeglądy. Okazało sie ze Pan z obsługi stwierdził że moja CEED już nie jest na gwarancji, ponieważ opuściłem jeden przegląd serwisowy. i to byłoby zrozumiałe gdyby nie fakt, że podczas przegladu w 2020 roku pan z autoryzowanego serwisu w tym samym zakładzie wpisał datę następnego serwisu na rok 2022 czyli dwa lata po tym przegladzie, i to właśnie zostało zakwestionowane. Jako klient jadąc do autoryzowanego zakładu mogę chyba ufać obsłudze, przynajmniej tak myślałem. Jak pisałem wcześniej zostało to zakwestionowane, a kontakt z producentem nie zmienił stanowiska, ze wazne są informacje z ksiazki serwisowej i warunki gwarancji.
Z jednej strony jest to zrozumiałe, ale chodzi o dobór autoryzowanych serwisow i ich ewentualny nadzor przez producenta, a wprowadzanie w błąd konsumenta przez takie centrum i akceptowane przez producenta wygląda na działanie celowe w celu ograniczenia okresu gwarancyjnego. W odpowiedzi producenta nie było słowa o błedzie pracownika ASO, tylko suche stwierdzenie niezgodne z ksiazka serwisową.
Bogdan Skupinski
[C3] Utrata gwarancji dla Kia CEED
Moderator: Żandarmeria
-
bodzio15 - Dopiero co...
- Posty: 1
- Dołączył(a): 25 sty 2024 23:44
- Lokalizacja: warszawa
- Grupa: Mazowiecka
-
Marco - Asystent Kierownika
- Posty: 338
- Dołączył(a): 20 kwi 2008 10:54
- Lokalizacja: GTC
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 SW, 1.5 T-GDI Pb 160KM
2021, GTLine Deluxe White + Premium+AEB+7DCT
Re: Utrata gwarancji dla Kia CEED
Jak dla mnie to jesteś w 100% niewiarygodny w tym co piszesz.
Nic więcej nie mam do powiedzenia.
Nic więcej nie mam do powiedzenia.
Jest Ceed SW 1.5 T-GDI 160KM 7DCT GT Line Deluxe White+Premium+AEB 2021
Był Cee'd SW L Business Line 1.6 GDI 135 2016
Cee'd SW C+ 1.6 CRDI 115 2008
Był Cee'd SW L Business Line 1.6 GDI 135 2016
Cee'd SW C+ 1.6 CRDI 115 2008
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6536
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Re: Utrata gwarancji dla Kia CEED
Obowiązują zapisy z KG, a nie to, co ktoś wpisał, nawet jeśli był z ASO.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
gisio - V kolumna
- Posty: 1364
- Dołączył(a): 23 gru 2009 17:51
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Marka i model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: Utrata gwarancji dla Kia CEED
Najczęściej takie zaniedbania zdarzają się autach w których pełne przeglądy należy wykonywać co 2 lata a pośrednie olejówki co 1 rok i tutaj właśnie mamy taki przypadek.
@bodzio15 pominąłeś jedną „olejówkę” mimo, że wcześniej o niej pamiętałeś. ASO wskazało prawidłowo termin kolejnego przeglądu (za 2 lata) niemniej powinno Ci przypomnieć o wykonaniu serwisu olejowego po 1 roku (czy to zrobili czy też nie - mamy teraz słowo przeciwko słowu).
Producent odniósł się do zaniedbania na podstawie dokumentów jakie dostał i celowości w dążeniu do pozbawienia/ograniczenia gwarancji bym się tutaj nie dopatrywał.
Odnośnie samej usterki (bodajże chodziło o sondę lambda) to osobiście uważam, że jej awaria nie miała nic wspólnego z brakiem wykonania serwisu olejowego i ASO powinno to rozpatrzyć w trybie gwarancyjnym lub jak mają wątpliwości wystąpić do Kia o Dobrą Wolę.
@bodzio15 pominąłeś jedną „olejówkę” mimo, że wcześniej o niej pamiętałeś. ASO wskazało prawidłowo termin kolejnego przeglądu (za 2 lata) niemniej powinno Ci przypomnieć o wykonaniu serwisu olejowego po 1 roku (czy to zrobili czy też nie - mamy teraz słowo przeciwko słowu).
Producent odniósł się do zaniedbania na podstawie dokumentów jakie dostał i celowości w dążeniu do pozbawienia/ograniczenia gwarancji bym się tutaj nie dopatrywał.
Odnośnie samej usterki (bodajże chodziło o sondę lambda) to osobiście uważam, że jej awaria nie miała nic wspólnego z brakiem wykonania serwisu olejowego i ASO powinno to rozpatrzyć w trybie gwarancyjnym lub jak mają wątpliwości wystąpić do Kia o Dobrą Wolę.
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
Posty: 4
Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości