Witajcie
Być może ktoś miał już podobny problem i będzie mógł mi pomóc. Za pierwszym razem auto zapala z tą różnicą, że czasami wystarczy jeden obrót, żeby silnik zaskoczył a czasem trzeba kręcić trochę dłużej. Nie ma reguły i przypomina to trochę loterię. Prawdziwy problem pojawia się, kiedy po odpaleniu i wyjechaniu z garażu wyłączę zapłon, żeby zamknąć bramę i próbuje zapalić wtedy nie zawsze ale często kręci i nie zaskakuje. Muszę wtedy wyłączyć zapłon i zapalić jeszcze raz wtedy zaskakuje. Nie wiem, z której strony ugryźć ten problem, czy coś z paliwem, czy może coś związanego z elektryką. Będę wdzięczny za pomoc
[C1] Problem z odpalaniem za drugim razem
Moderator: Żandarmeria
-
codex - Dopiero co...
- Posty: 1
- Dołączył(a): 25 lis 2020 17:30
- Lokalizacja: Śląskie
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 Pb 120KM
2007
- dziobsson
- Brygadzista
- Posty: 119
- Dołączył(a): 26 sie 2014 09:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 HB, 1,4 Pb 109KM
2008, Comfort+
Re: Problem z odpalaniem za drugim razem
Cześć,
Marna szansa, że to ten sam syndrom ale w moim przypadku podobne objawy miałem po wymianie filtra w baku w serwisie. Przy skladaniu podwinal sie przewód paliwowy. Za pierwszym razem nie zapalał lub palil i gasl po chwili. Za drugim razem odpalał i nie bylo juz problemu. Również przekrecenie stacyjki na acc i na off i dopiero powtorne na acc i zaplon pozwolalo odpalić za pierwszym razem. Wynikalo to z tego, ze przy przekreceniu kazdorazowym kluczyka nastepuje dopompowanie paliwa (nawet slychac pompe w ciszy wnetrza)
Czyli generalnie podobna opcja, tylko ze u mnie bylo slychac "blub" przy drugim dopompowaniu kluczykiem. Po tym dzwieku juz pracowal lux. Az do nastepnego postoju. Otwarcie baku pod siedzeniem i poprawienie przewodu zalatwilo sprawe. No chyba, ze cos innego spaprali, ale nie powiedzieli [WINKING FACE]
Pzdr
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Marna szansa, że to ten sam syndrom ale w moim przypadku podobne objawy miałem po wymianie filtra w baku w serwisie. Przy skladaniu podwinal sie przewód paliwowy. Za pierwszym razem nie zapalał lub palil i gasl po chwili. Za drugim razem odpalał i nie bylo juz problemu. Również przekrecenie stacyjki na acc i na off i dopiero powtorne na acc i zaplon pozwolalo odpalić za pierwszym razem. Wynikalo to z tego, ze przy przekreceniu kazdorazowym kluczyka nastepuje dopompowanie paliwa (nawet slychac pompe w ciszy wnetrza)
Czyli generalnie podobna opcja, tylko ze u mnie bylo slychac "blub" przy drugim dopompowaniu kluczykiem. Po tym dzwieku juz pracowal lux. Az do nastepnego postoju. Otwarcie baku pod siedzeniem i poprawienie przewodu zalatwilo sprawe. No chyba, ze cos innego spaprali, ale nie powiedzieli [WINKING FACE]
Pzdr
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Posty: 2
Strona 1 z 1
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Problem z odpalaniem
przez kryzys » 01 lip 2019 09:08 w Silniki i skrzynia biegów - 9 Odpowiedzi / 6165 Wyświetlone
- Ostatni post przez kryzys
10 lip 2019 09:34
-
Problem z odpalaniem
-
-
Problem z odpalaniem 1.6 crdi - winny akumulator?
przez wisniazio » 22 paź 2020 10:16 w Silniki i skrzynia biegów - 15 Odpowiedzi / 9658 Wyświetlone
- Ostatni post przez piter_55
22 cze 2022 09:54
-
Problem z odpalaniem 1.6 crdi - winny akumulator?
-
-
problem z odpalaniem KIA CEED po dłuższym postoju
przez MarcinBorys » 03 wrz 2020 10:38 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 14 Odpowiedzi / 7163 Wyświetlone
- Ostatni post przez hevimental
11 lip 2021 09:43
-
problem z odpalaniem KIA CEED po dłuższym postoju
-
-
problemy z odpalaniem ciepłego auta
przez mareks68 » 09 cze 2021 20:22 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 2 Odpowiedzi / 2686 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pitrek
10 cze 2021 03:25
-
problemy z odpalaniem ciepłego auta
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 117 gości