[C1] Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

Problemy z cee'd'em oraz historia eksploatacji Waszych aut (raporty) / problems, drive reports

Moderator: Żandarmeria

Avatar użytkownika
AUTOR WĄTKU
kryzys
Dyrektor
 
Posty: 688
Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
Lokalizacja: gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

18 sty 2020 15:50

ruszok napisał(a):Nie ma takiej ulicy w kato :-)

A tak na poważnie... Tam jest krokowiec w przepustnicy? Prawie w to nie wierzę to dość stara technologia.

Zazwyczaj podniesione obroty sugerują nieszczelność.

Któregoś tam pułku nabank :D wyrzucam ten adres z pamięci hehehe.
Jest krokowiec. Strzelam że gdyby była nieszczelność to obroty byłyby non stop na poziomie 1500 (brałem taką opcję pod uwagę bo nie zakładałem nowej uszczelki kolektor-przepustnica). A tutaj im więcej przejechane tym bardziej schodzą i są stabilne.
Don't Eat Yellow Snow!

Avatar użytkownika
Pitrek
Weteran
 
Posty: 1390
Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
Lokalizacja: Gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

20 sty 2020 13:45

I jak?
Problem rozwiązany?

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...

Avatar użytkownika
AUTOR WĄTKU
kryzys
Dyrektor
 
Posty: 688
Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
Lokalizacja: gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

20 sty 2020 17:06

Zbyt proste by to było :)
Przez weekend auto stało. Dzisiaj rano na zimnym 1300/min, na ciepłym poniżej 1000.
Popołudniu zapalił się check P0507 - wolne obroty wyższe niż spodziewane, czy jakoś tak.
Prosie właśnie wyleguje się na ogrodzie z odpiętym całkiem akumulatorem. Liczę że się wszystko zresetuje i złapie odpowiednie obroty.
Jeszcze popsiukam czymś w okolicy przepustnicy w poszukiwaniu lewego powietrza.
Don't Eat Yellow Snow!

Avatar użytkownika
Pitrek
Weteran
 
Posty: 1390
Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
Lokalizacja: Gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

30 sty 2020 08:18

Siema
I jak na froncie?

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...

Avatar użytkownika
AUTOR WĄTKU
kryzys
Dyrektor
 
Posty: 688
Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
Lokalizacja: gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

03 lut 2020 16:23

Aktualnie usiłujemy z mechanikiem pozbyć się błędu p0507 i chyba się udało.
Wyskoczył niedawno mój ulubiony p2096 ale może być spowodowany rozszczelnieniem na wydechu które się niedawno pojawiło.
Walczymy dalej. Sprawne samochody są nudne :D
Don't Eat Yellow Snow!

Avatar użytkownika
AUTOR WĄTKU
kryzys
Dyrektor
 
Posty: 688
Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
Lokalizacja: gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

30 mar 2020 17:12

Jest i kontynuacja mojej ulubionej sagi.
Wolne obroty wyregulowane i jest spokój.
Ze wszystkich błędów jakie był y w 1wszym poście wszystko poznikało. Dalej nie do zajebania jest p2096. Już kończą mi się elementy do wymiany/podmiany :)
Czujnik temp płynu wymieniony 2 dni temu i dzisiaj znowu check na desce i p2096. Poszukiwałem też nieszczelności w doloci za pomocą plaka ale nic nie znalazłem.
W weekend świnia idzie na kompa i popodglądamy sobie czy kzfr się nie przycina czasem bo jest to kolejny trop. Odkręciłem dzisiaj i pooglądałem zawór/czujnik który steruje fazami i filtr który jest pod nim wkręcony i wszystko czyste bez syfu.
Żeby było śmieszniej to przekręciłem gwint w misce olejowej i mnie czeka wymiana miski. To bardzo trudna miłość jest....
Don't Eat Yellow Snow!

Avatar użytkownika
AUTOR WĄTKU
kryzys
Dyrektor
 
Posty: 688
Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
Lokalizacja: gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

28 kwi 2020 13:50

UPDATE

Jedziemy dalej z telenowelą.
Stan na dzisiaj - dalej wywala p2096.
Z rzeczy które zostały mi do sprawdzenia to rozrząd gdyż miałem ostatnio okazję u mechanika porównać zdrową kijane i moją, i uwagę naszą przykuły kąty wałka + korekty.
Tu zdrowa sztuka
Obrazek

Obrazek

A tu moja świnka
Obrazek

Obrazek

Gisio - za co serdeczne dzięki - dokopał się do wzorcowych ustawień na biegu jałowym - 153,3/521,9 - więc u mnie jest lipa totalna.

Na dodatek wczoraj wykręciłem zawór zmiennych faz i podpiąłem go pod 12v i nic się nie wydarzyło. Czyżby znalazł się winny? Nie wiem bo nie rozumiem czemu nie wywala błędu zaworu, a nie kupie nowego dopóki nie będę miał pewności że to to, więc stąd apel do posiadaczy Kijan ED 1.6 w benzynie (i 1.4 też bo tam chyba ten sam zawór siedzi) z okolic Gliwic - Kato - SC - do kogo mógłbym podjechać i podmienić owy zawór? Robota na 20min bo zawór jest dostępny bez ściągania altka nawet. Dajcie znać bo już jestem na skraju wycieńczenia nerwowego. Płacę fotami waszych fur, ewentualnie zniżką na swoje foto/video usługi :D



Zawór podmieniony i nic to nie zmieniło w pracy silnika. Czas na radykalne środki czyli zajrzenie do rozrządu, sprawdzenie łańcucha i ewentualna wymiana kzfr (oby tylko).
Jak to nie pomoże to to 5l wachy i żegnaj świnio.
Don't Eat Yellow Snow!

Avatar użytkownika
AUTOR WĄTKU
kryzys
Dyrektor
 
Posty: 688
Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
Lokalizacja: gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

05 maja 2020 10:10

Kolejny up.
Auto od wczoraj u mechanika. To co zastał po zdjęciu pokrywy rozrządu woła o pomstę do nieba, aż mi kazał przyjechać zobaczyć. Super fachowcy z Katowic z super warsztatu na ul.Pukowca koło Makro, ujebali śrubę która trzyma ślizg łańcucha (jedną z dwóch). Następnie zamiast to naprawić i poprawić gwint to te kurwy postanowiły ten kawałek który został w bloku rozwiercić (nieudolnie), a następnie drugą śrubę uciąć w połowie i wkręcić na chama....Może i się to trzymało przez chwile. Jak puściło to ślizg latał sobie na jakieś 2cm w lewo i prawo. Brak słów. Krew mnie wczoraj zalała.
Skasowali ponad 4k za remont i wydali auto w takim stanie. Już pomijam fakt, że byłem tam 2 razy na poprawkach gwarancyjnych - raz wyciek ze źle zaślepionego kanału olejowego i raz na usunięciu wycieku spod pokrywy rozrządu - ta poprawka wytrzymała 2miesiące, ale wtedy już było po gwarancji i zrobił to inny mechanik raz i porządnie.
Aktualnie jestem na etapie poszukiwania tokarza który mi wytoczy taką śrubę tulejowaną pod wymiar, z grubszym gwintem. Mało tego. Przy okazji wyciągania (wtedy przy remoncie) silnika wgnietli mi miske olejową. Ja tego nie zczaiłem, a jeżdżę z osłoną z crdi która zakrywa wszystko od dołu więc jakbym gdzieś zawisnął/uderzył to byłby ślad na osłonie.
Niestety jestem już po gwarancji od nich, a w sumie nic by to nie dało bo usłyszałbym zapewne, że tu już ktoś grzebał i to pewnie ten ktoś ujebał śrubę i wgniótł miskę, a w życiu nie pomyślałbym żeby póki jest gwarancja to sprawdzać czy czasem wszystko jest porządnie poskładane w silniku i w rozrządzie. To tyle jeśli chodzi o uczciwość warsztatów. Na pocieszenie jest info że mechanik, który mi auto przyjmował i wydawał i na 99% on robił wszystko, poszedł spać w sylwestra i się już nie obudził - zatrzymanie akcji serca nie wiadomo czemu. Tzn ja wiem czemu - karma. A reszcie pierdolonym partaczom/oszustom to przy każdej okazji robienia druciarstwa to powinien jeden palec od ręki odpadać. I tak do skutku aż przestaną walić w chuja albo im się palce skończą.
Don't Eat Yellow Snow!

Avatar użytkownika
Pitrek
Weteran
 
Posty: 1390
Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
Lokalizacja: Gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

05 maja 2020 11:07

Współczuje i wiem co czujesz, bo dobrze wiesz jaki ja miałem problem który zaczął się dokładnie rok temu i trwał do połowy października..
Jedno muszę przyznać, rzeczy które dzieją się w naszych KIA, których nie da się wytłumaczyć czy naprawić poprzez podmiankę części zawsze pada na rozrząd bądź jego bliskie okolice.
Uciekałeś od tego tematu, ale ja od samego początku obstawiałem ten pieprzony rozrząd.
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...

Avatar użytkownika
vonski
Weteran
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
Lokalizacja: Gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

05 maja 2020 11:14

W Yanosiku jest opcja zgłaszania nierzetelnych mechaników. Polecam :)
Obrazek

Avatar użytkownika
AUTOR WĄTKU
kryzys
Dyrektor
 
Posty: 688
Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
Lokalizacja: gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

05 maja 2020 12:30

Pitrek napisał(a):Współczuje i wiem co czujesz, bo dobrze wiesz jaki ja miałem problem który zaczął się dokładnie rok temu i trwał do połowy października..
Jedno muszę przyznać, rzeczy które dzieją się w naszych KIA, których nie da się wytłumaczyć czy naprawić poprzez podmiankę części zawsze pada na rozrząd bądź jego bliskie okolice.
Uciekałeś od tego tematu, ale ja od samego początku obstawiałem ten pieprzony rozrząd.


Patryk poskłada to się okaże czy kzfr rzeczywiście padło czy błąd generował latający ze ślizgiem łańcuch, czy może to jednak nie to, bo taka opcja też jest brana pod uwagę.
Z chyba 8 pozycji które mogą być przyczyną, większość wymieniłem i zero poprawy, a to że zacząłem od rzeczy najtańszych to chyba nikogo nie dziwi. Nic no. Zawiozłem właśnie śrubke do Knurowa i prawdziwy rzemieślnik, normalnie jak z obrazka wikipedii, :D mi wytoczy dwie różne śruby.
Następne auto nabank nie na łańcuchu. Chyba że merc beczka 30sto letnia hehe. Idę zacząć powoli chłonąć bo zawału dostanę. Dam znać jak będzie świnia poskładana czy problem rozwiązany.
Don't Eat Yellow Snow!

Avatar użytkownika
AUTOR WĄTKU
kryzys
Dyrektor
 
Posty: 688
Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
Lokalizacja: gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

11 maja 2020 16:06

Auto odebrane wczoraj.
Śruba do ślizgu wytoczona elegancko, pozostałe zamówiłem nowe. Założony nowy łańcuch i kzfr.
Silnik chodzi spokojniej ale jeszcze to nie jest to. Zrobiłem póki co jakieś 100km i checka nie wywala, ale czuje siedząc w fotelu, że silnik łapie czkawke co jakiś czas.
Może jednak po 260k poddał się kat. Szukamy dalej.
Don't Eat Yellow Snow!

Avatar użytkownika
Pitrek
Weteran
 
Posty: 1390
Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
Lokalizacja: Gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

19 maja 2020 10:46

kryzys napisał(a):Auto odebrane wczoraj.
Śruba do ślizgu wytoczona elegancko, pozostałe zamówiłem nowe. Założony nowy łańcuch i kzfr.
Silnik chodzi spokojniej ale jeszcze to nie jest to. Zrobiłem póki co jakieś 100km i checka nie wywala, ale czuje siedząc w fotelu, że silnik łapie czkawke co jakiś czas.
Może jednak po 260k poddał się kat. Szukamy dalej.



Dzisiaj walczymy dalej na Mojej przepustnicy ;p
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...

Przemek77
Brygadzista
 
Posty: 81
Dołączył(a): 18 sty 2019 18:15
Lokalizacja: PL
Grupa: Małopolska
Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 Pb 125KM
2011, M

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

19 maja 2020 23:20

Nie wiem czy Twoja przepustnica jest lepsza niż moja... ;) ale łączę się w bólu z kol. Kryzys. Dawać Panowie dalej! Czyta się jak kryminał. Gruba kasa się przewala, obcinanie palców, ba, nawet trup się ściele. Kat się gdzieś przewinął...

BTW kata, może jednak 2 sonda niedomaga. Korekty - sugerowałbym dla wiarygodności odczytów dłużej pojeździć na Pb (bez LPG).

Czy są dwa czujniki położenia wałków rozrządu, że Delphi pokazuje 155 i 522?

Czy kzfr tak szybko padło?

Jak korekty paliwa po wymianie zaworu kzfr?

Avatar użytkownika
AUTOR WĄTKU
kryzys
Dyrektor
 
Posty: 688
Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
Lokalizacja: gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

20 maja 2020 20:42

Przemek77 napisał(a):Nie wiem czy Twoja przepustnica jest lepsza niż moja... ;) ale łączę się w bólu z kol. Kryzys. Dawać Panowie dalej! Czyta się jak kryminał. Gruba kasa się przewala, obcinanie palców, ba, nawet trup się ściele. Kat się gdzieś przewinął...

BTW kata, może jednak 2 sonda niedomaga. Korekty - sugerowałbym dla wiarygodności odczytów dłużej pojeździć na Pb (bez LPG).

Czy są dwa czujniki położenia wałków rozrządu, że Delphi pokazuje 155 i 522?

Czy kzfr tak szybko padło?

Jak korekty paliwa po wymianie zaworu kzfr?


Drugich sond mam 3 sztuki - swoją która niby padła ale cholera wie, nową ngk dedykowaną do świni i używkę z tego samego silnika. Na każdej wywalało zbyt ubogo. Odkąd poskładany został rozrząd na nowo to błąd 'zbyt ubogo' się nie pokazuje. Wyskoczył za to check z błędem grzałki drugiej sondy haha. Aktualnie mam założony emulator na drugiej sondzie i wywala 2 nowe błędy ale ich nie pamiętam, a nie mam tel pod ręka ze screenem.
KZFR było podejrzane i trafiłem nówkę z mobisa za pół ceny więc przy okazji inspekcji rozrządu wsadziliśmy je.
Jest jeden czujnik na wałkach - na dolocie, jeśli dobrze pamiętam.
Korekty sprawdzimy na dniach jak będę oddawał Piotrkowi przepustnicę bo póki co nic ona nie zmieniła a trzasnąłem od wczoraj ze 100km tylko.

Co dziwne wczoraj stały koło siebie odpalone moja i Piotrka świnia, te same silniki, rozrządy składane przez tego samego chłopa - u Piotrka trzyma wolne obroty na poziomie 800-850 i chodzi jak pszczółka, u mnie na zimnym ok, ale im bardziej się grzeje, tym bardziej schodzi z obrotów żeby dobić do 650 i trzepie silnikiem jak samniewiemco. WTF?!
Don't Eat Yellow Snow!

Przemek77
Brygadzista
 
Posty: 81
Dołączył(a): 18 sty 2019 18:15
Lokalizacja: PL
Grupa: Małopolska
Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 Pb 125KM
2011, M

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

20 maja 2020 22:28

U mnie wolne obroty 660/min przy 90'C, ledwie wyczuwalne drgania nadwozia - przepustnica "elektroniczna" (2011) tj. już bez silnika krokowego.

Pewnie, że pszczółka przy 850 ale coś za dużo...

Proponowałbym do testów/pomiarów zakręcić LPG w zbiorniku. Nieszczelności instalacji gazowej potrafią zakłócać pracę na Pb.

Kol. Kryzys zmień świece, zamieńcie się cewkami. U mnie np. świece Va...o padły po kilku tysiącach. Falowanie wolnych obrotów albo przytykanie mocy koło 2000 obr/min u mnie to objaw zużytych świec - NGK co 20 tys km.

Avatar użytkownika
AUTOR WĄTKU
kryzys
Dyrektor
 
Posty: 688
Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
Lokalizacja: gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

20 maja 2020 23:53

Przemek77 napisał(a):U mnie wolne obroty 660/min przy 90'C, ledwie wyczuwalne drgania nadwozia - przepustnica "elektroniczna" (2011) tj. już bez silnika krokowego.

Pewnie, że pszczółka przy 850 ale coś za dużo...

Proponowałbym do testów/pomiarów zakręcić LPG w zbiorniku. Nieszczelności instalacji gazowej potrafią zakłócać pracę na Pb.

Kol. Kryzys zmień świece, zamieńcie się cewkami. U mnie np. świece Va...o padły po kilku tysiącach. Falowanie wolnych obrotów albo przytykanie mocy koło 2000 obr/min u mnie to objaw zużytych świec - NGK co 20 tys km.


Wiesz co, jak mi wyskoczył po raz pierwszy check i błąd że zbyt ubogo, to pierwsze co to wjechały nowe świeczki, a było to we wrześniu, a zaraz potem sonda nowa i czyszczenie kata.
Cewki 2 dni temu dostałem od znajomego który znalazł graty po kijance - podmieniłem i zero poprawy. Gaziarz po moim telefonie (we wrześniu) kazał pojeździć na pb, żeby sprawdzić czy błąd się pojawi. Nie wyskoczył na desce, ale siedział w prawdopodobnych co wyszło na kompie i na moim piździku obd. Kończą mi się już rzeczy do wymiany a co gorsze - cierpliwość.
Aktualnie wywala błędy takie
P0328 - spalanie stukowe - knock sensor 1, bank 1 - high input
P0139 - heated oxygen sensor 2, bank 1 - slow response
P0141 - o2 sensor heater circuit - bank1 sensor2
Don't Eat Yellow Snow!

Przemek77
Brygadzista
 
Posty: 81
Dołączył(a): 18 sty 2019 18:15
Lokalizacja: PL
Grupa: Małopolska
Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 Pb 125KM
2011, M

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

21 maja 2020 01:09

P0328 - high input, coś nie łączą kable do czujnika ew. zwarcie do plusa/masy.

Aktualne błędy sondy nr 2 to emulator? Emulator mechaniczny czy elektroniczny moduł? Jeśli moduł -> czy wpięty emulator sondy 2 to emulator sondy pierwszej czy drugiej?

Czy miałeś zmieniane koło rozrządu na wale korbowym?

Avatar użytkownika
AUTOR WĄTKU
kryzys
Dyrektor
 
Posty: 688
Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
Lokalizacja: gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

21 maja 2020 01:26

Przemek77 napisał(a):P0328 - high input, coś nie łączą kable do czujnika ew. zwarcie do plusa/masy.

Aktualne błędy sondy nr 2 to emulator? Emulator mechaniczny czy elektroniczny moduł? Jeśli moduł -> czy wpięty emulator sondy 2 to emulator sondy pierwszej czy drugiej?

Czy miałeś zmieniane koło rozrządu na wale korbowym?


Tak podejrzewam że te nowe błędy to emulator. Mechaniczny, zwykła 'wkrętka'. Chociaż nie wiem czemu nagle ta nówka ngk wywala błąd grzałki.
Mam na stanie (a jakże:) drugi czujnik spalania stukowego. Jutro podmienię.
Koło zmienny faz rozrządu wymienione. Wyżej w postach jest - kzfr.
Kuźwa spać po nocach nie mogę przez to, a to nie jest przecież prom kosmiczny tylko Kia.
Don't Eat Yellow Snow!

Przemek77
Brygadzista
 
Posty: 81
Dołączył(a): 18 sty 2019 18:15
Lokalizacja: PL
Grupa: Małopolska
Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 Pb 125KM
2011, M

Re: Pro 1.6/93kW/LPG festiwal błędów

21 maja 2020 01:36

Pytam o małe koło zębate na wale korbowym (nie kzfr). Czy też było wymieniane? Nie podobają mi się stopnie na printscreenach wyżej...

Nie czujnik a wiązka kablowa do czujnika spalania stukowego.

Błędy drugiej sondy - może w nowej sondzie padła grzałka, ew. wiązka kablowa do sondy gdzieś nie kontaktuje. Rozpinamy, spinamy, rozpinamy, spinamy...
Czy możesz wyeliminować emulator na jakiś czas? (wykręcić)

Czy w Twoim torque widzisz korekty paliwa?

Poprzednia stronaNastępna strona
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl