[C1] Biały dym i masło przy kurku

Silniki i skrzynia biegów - silniki, oleje, wszelkiego rodzaju problemy natury technicznej

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
Wiewiek
Dopiero co...
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23 cze 2018 13:46
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Małopolska

[C1] Biały dym i masło przy kurku

23 cze 2018 14:14

Witajcie użytkownicy.
Jestem tu świeży, pierwszy raz i stwierdziłem, że najlepiej na forum zapytać. Różne rzeczy słyszałem, chciałem usłyszeć też co Wy o tym sądzicie.
Planowałem zakupić taka oto kijankę:

https://www.olx.pl/oferta/kia-ceed-salo ... tPn0D.html

Problem był taki, iż:

Przy kurku było widać ślady oleju (ktoś musiał chyba nie trafić, bo reszta była sucha jak słoma).
Masło po odkręceniu kurka oleju było widoczne (krótkie trasy, zimny silnik, woda nie wyparowała, zmieszała z olejem i WŁALA).
Przy gazowaniu biały dym plus pluł wodą.

To mnie trochę zaniepokoiło.

Słyszałem wersje o zatkanej odmie, zatkanym separatorze, czyszczeniu komory silnika, jak również o wymianie uszczelki pod głowicą.

A z tego, co już się dowiedziałem (przynajmniej myślę, że miał rację), to jeżeli odma jest zatkana, separator nie daje rady, woda ze środka wydostaje się wydechem, a biały dym, to z tego właśnie "masła", gdyż się przepala.

Co o tym sądzicie?
Opłaca się kupować? Jakie powinno być normalne ciśnienie w komorze silnika? Ile mógłbym wytargować?

Pozdrawiam i czekam na Wasze odpowiedzi, oby trafne ze szczegółami :spoko:

Powrót do Silniki i skrzynia biegów
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl