Strona 3 z 3

Re: Silnik 1.6 GDI po dłuższej eksploatacji - zalety i wady

Napisane: 16 lut 2020 13:02
przez Pitrek
Niestety mam porównanie do 3 ASO :)
Gliwice i dwa w Katowicach i BA każdy się pomylił, ale przed wjechaniem już wróżyli z fusów co trzeba wymienić :)
I co, chłop ze wsi Mikołów, odkrył co auto boli CHŁOP ze wsi - bez urazy do nikogo, ale sam się z tego śmiał.

Re: Silnik 1.6 GDI po dłuższej eksploatacji - zalety i wady

Napisane: 16 lut 2020 14:05
przez gisio
Panowie nikt nikogo nie zmusza do wizyt w ASO. Skoro obsługa jest kiepska, mechanicy z przydrożnych garaży to po co w ogóle tam jeździcie? Po to żeby mieć pretekst do pisania takich bzdetów?

Jak Wam auto nie pasuje kupcie inne, najlepiej innej marki (jak nic tam na wejściu będzie szampan i goździki na przywitanie), to jest tylko rzecz a nie powód do onanizowania się. Teraz zastanówcie się czy WY sami świadczycie usługi na najwyższym poziomie a następnie wytykajcie błędy innym.

Re: Silnik 1.6 GDI po dłuższej eksploatacji - zalety i wady

Napisane: 16 lut 2020 23:42
przez ruszok
Nie ma co generalizować. Różni ludzie się zdarzają. Wszędzie - nawet w piekarni możesz źle trafić. Ja sobie jednak chwalę pracę ASO. A miewałem problemy błahe jak i tzw. ciężkie przypadki (taki klient). Zawsze dotychczas udawało się znaleźć konsensus.

Re: Silnik 1.6 GDI po dłuższej eksploatacji - zalety i wady

Napisane: 16 mar 2020 19:20
przez mazen
W obliczu tego pieprzonego wirusa jakoś tak polubiłem swoje auto , jest teraz moim najlepszym kumplem ,nie widzę jego żadnych wad tylko same zalety , lubię nim jeździć czuję się w nim bezpiecznie .Jak to sytuacja zmienia pole widzenia .
Pozdrowienia dla wszystkich forumowiczów ,trzymajcie się zdrowo , nie wyłaźcie z domów , jak już musicie gdzieś jechać to tylko naszymi kiankami :)

Re: Silnik 1.6 GDI po dłuższej eksploatacji - zalety i wady

Napisane: 16 mar 2020 19:35
przez gzyms
No i paliwo coraz tańsze. Hmmm tak się zastanawiam czy nienajeżdzić się na przyszłość. Jak cena wróci do zwykłego poziomu to se pochodzę. Niestety nie mam gdzie magazynować.
Życzę zdrowia i rozsądku, nie dajcie się wirusowi.

Re: Silnik 1.6 GDI po dłuższej eksploatacji - zalety i wady

Napisane: 17 kwi 2022 14:03
przez aviator
Co poniektórzy to mają chyba popsute auta, albo nadają się na kurs doszkalający z techniki jazdy :wink:

Od dwóch dni mam drugiego C2, tym razem 1.6 gdi, a przesiadłem się z 1.6 crdi. Przejechałem ok 400 km i już całkiem przestawiłem się na jazdę benzyna.

1.6 gdi - jak najbardziej pozytywnie! Można wykrzesać całkiem fajną dynamikę, jest elastyczny, sprawnie jeździ. Spalanie na drogach krajowych wyszło około 5,7l, autostrada i korki 6l. Drgań nie stwierdzam.

Wniosek - przesiewać opinie przez palce :biggrin:

Re: Silnik 1.6 GDI po dłuższej eksploatacji - zalety i wady

Napisane: 18 kwi 2022 11:42
przez Pitrek
5.7 rozumiem jazda do 70 kmh/? a autostradą do 100 km /h ? bo ja mam 1.6 wolnossące i takich wyników nie robię a powinien palić Mniej niż twój.

Re: Silnik 1.6 GDI po dłuższej eksploatacji - zalety i wady

Napisane: 18 kwi 2022 11:50
przez aviator
Pitrek napisał(a):5.7 rozumiem jazda do 70 kmh/? a autostradą do 100 km /h ? bo ja mam 1.6 wolnossące i takich wyników nie robię a powinien palić Mniej niż twój.


Żartujesz :) Autostrada normalnie 130-140,choć najlepiej toczy się około 120 km/h, powyżej czuć przewagę diesla. Na krajówkach przejazd przepisowy przez wioski, ale poza nimi 100-110, czyli normalna jazda, a nie dziadkowanie :)

@Pitrek ala ja widzę, że porównujesz inne silniki o podobnej pojemności...

Re: Silnik 1.6 GDI po dłuższej eksploatacji - zalety i wady

Napisane: 18 kwi 2022 12:38
przez Pitrek
Zastanowiło mnie te wyniki

Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka

Re: Silnik 1.6 GDI po dłuższej eksploatacji - zalety i wady

Napisane: 19 kwi 2022 19:51
przez gzyms
Zazdroszczę wyników. Świąteczny przejazd 329 km, 3 osoby na pokładzie + 3 kg pies i trochę gratów. Jazda przez jakieś 20 km po ekspresówce 120 km/h, jakieś 240 to drogi krajowe i powiatowe a nawet gminne :) z max 100km/h, wiochy zgodnie ze znakami. Bez szaleństwa, szczególnie droga powrotna. Trochę kręcenia po mieście i wiosce. Średnia prędkość 53 km/h. Spalanie 6.4 l, dla mnie norma. Litr do jazdy autostradowej muszę dorzucić. Dużo jeżdżę po mieście, krótkie trasy z częstymi światłami. Daje to na 50 kkm średnia 8.4 l na 100 km. Raz czy dwa zdarzylo sie ponizej 6 l ale to jazda na okolo 2kobr i to zagranicą jadąc samemu. Poprzedni samochód, 1.9 tdi na pompowyryskiwaczach w octavi kombi w takich samych warunkach palił litr mniej. Ale jazda byla agresywniejsza.
Do tego trzęsie silnikiem na jałowym co wg aso TTTM.
A ha i jeszcze tak około 2.5 kobr jest takie jakieś dziwne buczenie silnika, które mija gdy obroty zostaną podniesione lub spadną. Też TTTM wg aso. Zresztą w jakieś gazecie moto o tym pisali.

Re: Silnik 1.6 GDI po dłuższej eksploatacji - zalety i wady

Napisane: 20 kwi 2022 05:56
przez Pitrek
No to faktycznie, myślałem ze poniżej 7-8 nie da się zejść w tym silniku ;p

Re: Silnik 1.6 GDI po dłuższej eksploatacji - zalety i wady

Napisane: 20 kwi 2022 12:34
przez aviator
Pitrek napisał(a):No to faktycznie, myślałem ze poniżej 7-8 nie da się zejść w tym silniku ;p


8 litrów to w sumie normalny wynik dla silnika benzynowego w mieście :-) 1.6crdi palił mi 6,5l

Re: Silnik 1.6 GDI po dłuższej eksploatacji - zalety i wady

Napisane: 14 lut 2023 21:53
przez Marek421
Witam to ja też się dołączę m9ja ceed skończyła, przejechała 200tys.my razem z żoną zrobiliśmy 30tys .i złego słowa nie powiem ani nie na pisze .
Oprócz eksploatacji nic się nie dzieje poważnego ,spalanie koło komina 6,7 .Autostra 7 .7,3 prędkości 140, 160 max .ostatnio na przeglądzie okresowym auto wzbudziło sasacje na stacji
Bo przy przebiegu 197000 zero wycieków zapocen itp.a rdza jest tylko na zamku tylnej klapy .a jeszcze mechanizm wycieraczek po prostu zardzewiał trzeba wymienić na nowy . :swerve: