Przerywa 1.6 crdi ceed 2011 tylko latem

Silniki i skrzynia biegów - silniki, oleje, wszelkiego rodzaju problemy natury technicznej

Moderator: Żandarmeria

Lubią ten wątek: jarcolll
AUTOR WĄTKU
gosiaceed
Dopiero co...
 
Posty: 1
Dołączył(a): 19 sty 2018 12:45
Lokalizacja: Września
Grupa: Wielkopolska
Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2011

Przerywa 1.6 crdi ceed 2011 tylko latem

19 sty 2018 13:09

Witam jestem tu nowa i nie wiem czy nie było już wcześniej takuego wątku. Otóż potrzebuje pomocy bo szlag mnie trafia.... Mam ceedkę 2011 r 1.6 crdi i jak jest zimno działa bez zarzutu ale jeśli temp na zewnątrz jest około 10-15 stopni celsjusza no i wyżej na około 1500-2000 obrotów szarpie. Czyli jesień zima i wiosna ok a latem szlag mnie trafia. Była na Aso wymieniali filtr paliwa nic nie dało wymieniany EGR też bez rezultatu. Podejrzewam jakiś czujnik czy coś w tym stylu co zasysa powietrze z zewnątrz tylko nie wiem czy coś takiego istnieje nie znam się babą jestem. POMOCY

jarcolll
Dopiero co...
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22 sty 2018 21:59
Lokalizacja: śląsk
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 Pb 123KM
2010

Re: Przerywa 1.6 crdi ceed 2011 tylko latem

25 sty 2018 18:45

czy w sterowniku ECU są zapisane jakieś błędy? w jakim stanie są MASY na karoserii pojazdu?

obligatoryjnie proszę poprawić masy w komorze silnika! ( są w fatalnym stanie!!! )
przed czyszczeniem można spr. miernikiem różnicę napięcia pomiędzy poszczególnymi punktami masowymi a masą akumulatora.
-odłączyć akumulator odczekać parę min.
- zlokalizować punkty masowe, jest ich kilka
- odkręcić, wyczyścić śrubę oraz styczną z karoserią.
- wszystko zamontować w odwrotnej kolejności z dodatkiem smaru.

jest to podstawowy zabieg który pomoże a nie zaszkodzi!!! profilaktyka najważniejsza :-)

herni
 

Re: Przerywa 1.6 crdi ceed 2011 tylko latem

01 maja 2018 12:11

Czy sprawa się wyjaśniła?

ZjemCiMebloscianke
Brygadzista
 
Posty: 78
Dołączył(a): 02 cze 2017 22:48
Lokalizacja: Warszawa