Gizmo121 napisał(a):ceedek napisał(a):Wycieków chyba nie ma, bo nigdy żadnej plamy mi auto nie zostawiło na parkingu.
A rano jak odpalasz auto nie kopci na niebiesko??
Nigdy nic takiego nie zauważyłem, ani zimą ani teraz.
Moderator: Żandarmeria
Gizmo121 napisał(a):ceedek napisał(a):Wycieków chyba nie ma, bo nigdy żadnej plamy mi auto nie zostawiło na parkingu.
A rano jak odpalasz auto nie kopci na niebiesko??
ceedek napisał(a):Trochę sprzeczne informacje, mój mechanik twierdzi że te silniki potrafią trochę wypić, a Wy piszecie że nic nie powinno ubyć Czyli najlepiej udać się z problemem do ASO?
Pitrek napisał(a):Owszem mój też mechanik twierdzi, że troszkę może wypić - > ale jak jeździsz sporo autostradami ze względu na wysokie obroty itp., ale mi po tamtych wakacjach gdzei zrobiłem chyba z 3 tyś w sierpniu głównie autostradami z bagnetu może znikło 1/3 a przed wyjazdem było wszystko na full ( od czasu wymiany oleju ).
gaugan napisał(a):Mi po naprawie nie bierze nic, a przynajmniej nie widać nic na bagnecie. A już ze 2 latka minęły. Także z tym piciem oleju to uważaj. Normy dla niektórych aut są nawet do 1 l/1000 km, każdy Ci może wmówić, że tak ma być
jada napisał(a):
Czy taka ilość ubytku oleju to powód do zmartwień ?
brylek napisał(a):Z castrolem to raczej jest taki problem ze jest najczęściej podrabiany (https://moto.wp.pl/policja-zlikwidowala-nielegalna-rozlewnie-oleju-silnikowego-kupuj-tylko-w-sprawdzonych-sklepach-6269350241236609a), patrząc na normy to często delikatnie wyprzedza konkurencje np. w kl.A5 spełnia normę Api-SN gdzie konkurenci maja tylko SL, oraz ilsc-gf-4. Więc tak jak kolega pisze zmień castrola na coś innego, do tego zrobił bym jakaś płukankę, zalał nowy olej pojeździł z 5 tys druga płukanka i wymiana co roku max. 10tyś.
A tak podrabia się w Rosji:https://youtu.be/Tn46erdD__M
ceedek napisał(a):W moim przypadku okazało się jednak, że jest wyciek oleju. Jednego dnia po przejażdżce położyłem pod autem karton i po pół godziny były plamy od oleju. W ASO wymienili mi uszczelkę pod pokrywą silnika i póki co nic nie kapie. Teraz będę obserwował jedynie bagnetem czy nie ubywa oleju.
Koszt uszczelki ok. 90 zł a robocizna coś ponad 100 zł.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 50 gości