Zby napisał(a):Jest jakiś patent
Trzeba odkręcić korek wlewu oleju i umieścić pod pokrywą zaworów jedną z pięciu odnóży końcówki prawej kończyny górnej.
Moderator: Żandarmeria
Zby napisał(a):Jest jakiś patent
Przemek77 napisał(a):Skąd różnice w cenie robocizny x10... przypuszczalnie ASO do "pełnej" wymiany rozrządu (zmiana kół i łańcucha + koło zębate rozrządu na wale) demontuje wał korbowy i dół silnika. Macherzy "po taniości" pewnie zakładają koła i łańcuch bez wymiany koła rozrządu na wale albo partaczą bez zdejmowania wału. Koło na wale jest mocowane na wcisk - bez klina. Nabicie nowego koła koła "na zimno" na wał graniczy z cudem a ew. podgrzewanie koła kończy się rozhartowaniem i obróceniem koła (przeskoczeniem rozrządu i...).
Przemek77 napisał(a):@pawdedi
Jak masz już wyczucie w palcu to sprawdzać zmieniając olej co 12-15 tys km i jeździć. Rozgarnięty mechanik w ASO z GDSem jest w stanie określić zużycie napinacza na podstawie timingów czujnika wału i czujnika wałka rozrządu.
Ew. proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania, jeśli za niskie lub różna pomiędzy cylindrami to sprawdzić luzy zaworowe i ew. wyregulować (wymiana podkładek, nietanio).
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 108 gości