dioda sygnalizująca wypalanie DPF
Napisane: 27 kwi 2017 16:42
Panowie mam pytanie czy w ceedach podczas wypalania DPF silnik jest maksymalnie obciążany prądowo przez wszystkie urządzenia
typu podgrzewana szyba tylna, podgrzewane lusterka itp. ??? jeżeli tak bardzo prosto można zrobić
sygnalizację wypalania filtra.
Tak jest w oplach, fiatach i np peugeotach, a jak jest w KIA?
" W efekcie tego, co opisuję diodę sygnalizującą wypalanie filtra mamy wewnątrz kabiny
Czas wykonania – 60minut
Potrzebne rzeczy to :
- dioda 12V – kolor dowolny jak i rozmiar
- 2 przewody około 30 cm w izolacji oczywiście
- 2 kawałki po 4 cm koszulki termokurczliwej
- coś do podgrzania koszulki – może być zapalniczka
- zestaw do lutowania – lutownica, cyna, pasta lutownicza
- drut około 20 cm o średnicy 1 mm
- wkrętak paski oraz płaskoszczypy
- wiertarka z wiertłem dopasowanym do średnicy diody."
CO MYŚLICIE O TYM ???
Kolega zamontował to w insigni i o dziwo działa. Z początku śmiać mi się chciało. Pytałem mechanika to powiedzia, ze podczas dopalania z kompa wyłącza się wszystkie odbiorniki prądu bo włączają się wentylatory.
typu podgrzewana szyba tylna, podgrzewane lusterka itp. ??? jeżeli tak bardzo prosto można zrobić
sygnalizację wypalania filtra.
Tak jest w oplach, fiatach i np peugeotach, a jak jest w KIA?
" W efekcie tego, co opisuję diodę sygnalizującą wypalanie filtra mamy wewnątrz kabiny
Czas wykonania – 60minut
Potrzebne rzeczy to :
- dioda 12V – kolor dowolny jak i rozmiar
- 2 przewody około 30 cm w izolacji oczywiście
- 2 kawałki po 4 cm koszulki termokurczliwej
- coś do podgrzania koszulki – może być zapalniczka
- zestaw do lutowania – lutownica, cyna, pasta lutownicza
- drut około 20 cm o średnicy 1 mm
- wkrętak paski oraz płaskoszczypy
- wiertarka z wiertłem dopasowanym do średnicy diody."
CO MYŚLICIE O TYM ???
Kolega zamontował to w insigni i o dziwo działa. Z początku śmiać mi się chciało. Pytałem mechanika to powiedzia, ze podczas dopalania z kompa wyłącza się wszystkie odbiorniki prądu bo włączają się wentylatory.