Witajcie,
W moim autku objawy były takie same jak opisał witeix.
I takież samo rozwiązanie:
Witam
Wydaje mi się, że uporałem się z problemem. 2-mce temu wymieniałem krańcówkę od pedału hamulca. W momencie kiedy powstała usterka związana z "odpuszczaniem" gazu pojawiał się również błąd P0504 (Engine > Engine Control P0504 Niezgodność sygnałów czujników A/B włączenia hamulców). Zdarzało się, że nie mogłem aktywować tempomatu lub gdy był aktywowany, to nie mogłem ustawić zadanej prędkości lub gdy tempomat utrzymywał stałą prędkość potrafił "odpuścić". Ewidentnie błąd P0504 ma wpływ na zachowanie się przepustnicy. To przez niego wydaje się, że auto nie reaguje na pedał gazu bo ECU odrzuca wskazania sygnałów pochodzących z pedału gazu (Accelerator Position Sensor (APS) 2 signal input 0.261 ~ 2.204 V - jest ale ECU wychylenie pedału pokazuje jako 0% podczas gdy Accelerator Position Sensor (APS) 1 signal input 0.674 ~ 4.379 V reaguje proporcjonalnie do pozycji pedału gazu).
Naprawa polegała na poprawie montażu krańcówki, tzn wkręciłem ją tak, żeby później włączała światła stop, czyli żeby reagowała na mocniejsze wciśnięcie pedału hamulca.
P.S. Specjalnie nie pisałem, że moja Cee'd jest wyposażona w LPG, bo od razu winnym okazałby się sterownik gazu lub czujnik MAP. Chciałem sobie oszczędzić słuchania. A na pedał gazu auto nie reagowało bez różnicy na temp. płynu chłodzącego, czy też na jakim paliwie właśnie jedzie.
Poprawa mocowania włącznika świateł stop rozwiązała problem.
pozdrawiam,
Karol