DPF - wypalanie

Silniki i skrzynia biegów - silniki, oleje, wszelkiego rodzaju problemy natury technicznej

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
goorek
 

Szarpanie, wypalanie dpf

12 paź 2020 12:02

Panowie, to będzie długi tekst bo problem już ma wiele wątków.
Od początku: Ceed 2, 2014 rok, 1,6crdi, 110KM, od nowości w moich rękach, aktualnie 222 tys km. Auto służbowe, ale dbane, nie męczone itp.
Zawsze byłem przeciwny obserwacji wypalania dpf bo jeżdżę trochę tras, więc sensu większego nie było. Od jakiegoś czasu doszło poszarpywanie, jakby chwilowe utraty mocy, takie 0,5 s, na zasadzie lekko gaz, a auto nie daje reakcji, trochę mocniej i jakoś tam idzie. Zacząłem patrzeć też na wypalanie - w zasadzie każda jazda do pracy - ok 30 km wypalanie, powrót - wypalanie. Zapiąłem więc skaner OBD, niestety nie widzę dosyć ważnych PIDów np ciśnienie na DPF, czy jakieś zapełnienie DPF (jeśli w ogóle jest). Zrobiłem, myślę, jakieś 2 tys km obserwując parametry typu EGR, MAF, obciążenia, przepustnice, sondy, temp spalin. Doszedłem do pewnych wniosków.

Zauważyłem, że auto odpala się w dwóch trybach niejako:
1) nazywam to tryb ciepły - nieważne czy auto jest zimne czy ciepłe, jeśli na zewnątrz jest powyżej ok 15 stopni to auto odpala się w trybie ciepłym, wtedy od razu czuć podszarpywania, a EGR dużo chętniej się reguluje, zamyka się (4,7%) dużo rzadziej. W tym trybie jestem w stanie wywołać wypalanie co 12-20 km.
2) tryb zimny - nieważne także czy auto jest po nocy zimne czy ciepłe, jeśli jest poniżej 15 stopni auto odpala i jedzie dużo płynniej, przyjemniej, EGR dużo częściej się zamyka całkowicie (4,7%), wystarczy w sumie trochę gazu dać a EGR schodzi na 4,7%, jest zdecydowanie częściej zamknięty niż w trybie 1. W tym trybie wypalanie jest nawet nie wiem co ile, ale jechałem kiedyś jednym ciągiem ok 100 km i nie wypalał się.
Pierwsze metry jazdy od razy wiem czy auto będzie wypalało (podszarpuje) czy nie (jedzie płynnie). i to się sprawdza w 100%. Co ciekawe - jadąc autostradą ponad 132 km/h jakby nie jechać z gazem, czy bez gazu, czy muskając - egr jest zawsze zamknięty (4,7%). Jadąc tak udało mi się pokonać 266 km bez wypalania! zwalniam na tej samej drodze np do 120 - egr operuje - wypalania mam co 12-20 km. Doszedłem więc do wniosku, że egr działa, bo widać róznice w zachowaniu auta w zależności czy on jest zamkniety czy reguluje, ale coś co on wpuszcza, lub w powiązaniu z tym zdarzeniem np brak powietrza albo coś innego powoduje extremalnie szybkie zapychanie dpfa.

teraz można powiedzieć - czujnik ciśnienia na dpf do sprawdzenia itp. Już wyjaśniam. Auto po gwarancji, ale służbowe, stwierdziliśmy, że lepiej oddać do ASO bo przynajmniej dobrze zdiagnozują.
Pierwsza wizyta - "wszystko jest dobrze, wszystkie czujniki ok, trzeba wypłukać dpfa bo zapewne jest zatkany, robi to dla nas firma zewnętrzna". Mówię płukać, po płukaniu olej zmienić itp itp. Odbieram auto i Pan mówi tak zapchany był dpf, tu jest protokół (dla mnie to jest takie złudne, bo każdy dpf sie zapycha. a jeśli wyciągali go już przypchanego zaraz przed wypalaniem to przed czyszczeniem zawsze wyjdzie w protokole, że jest zapchany). Ale myślę super będzie dobrze. po 15 km od wyjazdu z ASO - dpf się zaczął wypalać :( Pan z ASO stwierdził, żeby pojeździć chwile, że się musi ułożyć. Myślę aha, jasne, ale mówię OK. Zrobiłem 1500 km z włączonym torque - nie zmieniło się kompletnie nic. wtedy też zauważyłem to co opisałem wyżej z egr apropos trybów odpalania i jazdy powyżej 132 km/h.
Druga wizyta, mówię nic to nie dało, napisałem gościowi rozprawkę z moimi obserwacjami (pewnie już jestem uważany za najgorszego klienta ;)) i on z tego wyniósł to, że pewnie egr brudny, ja mówię, że raczej coś tam innego jest, bo widać, że egr działa, że jak on się zamyka to MAF pokazuje więcej powietrza itp. Dzwoni Pan diagnoza - brudny EGR. Mówię (bez pewności ale co zrobić) - wymieniać proszę. Odbieram auto jak jest zimno na zewnątrz, więc pierwsze wrażenie - super nie wypala, wreszcie naprawione. Na drugi dzień jest ciepło, odpalam auto, ruszam - szarpanie :szok: no to obserwujemy - po chwili wypalanie. Miałem akurat traskę do Wawy - wszystko działało dokładnie tak samo, czyli powyżej 132 km/h mogę jechać w świat, jadę wolniej - wypala co chwilę. Nie zmieniło się kompletnie nic.

Wziąłem od kolegi na testy jego służbówkę, identyczna jak moja tylko młodsza o rok ale też przedlift. Pojeździłem po swojemu, nie udało mi się wywołać u niego wypalania. Różnice zauważyłem w parametrach - Throttle - u mnie cały czas jest 12,9% a jak wypala to zaczyna trochę się ruszać, bez gazu 88% z gazem spada w dół. U kolegi bez wypalania pokazuje mniej więcej jak wciskanie gazu - czyli bez gazu 0, full gaz 100%, no i w zależności od wciskania gazu. Czyli jakby ta przepustnica działa inaczej niż u mnie. Niestety nie wiem jak podczas wypalania bo nie osiągnąłem tego u niego. Poza tym lekkie różnice w AFR - u mnie 15-20, u kolegi 25, u mnie O2S1LV 0,25-0,30 u kolegi bliżej 0,4-0,5. Jeszcze jedna istotna różnica - u kolegi PID DPF Press pokazuje coś, a u mnie jest stale wartość -257. Może tu jest trop i np kabel uwalony od czujnika różnicy ciśnień, no ale wtedy czemu w trasie powyżej 132 km/h wypala co 266 km? a inaczej jadąć co 12-20km? Niestety nie jestem mechanikiem, tylko zwykłym amatorem lubiącym takie analizy i szukanie, ale wiedzy nie mam, więc nie wiem co to może oznaczać.

Ta przepustnica mnie zaciekawiła, zdjąłem z niej dziś rurę, widzę przepustnica full otwarta. załączyłem kontrolki i wyłączyłem - przepustnica się zamknęła w pełni, po chwili otworzyła i też to widzę w torque po zgaszeniu auta te 12,9% zmienia się, więc ta wartość widzę pokazuję prawdę, A więc czemu u mnie ciągle podczas jazdy przepustnica jest w stałej pozycji 12,9 czyli albo zamknięta albo ledwo uchylona (jeśli widzę, że jej ruch 0-100 działa przy gaszeniu kontrolek)

Macie jakieś pomysły co może powodować częste wypalanie z racji przymkniętej przepustnicy? za mało powietrza i przez to więcej paliwa = dużo sadzy = szybkie zapełnianie dpf?
Ale trochę to dziwne, bo podczas wypalania mam spalanie typu 7,5 - 8 a jak nie wypala to typu 5. Nieważne też czy w trybie ciepłym czy zimnym odpalam to ta przepustnica jest zawsze 12,9% jedynie podczas wypalania dpf coś tam się ona rusza...

Jutro rano podrzucam auto znów do ASO, na dalsze szukanie problemów (a raczej wymienianie części na chybił trafił) :(
Szczerze już mózg mam rozj!@##$% bo mam za duże braki wiedzy mechanicznej. Może ktoś z Was coś podrzuci, jakiś pomysł. Żeby się o coś oprzeć i naprowadzić Panów z ASO.
A może ma ktoś naprawdę ogarniętego mechesa, który pomyśli, pokmini a nie będzie wymieniał na czuja wszystkiego? Najlepiej południe, ale rozważę nawet pojechanie gdzieś dalej byle znaleźć problem i spokojnie jeździć dalej...

Poniżej przesyłam zrzuty z torque (pierwsze moje podczas wypalania - temp wysoka i throttle operujące, drugie zdjęcie kolegi, widać AFR o wyższych wartościach oraz DPF Press 510 trochę zasłonięte), zdjęcia egra (wg ASO zabrudzony, wydaje mi się, że niekoniecznie) oraz zdjęcie przepustnicy (chyba też nie najgorzej, choć tam za nią widać lekki nagar + olej w niej, ale to pewnie z powodu przybywania oleju od przerywanych wypaleń).

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

AUTOR WĄTKU
goorek
 

Re: DPF - wypalanie

12 paź 2020 12:06

Mój post z "przygodami" apropos częstego wypalania DPF.
http://forum.mojaceed.pl/viewtopic.php?f=36&t=11388

wertik
Przedszkolak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 12 maja 2017 19:33
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Szczecińska
Model cee'd:
C2 SW, 1600 ON 128KM
2014, L

Re: Szarpanie, wypalanie dpf

15 paź 2020 18:02

Egr to masz czyściutki :D
Po lekturze podpialem obd do swojego i też mam throttle na 12,9. Może źle to czyta albo to nie ten opis czujnika.

Co powiedzieli w ASO?

Apropos dziwnych wskazań czujnika to temperatura paliwa jest u mnie mocno poniżej temp. Zew. A czasami -50.

Za przepustnica widać niezłe bagno, moze warto wyczyścić ten dolot

AUTOR WĄTKU
goorek
 

Re: Szarpanie, wypalanie dpf

16 paź 2020 06:43

wertik napisał(a):Egr to masz czyściutki :D
Po lekturze podpialem obd do swojego i też mam throttle na 12,9. Może źle to czyta albo to nie ten opis czujnika.

Co powiedzieli w ASO?

Apropos dziwnych wskazań czujnika to temperatura paliwa jest u mnie mocno poniżej temp. Zew. A czasami -50.

Za przepustnica widać niezłe bagno, moze warto wyczyścić ten dolot

ASO powiedziało ze faktycznie czujnik polozenia przepustnicy działa nieprawidłowo. aktualnie szukam zamiennika, jakies polecane sklepy?

wertik
Przedszkolak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 12 maja 2017 19:33
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Szczecińska
Model cee'd:
C2 SW, 1600 ON 128KM
2014, L

Re: Szarpanie, wypalanie dpf

16 paź 2020 07:19

Obiegowa opinia jest taka, żeby nie brać zamienników. Po ile oryginał?

GregoryB
Przedszkolak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 lip 2018 12:17
Lokalizacja: Bieruń
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C2 HB, 1,6 ON 110KM
2013, L + Business Line

Re: DPF - wypalanie

20 paź 2020 11:23

Witam.
Podzielę się z Wami ciekawym spostrzeżeniem, może komuś się przyda ;)

Już tutaj jakiś czas temu pisałem sporo o DPFie i co było z nim związane. Na DPF nie narzekam, autko śmiga super, wypalanie przez lato co ok. 300-350 km, na bieżąco go monitoruję więc ok, temat odpuściłem bo trzeba jakoś normalnie żyć i cieszyć się jazdą a nie paranoidalnie obserwować tylko wypalanie... ;)

Było OK, ale teraz przez ostatni ponad miesiąc totalne zaskoczenie.... Myślałem już że albo coś się zepsuło, albo ktoś mi wyciął filtr DPF :wink: Przez ponad miesiąc to obserwuję, jeżdżę takie same trasy ok 100 km dziennie, nic się nie zmieniło oprócz temperatury otoczenia i jednej rzeczy: PALIWA! Do tej pory tankowałem na Orlenie lub BP najdroższe paliwo na tych stacjach, ostatnio jednak przez przypadek zatankowałem pełny bak paliwa Shell V-Power Diesel na stacji Shell. Na początku myślałem, że to może przypadek, ale jednak nie. Nigdy bym nie przypuszczał, ale paliwo dobrej jakości ma, aż takie znaczenie. Teraz gdy tankuje paliwo na Shell-u DPF wypala mi się co 500-550 km! Wiem, nie do wiary, ale tak jest w moim przypadku.

KIA Ceed 1.6 CRDi, 110KM, 2013, przebieg 218000 km, filtr DPF oryginalny od nowości.

Dzisiaj wypalanie uruchomiło się po 545 km...

Obrazek

Pozdrawiam :drinks:
Ostatnio edytowano 20 paź 2020 12:49 przez GregoryB, łącznie edytowano 1 raz

Marcinek82
Kierownik
 
Posty: 350
Dołączył(a): 07 lut 2018 08:59
Lokalizacja: Slask
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C3 SW, 1,4 Pb 140KM
2020, L+BL

Re: DPF - wypalanie

20 paź 2020 11:44

Hmm, smiem watpic czy to paliwo. Ja mialem przez 6 lat regularnie tak ze: latem wypalanie po 350-400km, natomiast zima (czyli temperatury jak obecnie 5-10stC), nawet ok. 500km. Trasy robilem przez ostatnie 4 lata, glownie takie same.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Bylo: kilka na F :-) m.in. Focus mk1, mk2 FL, Fiesta mk7, cee'd 2 SW 1,6 CRDi
Jest: Ceed 3 SW 1,4 T-GDI, Fiesta mk8 1,0EB, :icon_biggrin:

GregoryB
Przedszkolak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 lip 2018 12:17
Lokalizacja: Bieruń
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C2 HB, 1,6 ON 110KM
2013, L + Business Line

Re: DPF - wypalanie

20 paź 2020 12:57

Marcinek82 napisał(a):Hmm, smiem watpic czy to paliwo. Ja mialem przez 6 lat regularnie tak ze: latem wypalanie po 350-400km, natomiast zima (czyli temperatury jak obecnie 5-10stC), nawet ok. 500km. Trasy robilem przez ostatnie 4 lata, glownie takie same.


Wiadomo, że przy niższej temperaturze powietrza silnik generuje mniej sadzy, ale że aż tyle mniej? Dziwne, tym bardziej, że już kilka zim za mną i do tej pory takich wyników nie było... :smile:
Ale to chyba nie jest powód do zmartwień :layrubber: :drinkingcheers:

wertik
Przedszkolak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 12 maja 2017 19:33
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Szczecińska
Model cee'd:
C2 SW, 1600 ON 128KM
2014, L

Re: Szarpanie, wypalanie dpf

20 paź 2020 13:52

Jakieś newsy?

Czesiek
Dopiero co...
 
Posty: 7
Dołączył(a): 09 cze 2020 23:54
Lokalizacja: Polska
Grupa: Dolny Śląsk
Model cee'd:
C2 SW, 1,6 ON 128KM
2014, L+

Re: DPF - wypalanie

30 paź 2020 21:03

Witam kolegów. Ja mam w sumie pozytywny wpis. Problemy z DPFem miałem i udało się je rozwiązać, ale po kolei.

- Ceed dopalał się co ok 350-400km.
- Pojechałem na przegląd gwarancyjny do ASO.
- Kilka dni po przeglądzie padł akumulator (problem opisywałem w innym wątku)
- Akumulator wymieniłem, ale co się okazało dopalanie DPFa pojawiło się co 120-150km (na autostradzie udawało się przekroczyć 200km)
- W związku z pojawieniem się problemów bezpośrednio po wizycie w ASO pojechałem na reklamację (przekonany o ich niedociągnięciach - na podstawie moich doświadczeń z serwisem, ale to już inna bajka)
- Wizyta reklamacyjna 1 (dystans od zakończenia dopalania w trasie - kilka km, ilość sadzy ok 2g o ile pamiętam) - podpięcie komputera, brak błędów, sprawdzone czujniki - jeździć, obserwować
(brak poprawy)
- Wizyta reklamacyjna 2 - dopalanie serwisowe, wymiana oleju (pracownicy serwisu mają problem z określeniem czy leją ORLEN Platinum F czy V, więc zasugerowałem, że może tym razem też tu coś nie dograło i się filtr zapchał popiołem od zalania olejem F), na koniec sugestia, że nic więcej z tym nie zrobią
(brak poprawy)
- Zgłoszenie do KMP - KMP odpowiedziało, że jak serwis nic nie znalazł to nic nie zrobią - mogę sobie najwyżej do innego ASO podjechać
- Wizyta 3 w całkiem innym serwisie. Opisałem perypetie, cierpliwy pracownik posłuchał, pokiwał głową, zabrał auto na warsztat.

Usterka zdiagnozowana: niesprawne dwie świece żarowe
Uszkodzone świece wymienili, auto odżyło, dopalanie wróciło do normy 350-400km (na autostradach pod 500km dobijam).

I teraz ciekawostka - po wymianie aku silnik na zimno przez ok 30 sekund po uruchomieniu łapał minimalne zadławienia (pojedyncze spadki obrotów o około 50rpm). Wystarczyło dodać gazu i już było OK. Zgłaszałem przy okazji wizyt 1 i 2, ale pracownik tamtego ASO tylko zapytał czy dymi, bo jak dymi to mogą być świece. Zgodnie z prawdą - nic nie dymiło (auto garażowane i z rana odpalane w garażu.). Na tym temat zakończono. Do KMP nawet wysłałem nagranie obrotomierza z widocznymi drganiami obrotomierza - oczywiście ten wątek przeszedł bez echa. Drgania na tyle małe, że żaden z pasażerów, którego pytałem nie wyczuwał, ale ja dziwny jestem - zapłon malucha na ucho ustawiałem :)

Nie wiem czy obie świece poszły razem bo dostały 'kopa' z nowego akumulatora, czy to tylko przypadkowo się wszystko nałożyło. Świece stare zabrałem z serwisu, pomierzyłem przyzwoitym miernikiem - dwie mają opór ok 0,5ohm (praktycznie zwarcie), dwie są poza skalą (zakres miernika 20Mohm).


[tej sekcji proszę nie traktować jak kryptoreklamy - to tylko moje spostrzeżenia]
- TUNAP 184 - zalałem po spadku dystansu między dopalaniami. Płyn pomagał tak długo jak był z paliwem w baku. Po kolejnym tankowaniu momentalnie wróciło do stanu sprzed.
- ktoś wspomniał o paliwie - tankuję na różnych stacjach (sieciówkach). Jedyne paliwo, które u mnie robiło różnicę to zimowy 'lepszy' diesel ze Statoila. Subiektywnie silnik chodzi bardziej gładko, a dystans między dopalaniami zwiększa się o zauważalne >50km). W okresach sprzedawania paliw letnich i przejściowych różnic brak.

AUTOR WĄTKU
fafa69
 

Re: DPF - wypalanie

23 sty 2021 16:33

Marcinek82 napisał(a):Hmm, smiem watpic czy to paliwo. Ja mialem przez 6 lat regularnie tak ze: latem wypalanie po 350-400km, natomiast zima (czyli temperatury jak obecnie 5-10stC), nawet ok. 500km. Trasy robilem przez ostatnie 4 lata, glownie takie same.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka


Paliwo też ma wpływ na częstotliwość cykli wypalania DPF. Zatankowałem kiedyś paliwo na stacji w Niemczech, zupełnie inaczej chodził silnik, wzrosła kultura pracy, większy dystans przejechałem, dopalanie po 500, 550 km

Avatar użytkownika
Ryba1983
Kierownik
 
Posty: 513
Dołączył(a): 31 gru 2016 16:41
Lokalizacja: Kłodzko
Grupa: Dolny Śląsk
Model cee'd:
C1FL SW, 1600 ON 115KM
2010

Re: DPF - wypalanie

11 lut 2021 10:35

To prawda W Polsce paliwo jest do bani.

Piejar
Kierownik
 
Posty: 403
Dołączył(a): 13 maja 2020 06:50
Lokalizacja: Śląsk
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 2,0 ON 140KM
2008, COMFORT

Re: DPF - wypalanie

11 lut 2021 11:02

Czy ja wiem? Dla mnie to raczej efekt placebo. Ja jeździłem na paliwie niemieckim, włoskim, francuskim, portugalskim, hiszpańskim, czeskim, słowackim i nigdy nie miałem żadnych problemów. Podobnie jak z polskim paliwem. Natomiast w Polsce mam taką zasadę że tankuje tylko na stacjach sieciowych (oprócz Orlenu oczywiście) - nigdy na stacjach typu szwagier i spółka.
Lepsze wypalanie DPF w NRD mogło być związane po prostu z jazdą po autostradzie (?)

aviator
Dyrektor
 
Posty: 717
Dołączył(a): 28 paź 2019 20:05
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Małopolska
Model cee'd:
C2 HB, 1,6 Pb 135KM
2015, M

Re: DPF - wypalanie

11 lut 2021 16:39

A co z tym paliwem z Orlenu jest nie tak? Większość stacji różnych koncernów bierze paliwo z Orlenu, import to margines. Chyba tylko Cirkle K, dawniej Statoil mają własne paliwo. Taki np. ON arktyczny do - 31C...
... wcześniej Kia Cee'd II JD 2012 1.6 crdi 128KM.

Piejar
Kierownik
 
Posty: 403
Dołączył(a): 13 maja 2020 06:50
Lokalizacja: Śląsk
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 2,0 ON 140KM
2008, COMFORT

Re: DPF - wypalanie

11 lut 2021 18:08

Finansuje likwidację demokracji. Ale tankuj gdzie chcesz. To jest wolny kraj. Przynajmniej jeszcze przez jakiś czas.

aviator
Dyrektor
 
Posty: 717
Dołączył(a): 28 paź 2019 20:05
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Małopolska
Model cee'd:
C2 HB, 1,6 Pb 135KM
2015, M

Re: DPF - wypalanie

11 lut 2021 21:50

Piejar napisał(a):Finansuje likwidację demokracji

A już myślałem, że z paliwem coś nie tak...
... wcześniej Kia Cee'd II JD 2012 1.6 crdi 128KM.

Kawu
Asystent Kierownika
 
Posty: 273
Dołączył(a): 24 sie 2019 10:18
Lokalizacja: Legnica
Grupa: Dolny Śląsk
Model cee'd:
C2 SW, 1,6 ON 128KM
2013

Re: DPF - wypalanie

12 lut 2021 17:10

Ja tankuje przeważnie ON na Orlenie i od roku złego słowa nie powiem. Póki co odpala klekot nawet w te mrozy przy -20*C.
Kia Cee'd 1.6 Crdi: Obrazek

AUTOR WĄTKU
panpromek
 

Re: DPF - wypalanie

01 mar 2021 15:53

Niektóre osoby wspominały o zależności między temperaturą otoczenia a cyklami pomiędzy wypalaniami DPF. Jako ciekawostkę napiszę, że przez cały okres zimowy wypalanie w moim akucie było książkowe 300 - 450 km. W zeszłym tygodniu był jeden ciepły dzień z temperaturą przekraczającą 15 stopni. Jaki był tego efekt można się domyśleć. W drodze powrotnej do domu, po 180 km, wypalanko :) W ubiegłą niedzielę zrobiłem prawie 300 km i wypalania brak. I o co tu chodzi?
Wychodzi na to, że po przekroczeniu 15 stopni na zewnątrz problem się mocno nasila. Nie wierzę w to, że ASO o tym nie wie. Ktoś ma podobne doświadczenia?

PS. Rodzi się pytanie czy w takiej sytuacji coś jest niesprawne czy TTTM? ;)

lary504
Brygadzista
 
Posty: 120
Dołączył(a): 19 sie 2012 13:34
Lokalizacja: małopolska
Grupa: Małopolska

Re: DPF - wypalanie

01 mar 2021 16:37

Ten typ tak ma bym obstawiał. Ja mam to samo. Identycznie. Było zimno zero szarpania, wypalanie książkowe co 400-500 km. Tylko zaczęło się ciepłej wróciło czasami szarpanie. Wypalał po 100 km jazdy. I ku.. mam już dość tego auta i serwisu który nie potrafi sobie poradzić.

Wysłane z mojego Redmi K30 Pro przy użyciu Tapatalka
Ceed SW '12 1.6 CRDI L Sirius Silver

AUTOR WĄTKU
fafa69
 

Re: DPF - wypalanie

01 mar 2021 18:45

Potwierdzam, w zimie wypalanie 450 km, powyżej 18 stopni max 250 km.

Poprzednia stronaNastępna strona
Powrót do Silniki i skrzynia biegów
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: witek690 i 33 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl