Ale opowiadacie. widac wyrazie podczas dopalania, ze samochod automatycznie podnosi obciazenie - widac na aplikacji roznice ( na biegu jalowym okolo 38-40% podczas dopalania, nagly spadek do kolo 17-20% gdy przerwie proces, obroty sa wyzszeo 50 u mnie przynajmniej, i zmienia sie dzwiek silnika ). W momencie zatrzymania auta na swiatlach widac ze sterownik stara sie utrzymac temperature wysoko(600-630stopni), spada 1stopien na sek. a bywa i ze rosnie. Skoro ustrymywana jest wysoka temperatura spalin, to znaczy ze mimo zatrzymania jazdy procedura wypalania trwa ( o ile jest wlaczony silnik i o ile postoj nie trwa zbyt dlugo, sterownik widzi ze auto stoi). Nie wiem dokladniejak to tam wyglada ale JEZELI rzeczywiscie ropa jest podawana w suwie wydechowym tak by paliwo polecialo wraz z goracymi spalinami do dpfa i tam sie spalilo, to tylko zgaszenie silnika zbyt wczesnie sprawi ze to paliwo zamiast byc wydmuchane pozostanie w cylindrze i bedzie sciekac, albo cos jest nieszczelne, innej odp nie widze. To co jest istotne przy wypalaniu, to jednostajna jazda, gdyz spaliny wylatujace nadal sajakie sa, i przy typowej jezdzie nadal beda bogate w sadze .... dpf bedzie se wypalac, a my i tak bedziemy dostarczac swiezej zaszy. DPF nie wypala sie non stop z tego co pytalem, przerwywa proces po jakims czasie nawet jak dpf nie jest czysty, potem wznowi dosc szybko, pewnie wzgledy bezpieczenstwa. Ja po przerwanych proc. wypalania odciagnolem paliwo strzykawka 20ml, i wezykim z kroplowki, tyle mialem pod reka na urlopie
Zatemjak jezdzimy po miescie i tam probojemy wypalac dpf, to najprawdopodobniej po 100km znowu zacznie, bo wcale sie nie wyczyscil.