spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Moderator: Żandarmeria
-
Geegles - Weteran
- Posty: 1606
- Dołączył(a): 02 maja 2012 23:43
- Lokalizacja: Rosanów
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C3 PRO, 1.6T Pb 204KM
2020, GT
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Nie no oczywiscie, jest mnostwo innych powodow rowniez.
Będzie: Kia Sportage HEV GT Line 2024
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 631
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
ale przewód/wtyczka od przepływki się raczej sama nie wypnie (jeśli nikt nie grzebał przy aucie).
-
marcus111
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Witam wszystkich! Mam podobny problem co koledzy mają/mieli powyżej. U mnie zapalenie check engine i jazda maksymalnie na około 3000 obr/min nastąpiło po kilkudziesięciu kilometrach po wymianie filtra paliwa. Po podłączeniu pod mój komputer, pokazał on błąd P0088 (Ciśnienie w szynie paliwowej/układzie zbyt wysokie). Zacząłem od sprawdzenia czujników, które odłączałem podczas wymiany filtra. Okazało się, że wszystkie są prawidłowo założone, filtr wydaje się też. Miałem zaprowadzić ją do mechanika, lecz z powodu braku czasu i nie ukrywam pieniędzy chciałem zrobić to w nieco późniejszym terminie. Niestety od środy zaczęło się dziać coraz gorzej. W środę odpaliłem ją za drugim kręceniem rozrusznika, w piątek za czwartym. Do tego zaczęła nieźle dymić na czarno, zwłaszcza przy nadepnięciu pedału gazu. W piątek jeszcze raz podłączyłem pod komputer, pokazał się ponownie błąd P0088 opisany powyżej oraz nowy, P1186(Czujnik 02 grzejnika - zwarcie w obwodzie - awaria sprzętu). Od piątku do niedzieli stała nieodpalana, w niedzielę odpaliła po jakichś 10 min kręcenia rozrusznikiem, lekki dym za mną można było dostrzec nawet przy utrzymywaniu prędkości, nie mówiąc tu o przyspieszaniu. Po wjechaniu na drogę nieco mniej używaną, prowadzącą do mojej posesji, depnąłem i przypuszczam, że gdyby ktoś jechał za mną, mógłby mieć problem z dostrzeżeniem drogi. W poniedziałek trafiłem na ten temat i zacząłem działać z wymianą filtra z pompki w baku. Byłem pierwszą osobą, która zrobiła to w tym aucie, bo tapicerka nie była jeszcze rozcinana, mimo, że kia jest z 2007 roku i ma już 270 tyś km (rada dla tych, co jeszcze tego nie robili. Uważajcie na odkręcanie ośmiu śrub, po których wyjmujemy pompkę. Siedem na osiem się ułamały przy próbie odkręcania. Musiałem gwintować i przykręcić innymi). Filtr wyglądał tragicznie, kisiel i syf. Nowy kupiłem za 81 zł w zielonogórskim ASO. Po wymianie nie zauważyłem zmian. Samochód dalej trzeba długo kręcić żeby w końcu odpalił, dym dalej się udziela, do tego pojawił się nowy błąd P2238(Niska wartość sygnału w obwodzie sterującym prądem dodatnim czujnika O2 - 1 rząd cylindrów 1) i stary P0088. Do tego przy jeździe próbnej podczas dodawania gazu po prostu sobie zgasł, odpaliłem i pojechałem dalej. Nie wiem gdzie teraz szukać. Może szukać od tego, gdzie to się zaczęło, czyli od filtra paliwa. Myślałem żeby obejść go i podłączyć przewody paliwowe chwilowo 'na krótko' i zobaczyć co się będzie działo. Macie może jakieś podpowiedzi? Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.
Kia Cee'd HB 1.6 CRDi 90 KM, 2007 r.
Kia Cee'd HB 1.6 CRDi 90 KM, 2007 r.
-
grommit
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Witam Wszystkich
Problem z sitkiem dopadł już mnie kolejny raz (pierwszy raz po 30 tys, 2 raz 60 tys) auto jest właśnie na wymianie klocków i przy okazji robię porządek z sitkiem
Dziwi mnie to że KIA nie widzi w tym problemu i nie zaleca choćby cyklicznego sprawdzania tych sitek.
PS
Problem z sitkiem dopadł już mnie kolejny raz (pierwszy raz po 30 tys, 2 raz 60 tys) auto jest właśnie na wymianie klocków i przy okazji robię porządek z sitkiem
Dziwi mnie to że KIA nie widzi w tym problemu i nie zaleca choćby cyklicznego sprawdzania tych sitek.
PS
-
Gizmo121 - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 5406
- Dołączył(a): 09 wrz 2008 10:20
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1,6 ON 115KM
2008, Optimum
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
grommit napisał(a):Dziwi mnie to że KIA nie widzi w tym problemu i nie zaleca choćby cyklicznego sprawdzania tych sitek.
Bo to nie wina sitka tylko całego syfu z paliwa które je obkleja.
grommit napisał(a):Witam Wszystkich
a do przywitania jest stosowny dział
Pozdrawiam Wojtek ( KIA Cee'd SW 1,6 CRDI 115KM optimum 5K 09'2008 ) WRC- Warcy , Rycy , Csescy ale (dużo) nie rdzewieje
-
grommit
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Wiem że jest osobny dział ale grzeczność nakazuje się przywitać rozpoczynając wypowiedź. A co do tego że to wina paliwa to jasna sprawa dlaczego tylko KIA nie sugeruje przeglądania tego ustrojstwa??? ptosta sprawa zalecenie o cyklicznym sprawdzaniu.
Wczoraj podczas wyprzedzania o mało sie przez to nie zabiłem i poważnie się zastanawiam czy coś z tym nie zrobić
Wczoraj podczas wyprzedzania o mało sie przez to nie zabiłem i poważnie się zastanawiam czy coś z tym nie zrobić
-
Gizmo121 - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 5406
- Dołączył(a): 09 wrz 2008 10:20
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1,6 ON 115KM
2008, Optimum
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
grommit napisał(a):Wiem że jest osobny dział ale grzeczność nakazuje się przywitać rozpoczynając wypowiedź.
...i zgodnie z regulaminem (też) tam powinienes się przywitac
Pozdrawiam Wojtek ( KIA Cee'd SW 1,6 CRDI 115KM optimum 5K 09'2008 ) WRC- Warcy , Rycy , Csescy ale (dużo) nie rdzewieje
-
micz_bl
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Czy ktoś miał problem z błędem p242f i max 3000 obrotów? Niby błąd generuje dpf, być może coś innego?
Wysłane z mojego MI 4S przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MI 4S przy użyciu Tapatalka
-
mastersik2011 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 27 lip 2015 09:16
- Lokalizacja: ok. Płocka
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1582 ON 115KM
2010, Comfort+
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Strone wczesniej pisalem o tym błędzie. Również go mialem. Po wymianie sitka w baku i wyczyszczeniu błędów w ecu poki co nic sie nie dzieje. Żadne błędy nie powracają.
Według mnie moze być to powodowane tym, że układ wtryskowy nie pracował pod odpowiednim ciśnieniem przez co czujnik dpf-u mógł pokazywać błąd.
Dla pewnosci mozesz uruchomić procedure wypalania dpf. Możliwości masz dwie. Jedna jest gdzies opisana na forum, a druga to komputerowa procedura wypalania dpf.
Według mnie moze być to powodowane tym, że układ wtryskowy nie pracował pod odpowiednim ciśnieniem przez co czujnik dpf-u mógł pokazywać błąd.
Dla pewnosci mozesz uruchomić procedure wypalania dpf. Możliwości masz dwie. Jedna jest gdzies opisana na forum, a druga to komputerowa procedura wypalania dpf.
Obecnie:
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
- szary84
- Dopiero co...
- Posty: 5
- Dołączył(a): 13 kwi 2017 08:58
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,6 ON 90KM
2010
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
U mnie sytuacja wygląda następująco. Po przejechaniu ok 10 -30 km obroty spadają (nie można przekroczyć 2900 obr.). Wracają zarówno po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta jak i przy wypalaniu DPF-a. Dwukrotnie zdarzyło się, że wyższe obroty powróciły po przejechaniu ok 50-60km. Dzisiaj pojawił się check, komputer pokazuje błąd P0404 (recyrkulacja spalin). Czyżby EGR do wymiany lub czyszczenia?
-
Skilson
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
marcus111 czy udało Ci się rozwiązać problem? U mnie też błąd P1186 oraz sporadycznie P0088. Wymieniłem sitko w odstojniku, filtr paliwa i profilaktycznie olej i inne filtry, ale to i tak było do wymiany. I muszę przyznać że po tym wszystkim jest gorzej. Wcześniej błąd wyskoczył jakieś 3 razy co około 300km. Teraz pojawia się prawie po każdym uruchomieniu silnika, nawet zimnego. Dodatkowo czasami na rozgrzanym silniku jakby dłużej trzeba kręcić żeby odpalił. Nie było tak od razu po wymianie. Najpierw jakieś 500km spokój - brak błędów i brak odcinki przy 3000. Może ktoś podpowiedzieć co dalej sprawdzić, gdzie szukać? Zastanawiam się nad czujnikiem ciśnienia paliwa na szynie wysokiego ciśnienia. Wie ktoś jak to sprawdzić?
-
OskarC - Brygadzista
- Posty: 88
- Dołączył(a): 25 lut 2016 23:54
- Lokalizacja: Sochaczew
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.6 ON 90KM
2011, Bogate
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Czesc
Potrzebuje jakiś zdjeć bądź manuala jak dostać sie do tego drugiego sitka.
Przejrzałem cały temat i zdjęcia pod opisami wymiany juz poznikały i nie można podejrzeć.
Mam 220tys i nigdy nie był wymieniany ten filterek. Wykładzina nie była rozerwana.
Ja sam w 15miesiecy zrobiłem 100tys wiec przydałoby sie zadbać o takie sprawy.
Ruszyło mnie ponieważ wyskoczył mi błąd egr który bedzie czyszczony we wtorek, ale te sitka chce sam wymienić pod blokiem. Jutro dzwonię zamówić je w serwisie.
Ze względu na to, ze bede to robił pod blokiem fajnie bedzie jak ktoś mi podrzuci jakiś manual ze zdjęciami. Przyspieszy mi to prace.
Zerwałem wykładzinę a tam jest sporo piachu do około, bede musiał najpierw to odkurzyć.
Co do egr to wchodzi w tryb awaryjny. Błąd skasowany. Przez jakiś czas Ok pozniej znów 2900obr ale bez błędu. po jakimś czasie zapala sie check. Teraz po skasowaniu zapala sie prawie odrazu. W trybie awaryjnym w miarę normalnie napędza sie chociaż coraz bardziej odczuwalne mulenie.
Potrzebuje jakiś zdjeć bądź manuala jak dostać sie do tego drugiego sitka.
Przejrzałem cały temat i zdjęcia pod opisami wymiany juz poznikały i nie można podejrzeć.
Mam 220tys i nigdy nie był wymieniany ten filterek. Wykładzina nie była rozerwana.
Ja sam w 15miesiecy zrobiłem 100tys wiec przydałoby sie zadbać o takie sprawy.
Ruszyło mnie ponieważ wyskoczył mi błąd egr który bedzie czyszczony we wtorek, ale te sitka chce sam wymienić pod blokiem. Jutro dzwonię zamówić je w serwisie.
Ze względu na to, ze bede to robił pod blokiem fajnie bedzie jak ktoś mi podrzuci jakiś manual ze zdjęciami. Przyspieszy mi to prace.
Zerwałem wykładzinę a tam jest sporo piachu do około, bede musiał najpierw to odkurzyć.
Co do egr to wchodzi w tryb awaryjny. Błąd skasowany. Przez jakiś czas Ok pozniej znów 2900obr ale bez błędu. po jakimś czasie zapala sie check. Teraz po skasowaniu zapala sie prawie odrazu. W trybie awaryjnym w miarę normalnie napędza sie chociaż coraz bardziej odczuwalne mulenie.
Kia Cee'd SW 1.6crdi 90km 2011r
Jeszcze kijanka a już rechocze
Pozdrawiam.
Jeszcze kijanka a już rechocze
Pozdrawiam.
-
herni
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
szary84 napisał(a):U mnie sytuacja wygląda następująco. Po przejechaniu ok 10 -30 km obroty spadają (nie można przekroczyć 2900 obr.). Wracają zarówno po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta jak i przy wypalaniu DPF-a. Dwukrotnie zdarzyło się, że wyższe obroty powróciły po przejechaniu ok 50-60km. Dzisiaj pojawił się check, komputer pokazuje błąd P0404 (recyrkulacja spalin). Czyżby EGR do wymiany lub czyszczenia?
Przeczytaj mój problem też mam P0404 zmieniłem już EGR i nadal jest to samo.
-
OskarC - Brygadzista
- Posty: 88
- Dołączył(a): 25 lut 2016 23:54
- Lokalizacja: Sochaczew
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.6 ON 90KM
2011, Bogate
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
U mnie podobnie jak u Ciebie na klimie niewychodzi w tryb awaryjny mimo wyświetlającego checka z błędem egr.
Normalnie lata powyżej 3tys obr i nie muli
Normalnie lata powyżej 3tys obr i nie muli
Kia Cee'd SW 1.6crdi 90km 2011r
Jeszcze kijanka a już rechocze
Pozdrawiam.
Jeszcze kijanka a już rechocze
Pozdrawiam.
- szary84
- Dopiero co...
- Posty: 5
- Dołączył(a): 13 kwi 2017 08:58
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,6 ON 90KM
2010
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
herni napisał(a):Przeczytaj mój problem też mam P0404 zmieniłem już EGR i nadal jest to samo.
U mnie po wymianie EGR i czujnika ciśnienia spalin błąd P0404 już się nie pojawia, niestety auto dalej wchodzi w tryb awaryjny. Podobnie jak u Ciebie po odpaleniu silnik pracuje nierówno.
-
OskarC - Brygadzista
- Posty: 88
- Dołączył(a): 25 lut 2016 23:54
- Lokalizacja: Sochaczew
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.6 ON 90KM
2011, Bogate
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
U mnie pracuje równo. Rano nieraz ma tak, ze podbija obroty, ale to moze być wina sitka w zbiorniku który bede wymieniał w środę. Zastanawiam sie jeszcze nad świecami. 220tys przebiegu pewnie przydałoby sie bo w zimę słabo palił
Kia Cee'd SW 1.6crdi 90km 2011r
Jeszcze kijanka a już rechocze
Pozdrawiam.
Jeszcze kijanka a już rechocze
Pozdrawiam.
-
boy
Re: spadek mocy po 3000 obr/min
Witam
Posiadam kia ceed 2.0 140 KM rowniez spadek mocy przy 3000obr/min komputer pokazuje błąd P0087 czyli uszkodzenie w układzie czujnika ćiśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy sygnał za niski , stały oraz P1185 ciśnienie w rampie paliwa/systemowe za wysokie - staly, oraz P1185 ciśnienie w rampie paliwa/ systemowe - za wysokie - nieciągły . Prosze pomożcie co nalezy wymienic aby auto chciało jechać . Z góry dziękuję
Posiadam kia ceed 2.0 140 KM rowniez spadek mocy przy 3000obr/min komputer pokazuje błąd P0087 czyli uszkodzenie w układzie czujnika ćiśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy sygnał za niski , stały oraz P1185 ciśnienie w rampie paliwa/systemowe za wysokie - staly, oraz P1185 ciśnienie w rampie paliwa/ systemowe - za wysokie - nieciągły . Prosze pomożcie co nalezy wymienic aby auto chciało jechać . Z góry dziękuję
-
herni
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Sprawdź kostki przy czujnikach i wymień może filtr paliwa. Jak będzie to samo to trzeba od kogoś podmienić czujniki na chwile. Ale najpierw zacznij od filtra i sitka w zbiorniku.
-
OskarC - Brygadzista
- Posty: 88
- Dołączył(a): 25 lut 2016 23:54
- Lokalizacja: Sochaczew
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.6 ON 90KM
2011, Bogate
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Wlasnie wymieniam olej, filtr paliwa, filtr powietrza.
Ewidentnie stwierdzam, ze na klimie jak pojeżdżę nie ma problemu nawet błąd gaśnie.
Jakiś czas temu check mi migał. Chłopaki podpięli komputer i wtedy był błąd czujnika ciśnienia spalin. Od tamtej pory do teraz nie miałem żadnych problemów.
Wiem, ze egr ma cos wspólnego z klima
Jutro bede miał sitko do zbiornika, tez odrazu je wymienię.
A dalej zostaje elektryk i spr czujników?
Ewidentnie stwierdzam, ze na klimie jak pojeżdżę nie ma problemu nawet błąd gaśnie.
Jakiś czas temu check mi migał. Chłopaki podpięli komputer i wtedy był błąd czujnika ciśnienia spalin. Od tamtej pory do teraz nie miałem żadnych problemów.
Wiem, ze egr ma cos wspólnego z klima
Jutro bede miał sitko do zbiornika, tez odrazu je wymienię.
A dalej zostaje elektryk i spr czujników?
Kia Cee'd SW 1.6crdi 90km 2011r
Jeszcze kijanka a już rechocze
Pozdrawiam.
Jeszcze kijanka a już rechocze
Pozdrawiam.
-
kubutek
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Witam,
proszę o pomoc w sprawie filterka omawianego w tym wątku.
Omawiany filtr (31090 4F000) pasuje do Hyundai i30, ale dla modelu 2007-2011. Ja mam model w wersji od 2012 i w ASO dowiedziałem się, że możliwa jest tylko wymiana całej pompy (uppps - ciut ponad 1000pln).
Kia i Hyundai, to jeden koncern i generalnie te same części
Tylko na tym forum znalazłem idealnie pasujące opisy objawów jakie mam w moim i30 (błąd P1186, przycięcie mocy około 3000 obrotów, prędkość max 140, ...).
W opisie błędu P1186 jest sugestia wymiany regulatora lub czujnika ciśnienia paliwa na listwie paliwowej - oba wymienione.
Inspekcja zbiornika - czysty, bez farfocli.
Dodatkowa (po 3 miesiącach od rocznego serwisu) wymiana filtru paliwa - no bo musi być jakiś powód niedoboru sosu w silniku
Jeśli ktoś zna kod filterka dla i30 w wersji po 2012, będę bardzo wdzięczny. Może ta wymiana usunie usterkę w moim aucie.
Inne sugestie mile widziane.
Pozdrawiam.
proszę o pomoc w sprawie filterka omawianego w tym wątku.
Omawiany filtr (31090 4F000) pasuje do Hyundai i30, ale dla modelu 2007-2011. Ja mam model w wersji od 2012 i w ASO dowiedziałem się, że możliwa jest tylko wymiana całej pompy (uppps - ciut ponad 1000pln).
Kia i Hyundai, to jeden koncern i generalnie te same części
Tylko na tym forum znalazłem idealnie pasujące opisy objawów jakie mam w moim i30 (błąd P1186, przycięcie mocy około 3000 obrotów, prędkość max 140, ...).
W opisie błędu P1186 jest sugestia wymiany regulatora lub czujnika ciśnienia paliwa na listwie paliwowej - oba wymienione.
Inspekcja zbiornika - czysty, bez farfocli.
Dodatkowa (po 3 miesiącach od rocznego serwisu) wymiana filtru paliwa - no bo musi być jakiś powód niedoboru sosu w silniku
Jeśli ktoś zna kod filterka dla i30 w wersji po 2012, będę bardzo wdzięczny. Może ta wymiana usunie usterkę w moim aucie.
Inne sugestie mile widziane.
Pozdrawiam.
Powrót do Silniki i skrzynia biegów
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
przez ppp.p » 11 lip 2020 16:28 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 3 Odpowiedzi / 5612 Wyświetlone
- Ostatni post przez ppp.p
12 paź 2020 09:43
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
-
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
przez qb4487 » 10 sty 2020 11:50 w Silniki i skrzynia biegów - 2 Odpowiedzi / 5923 Wyświetlone
- Ostatni post przez qb4487
11 sty 2020 10:53
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
-
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
przez Pan Krecik » 17 paź 2022 20:01 w Silniki i skrzynia biegów - 4 Odpowiedzi / 4320 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pan Krecik
24 paź 2022 15:58
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
-
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
1, 2przez zychi » 24 sty 2021 13:15 w Silniki i skrzynia biegów - 21 Odpowiedzi / 10424 Wyświetlone
- Ostatni post przez zychi
23 lut 2021 20:42
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
-
-
Problem z dławieniem mocy
przez krzyshtof11 » 26 mar 2020 15:40 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 2 Odpowiedzi / 4532 Wyświetlone
- Ostatni post przez krzyshtof11
26 mar 2020 17:34
-
Problem z dławieniem mocy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 46 gości