Ok, dzięki.
P.S. Wiecie może ile kosztuje podpięcie w ASO do kompa i ewentualna zmiana softu ?
1.6 DOHC (dziura przy 4tys.)
Moderator: Żandarmeria
-
Geegles - Weteran
- Posty: 1608
- Dołączył(a): 02 maja 2012 23:43
- Lokalizacja: Rosanów
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C3 PRO, 1.6T Pb 204KM
2020, GT
Re: 1.6 DOHC (dziura przy 4tys.)
Będzie: Kia Sportage HEV GT Line 2024
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
-
wredniaczek
Re: 1.6 DOHC (dziura przy 4tys.)
Witam,
Z tego co wiem opisany wyżej efekt jest zwiazany ze sterowaniem silnikiem. tzn nasze silniki mają xmienne fazy rozrządu, ale działające w sposób " skokowy" oraz zmienia się sposób sterowania wtryskami tzn. przy pewnym obciążeniu / obrotach paliwo jest dawkowane na każdy cylinder po koleii, a w innych warunkach na wszystkie cylindry jednocześnie małymi dawkami. Tak twierdził mój gazownik, przy ustawianiu instalacji gazowej. różnicę czuć także przy ok. 2 i 3 tyś obrotów przy lekkim dodawaniu gazu.
Z tego co wiem opisany wyżej efekt jest zwiazany ze sterowaniem silnikiem. tzn nasze silniki mają xmienne fazy rozrządu, ale działające w sposób " skokowy" oraz zmienia się sposób sterowania wtryskami tzn. przy pewnym obciążeniu / obrotach paliwo jest dawkowane na każdy cylinder po koleii, a w innych warunkach na wszystkie cylindry jednocześnie małymi dawkami. Tak twierdził mój gazownik, przy ustawianiu instalacji gazowej. różnicę czuć także przy ok. 2 i 3 tyś obrotów przy lekkim dodawaniu gazu.
-
ReMiXs - Kierownik
- Posty: 550
- Dołączył(a): 15 lut 2015 11:04
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 105KM
2012, Bida version
Re: 1.6 DOHC (dziura przy 4tys.)
wredniaczek napisał(a):Witam,
Z tego co wiem opisany wyżej efekt jest zwiazany ze sterowaniem silnikiem. tzn nasze silniki mają xmienne fazy rozrządu, ale działające w sposób " skokowy" oraz zmienia się sposób sterowania wtryskami tzn. przy pewnym obciążeniu / obrotach paliwo jest dawkowane na każdy cylinder po koleii, a w innych warunkach na wszystkie cylindry jednocześnie małymi dawkami. Tak twierdził mój gazownik, przy ustawianiu instalacji gazowej. różnicę czuć także przy ok. 2 i 3 tyś obrotów przy lekkim dodawaniu gazu.
Właśnie odkopałeś 3 letni wątek
-
marceed - Weteran
- Posty: 1149
- Dołączył(a): 22 gru 2010 12:52
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C2 HB, 1.6 GDi Pb 135KM
2012, L + FUN
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
(opinia) 4tys km w 1.6 CRDi po 4 latach z GT.
przez vonski » 19 lip 2019 14:20 w Wady i zalety - 6 Odpowiedzi / 5880 Wyświetlone
- Ostatni post przez vonski
20 lip 2019 18:31
-
(opinia) 4tys km w 1.6 CRDi po 4 latach z GT.
-
-
dziwna "dziura" w skrzyni biegów pod podwoziem
przez rafalll1984 » 01 gru 2021 22:28 w Silniki i skrzynia biegów - 4 Odpowiedzi / 2188 Wyświetlone
- Ostatni post przez Norged
05 gru 2021 15:02
-
dziwna "dziura" w skrzyni biegów pod podwoziem
-
-
DOHC TCI
przez Mesomagik » 19 wrz 2019 18:30 w Silniki i skrzynia biegów - 0 Odpowiedzi / 4116 Wyświetlone
- Ostatni post przez Mesomagik
19 wrz 2019 18:30
-
DOHC TCI
-
-
Kia ceed 1.6 DOHC - Falowanie obrotów
przez MRN123 » 13 gru 2019 18:51 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 5 Odpowiedzi / 7791 Wyświetlone
- Ostatni post przez Webby
13 gru 2019 19:37
-
Kia ceed 1.6 DOHC - Falowanie obrotów
-
-
1.6 dohc brak mocy 2009r
przez zlotowq » 03 kwi 2020 11:24 w Silniki i skrzynia biegów - 14 Odpowiedzi / 12763 Wyświetlone
- Ostatni post przez zlotowq
12 kwi 2020 21:14
-
1.6 dohc brak mocy 2009r
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 137 gości