Spalone sprzegło po 5500km i nieuznana gwarancja
Moderator: Żandarmeria
-
jumko
-
mark - Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
-
jumko
-
mark - Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
-
jumko
To jeszcze inne kwiatki na temat KIA i podejścia do klienta i ekspertyz, które są niewygodna dla nich
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,86792,4463680.html
internet to fajna sprawa
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,86792,4463680.html
internet to fajna sprawa
-
mark - Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
-
e2rdo
-
jumko
-
Ladislao
Wysłałem do KMP opis problemu przypalania sprzęgła i wysokiego brania z zapytaniem o stanowisko i ewentualną akcją serwisową.
Odpowiedź poniżej (nie spodziewałem się raczej innej ):
ASO weryfikując prawidłowość pracy zespołu sprzęgła w układzie napędowym powinna wykonać jazdę próbną, która ma za zadanie wykazać, czy podczas całkowicie zwolnionego pedału sprzęgła w układzie nie występuje poślizg pomiędzy elementami współpracującymi w ruchu obrotowym. Jeśli poślizg nie występuje oznacza to że układ jest sprawny. Natomiast występowanie poślizgu może wynikać ze zużycia tarczy ciernej lub nieprawidłowości w mechanizmie włączania sprzęgła. Nie jest jednak nieprawidłowością pełne załączanie sprzęgła przy wysokiej pozycji pedału sprzęgła. Jest to cecha konstrukcyjna do której należy dostosować technikę operowania pedałami sprzęgła i przyspieszenia.
Ufam, że ASO prawidłowo wykonała weryfikację układu sprzęgła w
Pańskim samochodzie.
Z poważaniem
Adam Maciejewski
Service Department
Field Engineer
e-mail: adam.maciejewski@kia.com.pl
KIA MOTORS POLSKA Sp. z o.o.
393 Puławska Street
02-801 Warsaw, Poland
Odpowiedź poniżej (nie spodziewałem się raczej innej ):
ASO weryfikując prawidłowość pracy zespołu sprzęgła w układzie napędowym powinna wykonać jazdę próbną, która ma za zadanie wykazać, czy podczas całkowicie zwolnionego pedału sprzęgła w układzie nie występuje poślizg pomiędzy elementami współpracującymi w ruchu obrotowym. Jeśli poślizg nie występuje oznacza to że układ jest sprawny. Natomiast występowanie poślizgu może wynikać ze zużycia tarczy ciernej lub nieprawidłowości w mechanizmie włączania sprzęgła. Nie jest jednak nieprawidłowością pełne załączanie sprzęgła przy wysokiej pozycji pedału sprzęgła. Jest to cecha konstrukcyjna do której należy dostosować technikę operowania pedałami sprzęgła i przyspieszenia.
Ufam, że ASO prawidłowo wykonała weryfikację układu sprzęgła w
Pańskim samochodzie.
Z poważaniem
Adam Maciejewski
Service Department
Field Engineer
e-mail: adam.maciejewski@kia.com.pl
KIA MOTORS POLSKA Sp. z o.o.
393 Puławska Street
02-801 Warsaw, Poland
-
novee
<span>Ladislao</span> napisał(a):Service Department
Field Engineer
no i co się petencie jeden przystosunkowujesz jak Ci pan na amerykańczańskim stanowisku odpowiedział?
A tak w ogóle to field engineer to jest jakiś inzynier polowy? Taki co na poligonie czołgi naprawia?
<span>Ladislao</span> napisał(a):KIA MOTORS POLSKA Sp. z o.o.
393 Puławska Street
02-801 Warsaw, Poland
firma też qrna amerykańczańska, tylko standardy mongolskie chyba (bez urazy dla Mongolii).
-
kociol
-
novee
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6522
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Field znaczy też "dział" - tak więc to stanowisko to chyba "inżynier działu". W korespondencji z rodakami walenie angielszczyzną to dla mnie takie snobstwo niczym nie uzasadnione jak chyba tylko mniemaniem o dodawaniu sobie prestiżu. To tak jak w moim handlu - wymyślają wszelkie stanowiska typu SR (Sales Representative) zamiast przedstawiciel handlowy, ASM (Area Sales Manager) czy DSM (District Sales Manager) zamiast kierownik sprzedaży obszaru / regionu - bo niby tak się robi wrażenie na kontrahencie. Dodatkowo HR (Human Resources) zamiast dział personalny, CFM (Cash Flow Manager) a nie kierownik finansowy, dział IT (Information Technology) zamast dział informatyczny. Wiocha ....
Tym zamykam
Tym zamykam
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
jumko
Ja podziwiam kopyto i uczuciowość chłopców z ASO KIA i elokwencje chłopców z centrali. Jedni po prostu czują te samochody i potrafią swoimi uczuciami do tych samochodów wykryć wszelkie niewykrywalne wady, a drudzy ufają, że ci pierwsi czują fajne.
Ja dostałem podobne brednie i na podstawie tego, oprócz żądania naprawy samochodu i zwrotu kasy za poprzednią naprawę przygotowuję skargę do rzecznika praw konsumenta na procedury gwarancyjne stosowane w KMP, bo to co oni robią i bez żenady wypisują , o jakimś ufaniu i sposobach weryfikacji warsztatowej awarii na poziome technicznym badania awarii cepa, to kpina z klientów.
Ja dostałem podobne brednie i na podstawie tego, oprócz żądania naprawy samochodu i zwrotu kasy za poprzednią naprawę przygotowuję skargę do rzecznika praw konsumenta na procedury gwarancyjne stosowane w KMP, bo to co oni robią i bez żenady wypisują , o jakimś ufaniu i sposobach weryfikacji warsztatowej awarii na poziome technicznym badania awarii cepa, to kpina z klientów.
-
zajcol
-
e2rdo
-
novee
<span>zajcol</span> napisał(a):Skoro na takim etacie jest ten gosc przyjety, to tak się podpisuje i tyle.
Ja się gościa nie czepiam, tylko nazewnictwa w KMP, bo juz robią taką specjalizację w nazwach, ze śmieszne kwiatki wychodzą po tłumaczeniu.
A na fielda jako dział, to jest kilka dużo bardziej sensownych i adekwatnych słów w angielskim.
-
zajcol
Powrót do Silniki i skrzynia biegów
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Gwarancja na silnik vs LPG
przez raulmaster » 03 lip 2019 08:55 w Koszt utrzymania - 6 Odpowiedzi / 8739 Wyświetlone
- Ostatni post przez Ryba4
05 lip 2019 18:37
-
Gwarancja na silnik vs LPG
-
-
Kasowanie informacji o potrzebie wypalenia DPF a Gwarancja.
przez maciekceed » 24 kwi 2023 12:17 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 8 Odpowiedzi / 4156 Wyświetlone
- Ostatni post przez Piejar
25 kwi 2023 12:35
-
Kasowanie informacji o potrzebie wypalenia DPF a Gwarancja.
-
-
[C3] 7-DCT sprzęgło
przez jerry » 19 lip 2022 20:58 w Silniki i skrzynia biegów - 5 Odpowiedzi / 3566 Wyświetlone
- Ostatni post przez Ryba4
04 paź 2022 10:44
-
[C3] 7-DCT sprzęgło
-
-
2.0 crdi sprzęgło
przez kryzys » 10 sty 2023 11:38 w Silniki i skrzynia biegów - 4 Odpowiedzi / 5810 Wyświetlone
- Ostatni post przez kryzys
12 sty 2023 10:33
-
2.0 crdi sprzęgło
-
-
Sprzęgło do skrzyni DCT 6
1, 2, 3, 4przez KOMODO » 12 wrz 2022 12:25 w Silniki i skrzynia biegów - 78 Odpowiedzi / 24605 Wyświetlone
- Ostatni post przez aviator
18 lis 2022 13:51
-
Sprzęgło do skrzyni DCT 6
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 134 gości