Dałem swoją opinię, za 80 z kawałkiem wolę nowego Accorda albo Mazdę 6, kawał lepszego auta, lepiej jeżdzącego, wygodniejszego, lepiej wyciszonego, lepiej wykończonego, made in Japan. Klima automatyczna, ABS, ESP jest. Skóry, halogenów i tempomatu nie muszę mieć.
Czym niesamowitym w wyposażeniu Cee'd przebija inne auta? Przeciwmgielne są ładne soczewki, ale skuteczność mają zerową. Czujnikiem deszczu? W kategorii 50-70tys. Cee'd nie ma konkurencji jako całość, auto+wyposażenie+gwara- powyżej 80 tys. to już trochę inna półka.
Ceny przeglądów wg. tego co czytam na forum są na tym samym poziomie +- 10% co w innych markach.
Gwarancja - sądząc z mojego i kolegów doświadczenia z fachowością i metodami pracy ASO może się okażą po 3 latach iluzją albo przekleństwem- tego na dziś nikt nie wie. Jeśli są problemy z elektroniką od dzwoniących komórek w środku, to dodatki np. czujniki deszczu, alarmy, radia mogą zacząć wariować w dowolnym momencie...
Reasumując, wg. mnie do ok. 70 tys. fajne auto- polecam, >80 tys. są godne rozważenia alternatywy...
Ktory silnik wybrac 1.6 CRDi czy 2.0 CRDi ?
Moderator: Żandarmeria
-
Limak74
Panowie!: Trzymajmy sie tematu PROSZE....
Moze ktos z doswiadczeniem w obu silnikach zabierze glos? Baaardzo prosze...
jesli nie zwiazane z tematem bezposrednio to piszcie na priv'a to nie bedzie off-topic'ow . Bo przez ostatnie dni czytalem to forum i rozumiem luzna dyskusje ale robi sie za kazdym razem nie na temat i trudno ludziom chcacym zasiegnac wiedzy w jakims temacie , przebrnac przez te wszystkie dygresje.
Moze ktos z doswiadczeniem w obu silnikach zabierze glos? Baaardzo prosze...
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
novee napisał(a):Dałem swoją opinię, za 80 z kawałkiem wolę nowego Accorda albo Mazdę 6, kawał lepszego auta, lepiej jeżdzącego, wygodniejszego, lepiej wyciszonego, lepiej wykończonego, made in Japan. Klima automatyczna, ABS, ESP jest. Skóry, halogenów i tempomatu nie muszę mieć.
Czym niesamowitym w wyposażeniu Cee'd przebija inne auta? Przeciwmgielne są ładne soczewki, ale skuteczność mają zerową. Czujnikiem deszczu? W kategorii 50-70tys. Cee'd nie ma konkurencji jako całość, auto+wyposażenie+gwara- powyżej 80 tys. to już trochę inna półka.
Ceny przeglądów wg. tego co czytam na forum są na tym samym poziomie +- 10% co w innych markach.
Gwarancja - sądząc z mojego i kolegów doświadczenia z fachowością i metodami pracy ASO może się okażą po 3 latach iluzją albo przekleństwem- tego na dziś nikt nie wie. Jeśli są problemy z elektroniką od dzwoniących komórek w środku, to dodatki np. czujniki deszczu, alarmy, radia mogą zacząć wariować w dowolnym momencie...
Reasumując, wg. mnie do ok. 70 tys. fajne auto- polecam, >80 tys. są godne rozważenia alternatywy...
Ty jakiś mój koleś jesteś normalnie :D:D:D:D
masz racje z tym co piszesz
o acordzie juz pisałem za 80 tys masz wszystko w aucie (oczywiście benzynka diesel kosztuje podobnie niestety 2.2 litra motor i akcyza zamiast 3% wynosi 13)
oczywiście acord z niemiec-acha w tym modelu co kolega zanabył ostatnio jest nawet klapa tylna zamykana i otwierana elektrycznie
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
acha a co do cen przeglądów to trzeba też bywać w innych markach
czasami kosmos cen ale ....
np. Honda Karlik Poznań osatnio robiliśmy przeglad jednioczęsnie ceeda i civika i co???? w hondzie taniej cały przegląd i kilka czynności więcej obejmował przegląd do tego
ale jak porównamy do Renio to Kia jest miodek
czasami kosmos cen ale ....
np. Honda Karlik Poznań osatnio robiliśmy przeglad jednioczęsnie ceeda i civika i co???? w hondzie taniej cały przegląd i kilka czynności więcej obejmował przegląd do tego
ale jak porównamy do Renio to Kia jest miodek
-
Ziemek
@ Limak74 jeździłem oboma wersjami diesla. 1,6 na jazdach próbnych kilka razy. Wybrałem jednak 2,0. Z dwóch względów: skrzynia 6, większa moc i moment. Wybrałem dlatego 2,0, ze niezbyt często zapuszczam sie do ścisłego centrum (praca, dom poza centrum), a w weekend lubie wyskoczyć za miasto często z dość dużą ilościa sprzetu turystycznego. Dlatego wybrałem mocniejszą wersję. Jesli jednak większość czasu spędzasz w korkach a za miasto wyjeżdżasz "od święta" to proponowałbym jednak 1,6. Mniej pali.
Musisz sobie odpowiedzieć gdzie więcej czasu spędza Twoja Kijanka (czas postoju pod domem się nie liczy )
2,0 w mieście się po prostu męczy, za to na trasie jak to kiedyś pisała moon z biegu spokojnie można z z 6 biegu wyprzedzać
Musisz sobie odpowiedzieć gdzie więcej czasu spędza Twoja Kijanka (czas postoju pod domem się nie liczy )
2,0 w mieście się po prostu męczy, za to na trasie jak to kiedyś pisała moon z biegu spokojnie można z z 6 biegu wyprzedzać
-
Dynamic
Witam,
gdybym miał wybierc to znów wybralbym 2.0. Jeżdzę duzo po miescie i poza, w miescie wiadomo nie poszalejesz, nie wykorzystasz 6, wajhowania nie jest wcale tak duzo, bo na 3 biegu mozesz jechac 40 i 80, a jak wpakujesz sie w korek to jedynka tylko se pyrka bo ruszasz bez gazu. Spalanie zalezy od stylu jazdy, wiadomo im bardziej bedziesz deptal to i weiecej spali. Mam sw, jezdze tylko z zona ale zawsze mam pake zawalona na fuul (siedzenia zlozone) (po to kupilem kombi), tyl troche siada ale nie widze problemu w jezdzie, wiadomo 2.0. ma spora turbo dziure, ale jak bedziesz jezdil normaonie, cvzyli zmiana biegu gdy osiagniesz ok. 3,2 obr to po zmianie masz 2 obr i nie ma dziury. jak autko jest na swoich obrotach to naprawde mozna poszalec. 6 bieg w trasie jest narawde spoko, aby auto sie nie dusilo wrzucAsz 6-ke jak masz ok 120 km/h. jesli chodzi o pasek czy łańcuch-pasek, pasek wymieniasz po 140 kkm, pozniej masz dwa lata gwarancji na czesc, wiec jak bedziesz mial watpliwosci to mozesz sobie zmienic, koszt nie wydaje sie byc duzy, po poxniej mozesz nie robic tego przeciez w salonie. jak masz pytania to wal, co bede wiedzial to powiem.
Pozdr
Rob
gdybym miał wybierc to znów wybralbym 2.0. Jeżdzę duzo po miescie i poza, w miescie wiadomo nie poszalejesz, nie wykorzystasz 6, wajhowania nie jest wcale tak duzo, bo na 3 biegu mozesz jechac 40 i 80, a jak wpakujesz sie w korek to jedynka tylko se pyrka bo ruszasz bez gazu. Spalanie zalezy od stylu jazdy, wiadomo im bardziej bedziesz deptal to i weiecej spali. Mam sw, jezdze tylko z zona ale zawsze mam pake zawalona na fuul (siedzenia zlozone) (po to kupilem kombi), tyl troche siada ale nie widze problemu w jezdzie, wiadomo 2.0. ma spora turbo dziure, ale jak bedziesz jezdil normaonie, cvzyli zmiana biegu gdy osiagniesz ok. 3,2 obr to po zmianie masz 2 obr i nie ma dziury. jak autko jest na swoich obrotach to naprawde mozna poszalec. 6 bieg w trasie jest narawde spoko, aby auto sie nie dusilo wrzucAsz 6-ke jak masz ok 120 km/h. jesli chodzi o pasek czy łańcuch-pasek, pasek wymieniasz po 140 kkm, pozniej masz dwa lata gwarancji na czesc, wiec jak bedziesz mial watpliwosci to mozesz sobie zmienic, koszt nie wydaje sie byc duzy, po poxniej mozesz nie robic tego przeciez w salonie. jak masz pytania to wal, co bede wiedzial to powiem.
Pozdr
Rob
-
Dynamic
-
novee
Dynamic Ty masz naprawdę jakiś inny silnik niż ja
Dieslem ruszasz bez gazu?? Z 800 obr.??? Na 3 - 40kmh OK, ale 80 to już straszny ból i hałas, chwilowo przy wyprzedzaniu tak można, ale jeździc 80kmh na 3 biegu? - chyba bym po Tobie auta nie kupił...
Biegi Ci się szybko kończą przy wyprzedzaniu? Takie wrażenie to miałem jak jeździłem poprzednią Imprezą WRX, a nie dieslem 140KM. OK, ciągnie ładnie, jest dynamiczny, ale 2x 140KM mocy nie ma.
Do tego jeździsz w 2 osoby + tył full nabity, ciągniesz do 3200 obr przed zmianą biegu i pali Ci 6,7 litra po mieście - jak pisałeś konsekwentnie w innym wątku.
Nie mam nic do Ciebie i nie chcę znowu z Tobą polemizowac, ale... widzę u Ciebie duży nadmiar optymizmu. Nawet Ci zazdroszczę, bo ja jestem realista i sceptyk
A jak osądzasz hałas i kulturę pracy w porównaniu z 1.6 CRDi?
Dieslem ruszasz bez gazu?? Z 800 obr.??? Na 3 - 40kmh OK, ale 80 to już straszny ból i hałas, chwilowo przy wyprzedzaniu tak można, ale jeździc 80kmh na 3 biegu? - chyba bym po Tobie auta nie kupił...
Biegi Ci się szybko kończą przy wyprzedzaniu? Takie wrażenie to miałem jak jeździłem poprzednią Imprezą WRX, a nie dieslem 140KM. OK, ciągnie ładnie, jest dynamiczny, ale 2x 140KM mocy nie ma.
Do tego jeździsz w 2 osoby + tył full nabity, ciągniesz do 3200 obr przed zmianą biegu i pali Ci 6,7 litra po mieście - jak pisałeś konsekwentnie w innym wątku.
Nie mam nic do Ciebie i nie chcę znowu z Tobą polemizowac, ale... widzę u Ciebie duży nadmiar optymizmu. Nawet Ci zazdroszczę, bo ja jestem realista i sceptyk
A jak osądzasz hałas i kulturę pracy w porównaniu z 1.6 CRDi?
-
Dynamic
Witam,
spoko, nie wiem czemu sie dziwisz ale wiekszosc kierowcow-znajomychh rusza dieslem bez gazu-co w tym dziwnego? Po miescie jezdze sam, poza zawsze jestem zawalony.
A poza tym albo sie jezdzi dynamicznie i spala wieciej niz 6,8 albo jezdzisz spokojnie i plynnie. Jazda na 3 80- km/h nie caly czas, ale jak mam zmienic bieg i za 200 metrow sie zatrzymac to nie chce mi sie wajhowac.
Nie wiem jak u ciebie, ale jak ja wyprzedzam z wolnych obr i pojdzie turbo, wlasciwie 4, 5 chwila moment mi sie konczą. Nie czaje bo albo mi ten wózek pasuje albo ty masz jakis inny.
Pozdr
spoko, nie wiem czemu sie dziwisz ale wiekszosc kierowcow-znajomychh rusza dieslem bez gazu-co w tym dziwnego? Po miescie jezdze sam, poza zawsze jestem zawalony.
A poza tym albo sie jezdzi dynamicznie i spala wieciej niz 6,8 albo jezdzisz spokojnie i plynnie. Jazda na 3 80- km/h nie caly czas, ale jak mam zmienic bieg i za 200 metrow sie zatrzymac to nie chce mi sie wajhowac.
Nie wiem jak u ciebie, ale jak ja wyprzedzam z wolnych obr i pojdzie turbo, wlasciwie 4, 5 chwila moment mi sie konczą. Nie czaje bo albo mi ten wózek pasuje albo ty masz jakis inny.
Pozdr
-
moon
Ty masz naprawdę jakiś inny silnik niż ja
Ja mam przemożne wrażenie, ze Ty masz inny- konkretnie popsuty. Jedż może do kogos kto zna się na tym, ma hamownie i sobie sprawdż.
A z tym ruszaniem z gazem- moja szefowa tak jeżdzi. Mozna Jej wybaczyc- dziewczyna od dwóch miesięcy jezdzi. Fakt, że zjechała już sprzęgło... no ale uczy się.
Dobrze wypasiona wersja 1.6 CRDi musi kosztować 80.000zł. Bez przesady, że niby da się niżej chyba, że ktoś lubi lub po prostu znosi jakoś np: skaj z tapicerki O+ . Adekwatnie wyposażone inne marki to zwykle ok. 15-20.000zł drożej i gwara krótsza zwykle o połowę, a przeglądy z kolei droższe z 30-50%..Więc bez przesady z tym accordem.
Dokładnie tak- z tym Accordem to widać fantaste, sympatyka kalkulatorów netowych. 80 to może, ale netto. Robiłam kalkulacje interesującego mnie wyposażenia w Accordzie i wyszło 123 tysiące.
-
moon
A w temacie bardziej- jeżdże 2.0, jezdziłam 1.6 i myslę o kupnie 1.6.
Jeżeli jeżdzisz głównie po mieście i nie zalezy ci na 2.0- kup 1.6- pali mnie, a moment obrotowy jest niżej połozony, auto ciagnie juz od dołu i do 100 km/h nie ma róznic widocznych.
Jeżeli jezdzisz wiecej po trasach i jezdzisz szybko- 6-biegów robi swoje- 2.0 jest dużo cichszy [ ogólnie jest cichszy, a przy 150-160 róznica już jest spora].
2.0 to dziwny silnik- z danych wynika, że jest to jedna z dynamiczniejszych jednostek, np. ceed z tym sinikiem robi masakrę z 163 konnego BMW serii 3, nawet jezeli uwzględni się 100 kilo róznicy to i tak... no fajnie ale z drugiej strony silnik np. przy wartościach 1300-1600 obrotów na minute jest totalnym mułem. Ma się wrażenie jakby sie jechało autem sprzed 10 lat. Do tego sporo pali... przy jezdzie na niskich obrotach. Silnik jest dziwny- mozna sie przyzwyczaic, ale dziwny jest.
Żaden z tych silników nie jest optymalny.
Subiektywnie- trzeba kupić 2.0 i czipowac- wtedy jest ok.
Jeżeli jeżdzisz głównie po mieście i nie zalezy ci na 2.0- kup 1.6- pali mnie, a moment obrotowy jest niżej połozony, auto ciagnie juz od dołu i do 100 km/h nie ma róznic widocznych.
Jeżeli jezdzisz wiecej po trasach i jezdzisz szybko- 6-biegów robi swoje- 2.0 jest dużo cichszy [ ogólnie jest cichszy, a przy 150-160 róznica już jest spora].
2.0 to dziwny silnik- z danych wynika, że jest to jedna z dynamiczniejszych jednostek, np. ceed z tym sinikiem robi masakrę z 163 konnego BMW serii 3, nawet jezeli uwzględni się 100 kilo róznicy to i tak... no fajnie ale z drugiej strony silnik np. przy wartościach 1300-1600 obrotów na minute jest totalnym mułem. Ma się wrażenie jakby sie jechało autem sprzed 10 lat. Do tego sporo pali... przy jezdzie na niskich obrotach. Silnik jest dziwny- mozna sie przyzwyczaic, ale dziwny jest.
Żaden z tych silników nie jest optymalny.
Subiektywnie- trzeba kupić 2.0 i czipowac- wtedy jest ok.
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
z acordem My piszemy cały czas o zakupie w NIEMCZECH!!!!!!!!!!!!!!!!! i Ja pisze o kupionym aucie a nie o robieniu kalkulacji
w polskim salonie kosztował coś koło 105tys w niemczecz taka sama wersja wyszła na gotowo około 80 tys ze wszystkim z przywiezieniem opłatami itd
stoi u moich księgowych pod biurem jak ktoś ma ochotę to chętnie dadzą pomacać
w polskim salonie kosztował coś koło 105tys w niemczecz taka sama wersja wyszła na gotowo około 80 tys ze wszystkim z przywiezieniem opłatami itd
stoi u moich księgowych pod biurem jak ktoś ma ochotę to chętnie dadzą pomacać
-
Limak74
moon napisał(a):...no fajnie ale z drugiej strony silnik np. przy wartoÂściach 1300-1600 obrotĂłw na minute jest totalnym muÂłem. Ma siĂŞ wraÂżenie jakby sie jechaÂło autem sprzed 10 lat. Do tego sporo pali... przy jezdzie na niskich obrotach.
Czyli to by tlumaczylo niskie spalanie Dynamic'a w miescie bo on ciagnie na 3im biegu do 80 km/h ? a Novee jezdzi szybko zmieniajac biegi? i dlatego mu duuzo pali?
Moon a jak Ty jezdzisz w miescie tym 2.0? tez na wysokich obrotach go zawsze trzymasz i spalanie w granicach ile?
-
moon
Sensor to logika podpowiada, że pewnie ceeda w Niemczech mozna kupić na upór w podobny sposób, w podobnych promocjach.
Ja nie kupuje aut w Niemczech- nie lubię Niemców i nie mam czasu. Nawet nie wiem, w która stronę sa Niemcy.
Limak- obroty trzeba utrzymać pomiędzy 1800, a 2800- tak moim zdaniem, trzeba delikatnie tez operować przepustnicą. Tak aby było oszczędnie. Generalnie nie jeżdże oszczędnie- auto pali mi średnio około 8 litrów w jeżdzie mieszanej.
Kiedys sprawdzałam- przez kilka godzin jazdy po miescie komputer pokazał 7.2- to najniższy wynik jaki zanotowałam w mieście.
Na trasie... nie sprawdzałam jak najmniej da się wypalic- jakoś nie umiem.
Ja nie kupuje aut w Niemczech- nie lubię Niemców i nie mam czasu. Nawet nie wiem, w która stronę sa Niemcy.
Limak- obroty trzeba utrzymać pomiędzy 1800, a 2800- tak moim zdaniem, trzeba delikatnie tez operować przepustnicą. Tak aby było oszczędnie. Generalnie nie jeżdże oszczędnie- auto pali mi średnio około 8 litrów w jeżdzie mieszanej.
Kiedys sprawdzałam- przez kilka godzin jazdy po miescie komputer pokazał 7.2- to najniższy wynik jaki zanotowałam w mieście.
Na trasie... nie sprawdzałam jak najmniej da się wypalic- jakoś nie umiem.
-
mark - Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
-
Limak74
Gaj napisał(a):Za 1.6 przemawia ekonomiczność, zbliżone do 2.0 osiągi, nowa konstrukcja, lepsze wyciszenie, niższa cena, zdecydowanie większa popularność tego silnika w ceed, łańcuch rozrządu zamiast paska, fakt, że to silnik dedykowany ceedowi i wszystkie komponenty na pewno dobrze z nim pracują (sprzęgło, dolot, przeniesienie napędu etc...).
moon napisał(a):...
Jeżeli jezdzisz wiecej po trasach i jezdzisz szybko- 6-biegów robi swoje- 2.0 jest dużo cichszy [ ogólnie jest cichszy, a przy 150-160 róznica już jest spora]....
To w koncu ktory jest cichszy?
-
Sensation
bierz 1,6 to nowocześniejsza jednostka zaprojektowana specjalnie pod ceeda, 2,0 to takie troche dziwactwo... oczywiscie jak kto uwaza. mam w domu nissana 2,2 140KM i ma tez 6 biegow. osobiscie jezdzac po miescie wkurza mnie ta 6, dlatego ze 1 jest strasznie krótka, ledwo bujniesz auto trza wsadzac 2 zeby do przodu wyrwac. na trasie spoko, ale uwzględniając nasze polskie drogi i prędkość poruszania się po nich, ba nawet czesto trzeba mocno deptac zeby wyprzedzic, a nie uwazam ze majac ok 110km/h na liczniku i 6 bieg szybko sie rozpedzisz, wiec i tak redukujesz do 5 biegu.. a po co to robic skoro mozesz miec pojemnosc 1,6 i problem z glowy? wg mnie 6 bieg super sprawa, ale dla niemcow, jak zapną 6 i se jada nonstop 150 bez zdejmowania nogi. na polskie warunki sie zbytnio nie nadaje. taka jest moja opinia. szkoda kasy na drozszy motor i pozniej na tankowanie. ja bym lepiej scipował 1,6 jak Ci sie znudzi po czasie i będzie wystarczająco. w koncu to tylko samochod a nie rakieta, w 90% po drodze sie poruszasz normalnie, od czasu do czasu robisz wyścigi po mieście. a i wez pod uwage wysokosc ubezpieczenia tez, to nie tylko zakup auta tylko tez inne koszta.
kto popiera?
pzdr
kto popiera?
pzdr
-
Limak74
Sensation napisał(a):w koncu to tylko samochod a nie rakieta, w 90% po drodze sie poruszasz normalnie, od czasu do czasu robisz wyścigi po mieście. a i wez pod uwage wysokosc ubezpieczenia tez, to nie tylko zakup auta tylko tez inne koszta.
cenna uwaga dzieki A czym Ty jezdzisz aktualnie "jaki silnik w ceed"?
-
Sensation
mam akurat 1,4 benzynke, a poza tym lanosa 1,6 105KM, nubire 2,0 133KM (9sek 0-100km/h), nissana almere tino 2,2 dci 140KM i honde accord '97 1,8 chyba 115KM (nigdy nie sprawdzalem dokladnie po katalogach). generalnie natrzepaÂłem troche kilometrow roznymi furami i swoja opinie co do 2,0 napisalem wyzej ale nie musisz sie ze mna zgadzac.
-
kamileek8
1.6 crdi to bardzo fajny i dynamiczny silnik, mysle ze do tego auta jest idealny. a jesli chcesz juz kupowac ceed'a to pomysl nad tym http://otomoto.pl/kia-cee-d-1-6-crdi-11 ... 02750.html
mój, sprawdzony już
mój, sprawdzony już
Powrót do Silniki i skrzynia biegów
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Głośny silnik 1.6 crdi
przez luki1985pl » 25 wrz 2023 20:22 w Silniki i skrzynia biegów - 0 Odpowiedzi / 11778 Wyświetlone
- Ostatni post przez luki1985pl
25 wrz 2023 20:22
-
Głośny silnik 1.6 crdi
-
-
1.4 czy 1.6 crdi
przez dejf » 17 wrz 2020 11:37 w Silniki i skrzynia biegów - 11 Odpowiedzi / 13883 Wyświetlone
- Ostatni post przez dejf
27 wrz 2020 15:49
-
1.4 czy 1.6 crdi
-
-
C2 1.6 crdi M & C2 1.6 gdi M
1, 2, 3przez aviator » 27 lis 2021 13:38 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 47 Odpowiedzi / 30107 Wyświetlone
- Ostatni post przez aviator
21 sty 2023 17:02
-
C2 1.6 crdi M & C2 1.6 gdi M
-
-
1,6 crdi 128KM
przez Artech » 13 mar 2024 10:45 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 0 Odpowiedzi / 2050 Wyświetlone
- Ostatni post przez Artech
13 mar 2024 10:45
-
1,6 crdi 128KM
-
-
1.4 crdi - opinie
przez aviator » 10 kwi 2022 13:00 w Silniki i skrzynia biegów - 0 Odpowiedzi / 2029 Wyświetlone
- Ostatni post przez aviator
10 kwi 2022 13:00
-
1.4 crdi - opinie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 126 gości