Kia z silnikiem 2.0 benzyna

Silniki i skrzynia biegów - silniki, oleje, wszelkiego rodzaju problemy natury technicznej

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
tygrys
 

Kia z silnikiem 2.0 benzyna

04 mar 2008 16:30

Witam

Jestem nowicjuszem na forum.
Zakochałem się w KIA Pro Ceed i rozważam w niedalekiej przyszłości kupić ten piękny samochód z automatyczną skrzynią.
Zastanawiam się nad benzyną 2.0 czy ktoś z Was lub znajomych słyszał jak się spisuje Kia z tym silnikiem, jakie spalanie itp.
A drugi wątek to czy również ktoś z klubowiczów eksploatuje KIE z automatem jeżeli tak to proszę o wrażenia spalanie itp.

Pozdrawiam

Tygrys

AUTOR WĄTKU
surtoip
 

04 mar 2008 19:48

Ja sie zalapuje na to 2 i propouje poszukac na forum bo o tym juz bylo

Ogolnie jezeli chcesz poszalec to nie bierz 4 biegowego automatu, a jezeli spokojna jazda nie jest ci obca to tak i owszem

AUTOR WĄTKU
tygrys
 

04 mar 2008 21:16

Rozumiem że jeździsz automatem 1.6 benzyna.

AUTOR WĄTKU
tygrys
 

04 mar 2008 21:19

Jak się przedstawia spalanie w wersji z automatem?

AUTOR WĄTKU
Gaj
 

04 mar 2008 23:05

W wersji 2.0 z automatem nie mamy na forum na pewno nikogo :) .
Ale ma to sens... o wiele większy niż 1.6 z automatem.

AUTOR WĄTKU
Puhaal
 

Re: Kia z silnikiem 2.0 benzyna

04 mar 2008 23:46

tygrys napisał(a):Zakochałem się w KIA Pro Ceed i rozważam w niedalekiej przyszłości kupić ten piękny samochód z automatyczną skrzynią.
Zastanawiam się nad benzyną 2.0


Generalnie KIA ma słabe automaty a wiem to z modeli Opirus i Sorento które są na użytkowaniu w firmie. Długi czas reakcji przy redukcji, przeciąganie na wysokie obroty i ogólna mułowatość. W ceedzie jest tak samo. Jednak jeśli jesteś zdecydowany, to polecam zainteresować się kupnem auta w USA, tam wszystko co się porusza ma aut. skrzynię a przy tak niskim kursie USD oraz dużej konkurencji wśród importerów aut zza oceanu myślę że kilka-kilkanaście tysięcy się zaoszczędzi.

Pzdr

AUTOR WĄTKU
tygrys
 

05 mar 2008 13:22