Strona 4 z 4

Re: Szarpanie przy 1500-2000 obr i temp. 60-80 [1.6 CRDi z D

Napisane: 28 sty 2015 17:43
przez Garou
Ryba4 napisał(a):
Garou napisał(a):przy skręcaniu na maksa kierownicą raz w jedna stronę, raz w drugą słychać było stuki, chrobotanie.

To chyba przeguby a nie łożyska ?


A właśnie, że nie, przy mocnym wychyleniu, pracują łożyska na McPhersonie i ze względu ,że jest to element podlegający wstrząsom, rozleciały się kulki w łożyskach, nie wolno tego lekceważyć, bo rozwalone łożyska są najczęstszymi powodami pękania sprężyn na McPhersonie, które rozwalają nierzadko oponę albo nadkole przebijając je.
Przeguby słychać jak ruszasz przy pełnym skręcie, a ja mówię o poruszaniu kierownicą, gdy auto stoi w miejscu.

Re: Szarpanie przy 1500-2000 obr i temp. 60-80 [1.6 CRDi z D

Napisane: 28 sty 2015 17:58
przez Ryba4
Garou napisał(a):Przeguby słychać jak ruszasz przy pełnym skręcie, a ja mówię o poruszaniu kierownicą, gdy auto stoi w miejscu.

A to to tak, racja :ok

Re: Szarpanie przy 1500-2000 obr i temp. 60-80 [1.6 CRDi z D

Napisane: 04 lis 2018 20:35
przez dzygi
Panowie Czy ktoś rozwiązał problem z tematu? Serwis może coś w tym temacie pomóc czy nie zbędne jeżdżenie???

Dodany 13.11.2018

Problemu nikt nie rozwiązał?

Re: Szarpanie przy 1500-2000 obr i temp. 60-80 [1.6 CRDi z D

Napisane: 19 lis 2018 18:19
przez dzygi
Naprawde nikt nie mial takiego problemu?

Re: Szarpanie przy 1500-2000 obr i temp. 60-80 [1.6 CRDi z D

Napisane: 23 wrz 2019 10:31
przez Kawu
dzygi napisał(a):awde nikt nie mial takiego problemu?

Są osoby = auta co mają z tym problem. Np. moje.
Przez kilka dni nie było pooszarpywania a w sobotę znowu się pojawiło. Dzisiaj już go nie było.

Jeszcze nie walczyłem z tym w aucie choć pewnie niedługo zacznę. Ale zależność jest taka, że to raczej temperatura ma wpływ na to poszarpywanie. Być może jakiś czujnik …

Re: Szarpanie przy 1500-2000 obr i temp. 60-80 [1.6 CRDi z D

Napisane: 04 lut 2021 13:36
przez smieciowe2012
Cześć,
czy udało komuś się rozwiązać ten problem?
Latem, nawet nie latem ale jak już temperatura zewnętrzna jest >16stopni celcjusza zaczyna brakować mocy.
Co prawda nie w Ceed tylko w I30, ale silniki mają takie same 1.6crdi 110km

Re: Szarpanie przy 1500-2000 obr i temp. 60-80 [1.6 CRDi z D

Napisane: 04 lut 2021 21:55
przez Ryba1983
Ja miałem coś takiego okazało się że czujnik położenia pedalu sprzęgła. Wymiana i jak ręka odjąć.

Re: Szarpanie przy 1500-2000 obr i temp. 60-80 [1.6 CRDi z D

Napisane: 08 lut 2021 08:10
przez smieciowe2012
Czujniki sprzęgła są proste w budowie, 0 albo 1. U mnie są dwa, start/stop działa, odpala tylko na wciśniętym sprzęgle - więc teoretyczni z nimi nie powinno być problemu.
W weekend zaglądałem trzeba się nagimnastykować, odbijają i chowają się bez oporu, będzie cieplej to wymontuję i sprawdzę dokładniej.

Re: Szarpanie przy 1500-2000 obr i temp. 60-80 [1.6 CRDi z D

Napisane: 24 lut 2021 21:08
przez Slowik8609
kilka osób pisało, że stosowało chemię. Napiszcie proszę jaką konkretnie

Re: Szarpanie przy 1500-2000 obr i temp. 60-80 [1.6 CRDi z D

Napisane: 25 lut 2021 07:25
przez Kawu
Chemię do czego?

Re: Szarpanie przy 1500-2000 obr i temp. 60-80 [1.6 CRDi z D

Napisane: 25 lut 2021 08:21
przez Slowik8609
Do czyszczenia

glica napisał(a):Otóż to było bardzo proste, wymieniłem filtr paliwa wlewając do niego preparat do czyszczenia układu zasilania który czyści pompę, wtryski i przy okazji oczyszcza zawory.


Garou napisał(a):Oczywiście podziękowałem grzecznie Panu za taką promocyjną cenę i pojechałem kupić takie cudo techniki chemicznej, które rozpuszcza osady i zanieczyszczenia w przewodzie paliwowym i baku, zalałem 2 razy na pełny bak i problem wygląda na to, że ustał :) a dodam ze kosztowało mnie to 50zł :) i nie trwało więcej niż 5 min.