szczur75 napisał(a):marek_z napisał(a):Widać, że KIA montuje wadliwe silniki w nowych samochodach bez zażenowania...
A skąd ten wniosek? Ktoś już stwierdził, że to silniki są wadliwe?
A nie są? Są. Stwierdzili to posiadacze. Instrukcja mówi, że należy utrzymywać, czy też starać się utrzymywać obroty w zakresie od 2000 do 4000 obr./min. Jeśli przy 2300 obr./min po wciśnięciu pedału gazu, auto raz reaguje natychmiast a za drugim razem po 3-5s to jest to cecha silnika, czy jednak wada? Podpowiem, 1,4 CVVT normalnie reaguje na pedał gazu już przy połowie wartości momentu, przy którym 1,4 CRDI potrafi zlagować. Ja póki co obszedłem problem box'em, ale wolałbym, aby to było załatwione przez ASO, niestety te ma związane ręce, bo komputer nie wykazuje błędów, a centrale Hyundaia i KIA albo mają w dupie, albo nie wiedzą co z tym zrobić.