TSI to benzyniakiYankee napisał(a):A ten 1.0 TSI to na olej napędowy jest?
[C2] DPF OUT
Moderator: Żandarmeria
-
dzygi
- Brygadzista
- Posty: 104
- Dołączył(a): 24 cze 2017 13:52
- Lokalizacja: NDM
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C2 SW, 1,6 ON 128KM
2013
Re: DPF OUT
-
marcin_jaw
- Klubowicz
- Posty: 47
- Dołączył(a): 03 wrz 2015 18:50
- Lokalizacja: Wrocław <-> Ostrów Wielkopolski
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1 SW, 1.4 Pb 109KM
2009, Optimum+
Re: DPF OUT
Już niedłgo mogą pojawić się benzynowe silniki wysokoprężne
https://www.google.pl/amp/www.dziennik.pl/amp/555879,mazda-opracowala-i-wprowadza-nowy-silnik-benzynowy-ktory-dziala-jak-diesel.html
https://www.google.pl/amp/www.dziennik.pl/amp/555879,mazda-opracowala-i-wprowadza-nowy-silnik-benzynowy-ktory-dziala-jak-diesel.html
-
Yankee
- Asystent Kierownika
- Posty: 331
- Dołączył(a): 28 lip 2013 16:59
- Lokalizacja: Śląsk
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL SW, 1.6 ON 136KM
2015, L+Navi
Re: DPF OUT
Też tak myślałem. W takim razie po co tam DPF skoro do benzyny stosuje się GPF a nie DPFdzygi napisał(a):TSI to benzyniakiYankee napisał(a):A ten 1.0 TSI to na olej napędowy jest?

-
etz251
- Dopiero co...
- Posty: 4
- Dołączył(a): 28 sty 2018 14:50
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL HB, 1.6 ON 90KM
2011, S
-
lobo
- Klubowicz
- Posty: 64
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C2FL HB, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2017
Re: DPF OUT
etz251 - nic do Ciebie nie mam i nie jest to atak na Ciebie, ale moje prywatne zdanie. Twoje auto powinno trafić na złom.
Ktoś Ci kazał kupować diesla? Skoro jednak kupiłeś to utrzymuj go w takim stanie w jakim powinien być. Skoro notorycznie zapycha Ci się dpf, to albo masz coś totalnie zepsute/zużyte (może lejące wtryski?), albo jeździsz głownie po mieście. Po co kupowałeś diesla do jazdy po mieście??
Nie ma dnia, żeby jakiś diesel nie dowalił takiego smrodu, że aż mnie skręca i żałuję, że nie ma przycisku do zamykania obiegu powietrza na kierownicy.
Edycja:
Chyba zaopatrzę się w pojemnik z jakimiś śmierdzącymi odchodami i będę nimi rzucał w "wielbicieli zużytych diesli"
Ktoś Ci kazał kupować diesla? Skoro jednak kupiłeś to utrzymuj go w takim stanie w jakim powinien być. Skoro notorycznie zapycha Ci się dpf, to albo masz coś totalnie zepsute/zużyte (może lejące wtryski?), albo jeździsz głownie po mieście. Po co kupowałeś diesla do jazdy po mieście??
Nie ma dnia, żeby jakiś diesel nie dowalił takiego smrodu, że aż mnie skręca i żałuję, że nie ma przycisku do zamykania obiegu powietrza na kierownicy.

Edycja:
Chyba zaopatrzę się w pojemnik z jakimiś śmierdzącymi odchodami i będę nimi rzucał w "wielbicieli zużytych diesli"

-
panpromek
- Brygadzista
- Posty: 89
- Dołączył(a): 25 wrz 2011 18:48
- Lokalizacja: Sochaczew
- Grupa: Mazowiecka
Re: DPF OUT
Lobo ma rację. Kupowanie diesla, kiedy używa się go w najmniej sprzyjających warunkach (krótkie trasy, jazda miejska) jest totalnie bez sensu. Oszczędności na paliwie znikome, a później problemy z DPFem itp. I zaczyna się kombinowanie z usuwaniem go. Typowe polskie cwaniactwo.
W nagły spadek spalania o 1 L w dół nie uwierzę. W poprzednim aucie nie miałem DPFu (Corolla E12 1.4 D4D), a mimo to nie udawało mi się zejść ze spalaniem poniżej 4.2 l. Obecnym ceedem 1.6 CRDi 110 km, osiągam na tej samej trasie spalani średnie 4.8 - 4.9, więc tym bardziej, spadek średniego spalania poniżej 4 l, można potraktować jako legendy ludowe.
W nagły spadek spalania o 1 L w dół nie uwierzę. W poprzednim aucie nie miałem DPFu (Corolla E12 1.4 D4D), a mimo to nie udawało mi się zejść ze spalaniem poniżej 4.2 l. Obecnym ceedem 1.6 CRDi 110 km, osiągam na tej samej trasie spalani średnie 4.8 - 4.9, więc tym bardziej, spadek średniego spalania poniżej 4 l, można potraktować jako legendy ludowe.
CEED II HB 1.6 CRDi
-
Pitrek
- Kierownik
- Posty: 415
- Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum
Re: DPF OUT
Mam te same zdanie co Wy. Jeździłem 6 lat starszym dieslem, zanim kupiłem swojego prosiaka. Na początku chciałem 2.0 crdi - ale odpowiedziałem sobie na pytanie? czy będzie mnie stać, bo nowy diesel kosztuje....kupiłem 1.6 benzyne 126 KM, i nie żałuję silnik trwały, troszkę przepłacam za paliwo, ale jedno wiem. - na benzynę mnie stać. Ostatnio czytam na forum Opla, że coś się dzieje z tematem DPF - > ludzie montują je na nowo, pytanie dlaczego ?
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
-
Ryba4
- Nadworny błazen
- Posty: 6046
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: DPF OUT
Podpisuję się pod wypowiedzią Lobo - ludzie kupują diesla "bo mniej pali" a jeżdżą w koło komina.
Ekstremalny przykład - koledzy ze sklepu budowlanego mają Citroena Jumpera do wożenia towaru, ale po mieście - auto ma chyba 5 lat i niecałe 100 tys km nabite, i ostatnio więcej stoi niż jeździ bo silnik już nie daje rady. Jak pociągnąłem za język, to biją się w pierś i dobrze wiedzą że go zarżnęli bo jak jeden powiedział "na palcach dwóch rąk zliczę ile razy silnik się zagrzał do te optymalnej temperatury".
Ekstremalny przykład - koledzy ze sklepu budowlanego mają Citroena Jumpera do wożenia towaru, ale po mieście - auto ma chyba 5 lat i niecałe 100 tys km nabite, i ostatnio więcej stoi niż jeździ bo silnik już nie daje rady. Jak pociągnąłem za język, to biją się w pierś i dobrze wiedzą że go zarżnęli bo jak jeden powiedział "na palcach dwóch rąk zliczę ile razy silnik się zagrzał do te optymalnej temperatury".
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości