[C2] Cee'd SW 2014 1.6 CRDi 148KM/320Nm
Napisane: 29 maja 2018 13:30
KIA cee'd SW JD
Silnik: 1.6 CRDi 148KM/320Nm
Rocznik: 2014
Przebieg: 240 000 km
Wyposażenie: Z tego co udało mi się ustalić w cennikach jest to wersja M z Pakietem Komfortowym.
- klimatyzacja dwustrefowa,
-reflektory z LEDami i doświetlaniem zakrętów,
-światła przeciwmgielne,
-tempomat z ogranicznikiem prędkości,
-czujnik zmierzchu
-elektryczne wspomaganie kierownicy z 3 trybami
-skórzana kierownica, gałka zmiany biegów i dźwignia ręcznego
-podwójna podłoga w bagażniku ze schowkami
Modyfikacje:
-felgi aluminiowe 18" na lato i 17" na zimę.
-czarne relingi i lusterka
-czarne osłony halogenów pomalowane Plastidipem
-przyciemnione tylne szyby
-radio z Android 8.1
-podniesiona moc (chiptuning)
-oświetlenie wnętrza LED
-czerwone zaciski hamulcowe
-gałka zmiany biegów i mieszek z wersji GT
-chromowane ramki zegarów
-kuweta podłokietnika od forumowicza Yankee
-aluminiowe listwy progowe
-kierownica obszyta skórą
Aktualne zdjęcia:
Wersja zimowa:
Historia:
Witam wszystkich
Od połowy maja 2018 jestem właścicielem Cee'd-a SW z 2014 roku.
Poprzednio jeździłem Volvo S60 z 2006 roku z dieslem 2.4/185KM i automatem, jednak szukałem czegoś praktyczniejszego i tańszego w eksploatacji.
Zdecydowałem się na Cee'da ze względu na dobre opinie, ale głównie dlatego, że bardzo podobał mi się jego wygląd.
Niestety mój budżet nie pozwalał zbytnio wybrzydzać jeżeli chodzi o wyposażenie. Warunkiem był silnik 1.6 128KM, automatyczna klimatyzacja i światła dzienne LED. Ważne było dla mnie, żeby samochód był z Polski i regularnie serwisowany, więc w grę wchodziły raczej egzemplarze firmowe po leasingu. Wybór padł na egzemplarz z przebiegiem 213 tys. km.
Zdjęcie po zakupie:
Samochód był wzięty w leasing przez firmę zajmującą się fotowoltaiką i jeździł nim handlowiec. Po zakończeniu został wykupiony przez właściciela firmy i kilka miesięcy jeździła nim jego żona. Ostatni przegląd w ASO był zrobiony w październiku przy 210 tys. km.
Niestety w lewym reflektorze nie świecą LEDy. Byłem w salonie Auto Marketing w Lublinie zapytać o koszt i doradca powiedział, że ze względu na regularne serwisowanie napiszą list do centrali z prośbą o bezpłatną wymianę obu lamp po gwarancji. Nie wierzę zbytnio, że się zgodzą, ale postanowiłem poczekać miesiąc, bo nic nie szkodzi spróbować. Jeżeli się nie uda oddam je do elektronika do naprawy.
Na wiosnę planowałem zmienić felgi, bo seryjnie były stalowe 15" z kołpakami. Opony były w takim stanie, że bałem się jeździć na nich dłużej i musiałem przyspieszyć plany, bo bez sensu kupować opony na jeden sezon. Kupiłem używane oryginalne felgi 18' z Sorento II i opony Nexen N'Blue 225/40. Bałem się, że trochę za bardzo będą wystawać ze względu na ET41, ale idealnie zgrały się z błotnikiem. Samochód od razu przyjemniej prowadzi się w zakrętach i nie buja się tak na boki, a różnica w komforcie nie jest jakaś bardzo duża.
Tak samochód prezentuje się na letnich kołach:
Tak układa się felga 7Jx18 ET41 z oponą 225/40. Wg mnie jeżeli chodzi o szerokość wychodzi idealnie, prawie na równo z błotnikiem bez żadnych dystansów. Jedynie trochę bardziej chlapie woda na boki samochodu.
Wersja zimowa (30.10.2018)
Felgi 17" z Hyundaia Coupe
23.01.2019
Przyciemnione szyby i tylne lampy
15.10.2019
Czarne felgi, relingi, obudowy lusterek i halogenów
23.01.2020
Radio Android, chiptuning i gałka zmiany biegów + mieszek z wersji GT
28.05.2020
Chromowane ramki zegarów, kuweta podłokietnika, aluminiowe listwy progowe, obszycie kierownicy skórą
Silnik: 1.6 CRDi 148KM/320Nm
Rocznik: 2014
Przebieg: 240 000 km
Wyposażenie: Z tego co udało mi się ustalić w cennikach jest to wersja M z Pakietem Komfortowym.
- klimatyzacja dwustrefowa,
-reflektory z LEDami i doświetlaniem zakrętów,
-światła przeciwmgielne,
-tempomat z ogranicznikiem prędkości,
-czujnik zmierzchu
-elektryczne wspomaganie kierownicy z 3 trybami
-skórzana kierownica, gałka zmiany biegów i dźwignia ręcznego
-podwójna podłoga w bagażniku ze schowkami
Modyfikacje:
-felgi aluminiowe 18" na lato i 17" na zimę.
-czarne relingi i lusterka
-czarne osłony halogenów pomalowane Plastidipem
-przyciemnione tylne szyby
-radio z Android 8.1
-podniesiona moc (chiptuning)
-oświetlenie wnętrza LED
-czerwone zaciski hamulcowe
-gałka zmiany biegów i mieszek z wersji GT
-chromowane ramki zegarów
-kuweta podłokietnika od forumowicza Yankee
-aluminiowe listwy progowe
-kierownica obszyta skórą
Aktualne zdjęcia:
Wersja zimowa:
Historia:
Witam wszystkich
Od połowy maja 2018 jestem właścicielem Cee'd-a SW z 2014 roku.
Poprzednio jeździłem Volvo S60 z 2006 roku z dieslem 2.4/185KM i automatem, jednak szukałem czegoś praktyczniejszego i tańszego w eksploatacji.
Zdecydowałem się na Cee'da ze względu na dobre opinie, ale głównie dlatego, że bardzo podobał mi się jego wygląd.
Niestety mój budżet nie pozwalał zbytnio wybrzydzać jeżeli chodzi o wyposażenie. Warunkiem był silnik 1.6 128KM, automatyczna klimatyzacja i światła dzienne LED. Ważne było dla mnie, żeby samochód był z Polski i regularnie serwisowany, więc w grę wchodziły raczej egzemplarze firmowe po leasingu. Wybór padł na egzemplarz z przebiegiem 213 tys. km.
Zdjęcie po zakupie:
Samochód był wzięty w leasing przez firmę zajmującą się fotowoltaiką i jeździł nim handlowiec. Po zakończeniu został wykupiony przez właściciela firmy i kilka miesięcy jeździła nim jego żona. Ostatni przegląd w ASO był zrobiony w październiku przy 210 tys. km.
Niestety w lewym reflektorze nie świecą LEDy. Byłem w salonie Auto Marketing w Lublinie zapytać o koszt i doradca powiedział, że ze względu na regularne serwisowanie napiszą list do centrali z prośbą o bezpłatną wymianę obu lamp po gwarancji. Nie wierzę zbytnio, że się zgodzą, ale postanowiłem poczekać miesiąc, bo nic nie szkodzi spróbować. Jeżeli się nie uda oddam je do elektronika do naprawy.
Na wiosnę planowałem zmienić felgi, bo seryjnie były stalowe 15" z kołpakami. Opony były w takim stanie, że bałem się jeździć na nich dłużej i musiałem przyspieszyć plany, bo bez sensu kupować opony na jeden sezon. Kupiłem używane oryginalne felgi 18' z Sorento II i opony Nexen N'Blue 225/40. Bałem się, że trochę za bardzo będą wystawać ze względu na ET41, ale idealnie zgrały się z błotnikiem. Samochód od razu przyjemniej prowadzi się w zakrętach i nie buja się tak na boki, a różnica w komforcie nie jest jakaś bardzo duża.
Tak samochód prezentuje się na letnich kołach:
Tak układa się felga 7Jx18 ET41 z oponą 225/40. Wg mnie jeżeli chodzi o szerokość wychodzi idealnie, prawie na równo z błotnikiem bez żadnych dystansów. Jedynie trochę bardziej chlapie woda na boki samochodu.
Wersja zimowa (30.10.2018)
Felgi 17" z Hyundaia Coupe
23.01.2019
Przyciemnione szyby i tylne lampy
15.10.2019
Czarne felgi, relingi, obudowy lusterek i halogenów
23.01.2020
Radio Android, chiptuning i gałka zmiany biegów + mieszek z wersji GT
28.05.2020
Chromowane ramki zegarów, kuweta podłokietnika, aluminiowe listwy progowe, obszycie kierownicy skórą