Strona 2 z 2

Re: C1 FL 2010r.

Napisane: 20 mar 2018 19:57
przez Yankee
KUPYWAĆ ???

Re: C1 FL 2010r.

Napisane: 20 mar 2018 21:07
przez awer
Nie chciałbym się jakoś szczególnie wymądrzać, ale te dwa rzeczowniki w języku niemieckim nie dotyczą w zasadzie tej samej rzeczy. :wink: Kiedyś tłumaczył mi tę różnicę Schwager, ale już nie pamiętam tych niuansów. Ja w każdym razie użyłbym rzeczownika Pollenfilter w znaczeniu filtr przeciwpyłkowy.

Re: C1 FL 2010r.

Napisane: 22 mar 2018 18:28
przez Berend
I tak komplet filtrów plus olej zaraz jak się ciepło zrobie to wymienie.

Jaki olej polecacie?

Macie w swoim samochodach tak, że jak zapalicie samochód i włączycie światła to zegary przygasają, świecą mniejszym nateżeniem.

Re: C1 FL 2010r.

Napisane: 22 mar 2018 18:51
przez dzygi
Berend napisał(a):Jaki olej polecacie?


viewtopic.php?t=1269

Re: C1 FL 2010r.

Napisane: 29 mar 2018 04:11
przez Pitrek
Berend napisał(a):I tak komplet filtrów plus olej zaraz jak się ciepło zrobie to wymienie.

Jaki olej polecacie?

Macie w swoim samochodach tak, że jak zapalicie samochód i włączycie światła to zegary przygasają, świecą mniejszym nateżeniem.



Poszukaj mojego wątku na temat mrugania deski rozdzielczej i spadków napięcia : ) - opisałem tam pewien problem + rozwiązanie

Re: C1 FL 2010r.

Napisane: 01 kwi 2018 13:09
przez Berend
Dzięki.

Przeczytałem temat Twój, ale w sumie nie dokońca wiadomo co było przyczyną, czy styki, czy przewody elektryczne.

Przeczyszcze styki , pomierze napiecia i zobacze co jest.

Dzięki za odpowiedź.

Re: C1 FL 2010r.

Napisane: 01 kwi 2018 22:49
przez Pitrek
Berend napisał(a):Dzięki.

Przeczytałem temat Twój, ale w sumie nie dokońca wiadomo co było przyczyną, czy styki, czy przewody elektryczne.

Przeczyszcze styki , pomierze napiecia i zobacze co jest.

Dzięki za odpowiedź.



generalnie cos poczyścił i wymienił kable i wszystko działa

Re: C1 FL 2010r.

Napisane: 03 kwi 2018 18:22
przez Berend
Mi się tak dzieje(świecie z mniejszym nateżeniem światła zegarów), ale ładowanie jest ok, 14,2 V mierzone na zaciskach akumulatora przy załączonym radiu i włączonych światłach.

Natomiast przy wyłączonym samochodzie i światłach w tej chwili jest 12,38V i przy załączonych światłach 11,7V.

Wyciągnąłbym sobie akumulator i popatrzył jakie on ma parametry, ale nie chce na razie kasować danych licznika, chce przejeździć 1 zbiornik paliwa i sprawdzić rzeczywiste spalanie.

Szkoda też, że te pudełeczko jest takie małe na akumulator.