Strona 9 z 22

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 19 lip 2018 11:18
przez lobo
U mnie jeżeli klima włączy się automatycznie to dioda nie zaświeca się. Kiedy klima skończy to co miała zrobić (usunąć nadmiar wilgoci), to wyłączy się też sama. Samoczynne włączenie jest związane głównie ze zwiększeniem wilgotności, a temperaturą tylko pośrednio. U mnie włącza się samoczynnie np kiedy zaczyna padać, podczas gwałtownej zmiany temperatury, lub podczas widocznego zbierania się wilgoci w środku auta.

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 19 lip 2018 16:57
przez marcin255
Ok, teraz jasne - dzięki za wyjaśnienie. A co z przypadkami gdy cały panel klimy sam zgasł?

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 19 lip 2018 22:47
przez lobo
marcin255 napisał(a):A co z przypadkami gdy cały panel klimy sam zgasł?


Takiego przypadku jeszcze nie miałem.

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 28 lip 2018 23:02
przez George
Marcin, jak u Ciebie działa dynamiczne doświetlanie zakrętów ?
Pytanie w zasadzie czy działa ?
Mamy identyczną wersję wyposażenia więc jestem ciekaw.

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 29 lip 2018 07:38
przez marcin255
Działa , są skrętne ksenony . Jak się zatrzymasz w nocy i zaczniesz ruszać kierownicą to światła poruszają się za kierownicą o jakiś tam kąt.

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 29 lip 2018 21:31
przez WhiteSmurff
na bank jak stoisz to skręcają? jakiś downgrade? w wersjach C2 doświetlanie działa od 10km/h tak mniej więcej ;) wg moich obserwacji

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 30 lip 2018 07:02
przez marcin255
Sprawdzę jeszcze :smile:
Instrukcja :
"Podczas pokonywania zakrętu, dla
ułatwienia widoczności i bezpieczeństwa
kierowcy, statyczne światła doświetlania
zakrętu włączą się automatycznie.
System będzie działał automatycznie w
następujący sposób:
• Przy prędkości pojazdu poniżej
10 km/h oraz kącie skrętu kierownicy o
około 80 stopni.
• Przy prędkości pojazdu powyżej
10 km/h oraz kącie skrętu kierownicy o
około 35 stopni.
• Kiedy pojazd jest unieruchomiony.
• Kiedy pojazd porusza się do tyłu i
spełniony jest jeden z podanych
powyżej warunków, światła "

jak auto stoi to nie działa

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 18 sie 2018 05:54
przez marcin255
http://ifotos.pl/z/qewerph
Obrazek

Czy czuć różnicę ? Czuć i to dużo , to nie koniec bo po 10 hamowaniach w pomieszczeniu było ok 35 stopni i wszystko się gotowało, odpuściliśmy . Czekam na chłodniejsze dni .
Realnie obstawiam jakieś 220 KM i ok 330 Nm

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 20 sie 2018 18:20
przez lobo
1. Gratuluję serii, która pomimo wysokiej temperatury miała bonus względem teoretycznych parametrów. Gratuluję też odwagi w podzieleniu się z nami wynikami z boxem :)

2. Hamownia nie miała nadmuchu powietrza z zewnątrz?

3. Niestety IC w naszych GT jest niezbyt duży. Czekam na wykres z dnia w którym będzie niższa temperatura.

4. Ciekawy jestem jaki wpływ na przyśpieszenie miała Twoja obecna modyfikacja. Może kiedyś zrobimy jakiś dzień pomiarów klubowych? :) https://allegro.pl/wypozycze-racelogic-performance-box-wawa-i6675118298.html

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 20 sie 2018 20:09
przez marcin255
1.dzięki , to tylko testy box nie jest na razie założony
2. nie- wewnętrzny system
3.Wagner 3.5 k ale chyba po gwarancji
4. torque pro też można pomierzyć coś tam no ale jak będzie już zrobiona i będzie chłodno

tak by to wyglądało - najbezpieczniejszy vs seria
Obrazek

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 21 sie 2018 07:45
przez lobo
Kiedy założysz znowu boxa to proponuję, sprawdzić jak zachowuje się wskaźnik ciśnienia doładowania. Czytałem, kiedyś forum na którym do GT wszyscy zakładali boxy od RACECHIP. Wszystko było super, do czasu, aż KIA postanowiła zabezpieczyć się przed boxami w GT (prawdopodobnie od czasu wprowadzenia FL). Oprogramowanie sprawdza, czy ciśnienie doładowania nie przekracza pewnej ustalonej max wartości, a jeżeli tak to je obcina. W wyniku tego po założeniu boxa, turbo zamiast dać stałe podniesione (przez box) ciśnienie doładowania to następują jego skoki. Widać to na tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=CcgjOvMrfJA

Jeżeli dobrze pamiętam to RACECHIP dostał masę reklamacji i wycofał ze sprzedaży box do 1.6 T-GDI (w tym czasie dalej mieli w ofercie boxy do 1.0 T-GDI). Teraz mają już znowu w ofercie wersje do GT.

Napisałem to wszystko "z głowy" mogłem więc coś porządnie pomieszać :) (tylko wyszukałem "na szybko" filmik obrazujący problem). Może ktoś jeszcze się wypowie? Nie rozumiem braku udziału innych posiadaczy GT w tej dyskusji, przecież to czysto "akademickie" rozważania.


Edycja:
Zrobiłem sobie przerwe na kawe, więc postanowiłem znaleźć forum i odpowiedni wątek o którym wspomniałem wyżej: http://www.kiaownersclub.co.uk/forum/61-pro_ceed-gt/30518-should-i-racechip-has-anyone-yet.html

A tutaj link do boxów RACECHIP https://www.racechip.com/shop/kia/ceed-jd-from-2012/1-6-gt-1591ccm-204hp-150kw-265nm.html Bardzo mnie dziwią wartości podawanych przyrostów. Zakładam, że są liczone od "teoretycznych wartości", ale i tak są masakrycznie duże (za duże).

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 21 sie 2018 08:41
przez bart210
A mi to wygląda na problem, który miałem w moim GT, czyli odcięcie przy ok 5 tys. obr nie ważne na jakim biegu. To wcale nie była wina boxa bo nigdy czegoś takiego nie miałem. Serwis się męczył 1,5 miesiąca, ale w końcu naprawili. Po więcej szczegółów zapraszam do Euro-Kas Gliwice. Stracili mnóstwo czasu i nerwów, żeby znaleźć usterkę, więc nie będę opisywał co było zepsute.

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 21 sie 2018 11:33
przez marcin255
Na wykresie nie widzę odciecia na 5 Tys rpm, wzrost jest ładny na całym zakresie obrotów

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 24 sie 2018 17:58
przez red
Nie jest to wina boxa, ja miałem to po pewnym czasie w serii:
viewtopic.php?p=157141#p157141
U mnie był winny zawór upustowy DV.

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 24 sie 2018 19:34
przez marcin255
bart210 napisał(a):A mi to wygląda na problem, który miałem w moim GT, czyli odcięcie przy ok 5 tys. obr nie ważne na jakim biegu. .

red napisał(a):Nie jest to wina boxa, ja miałem to po pewnym czasie w serii:
viewtopic.php?p=157141#p157141
U mnie był winny zawór upustowy DV.

O jakim problemie jeśli łaska piszecie ? Bo Ja nic nie w swoim aucie nie widzę , ciągnie do 6.5 rpm jak szalone ...ale to chyba dobrze :redface:

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 25 sie 2018 10:02
przez lobo
Opisy problemów naszych kolegów z forum odpowiadają temu co widać na zamieszczonym przeze mnie filmiku (https://www.youtube.com/watch?v=CcgjOvMrfJA). Problem objawia się w postaci wyraźnego falowania lub wręcz odcinania doładowania (może i zapłonu). Autor filmu winnego upatruje w boxie z RaceChip, tymczasem jak wspominają nasi koledzy, raczej nie jest to wina boxa, tylko opisanych przez nich usterek.

marcin255 - robiłeś może kolejne podejście z boxem? :) Dziś temp jest już odpowiednia :) Skoro wykresy, które zamieściłeś w swoich postach były robione w temp około 35 stopni, to teraz pewnie wyszłoby sporo więcej :)

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 25 sie 2018 14:36
przez marcin255
Nic na razie, brak czasu

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 11 wrz 2018 09:25
przez marcin255

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 12 wrz 2018 07:42
przez foxx76
marcin255 napisał(a):Co powiecie o takich felach? https://allegro.pl/ory-borbet-lv5-7x18- ... ml#thumb/4

Orginalne felgi mają 7,5" szerokości, a te 7", więc opony będą bardziej wystawać ponad obrys felg. Jak dla mnie wyglądają bardzo zwyczajnie. Pamiętaj, że potrzebujesz czujniki ciśnienia, no chyba, że orginalnych felg się pozbywasz.

Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018

Napisane: 12 wrz 2018 14:49
przez marcin255
Oryginalne czujniki do kompletu cena 3220 zł , chodzi o wygląd