Strona 5 z 5

Re: [C2FL] GT 2017 by lobo

Napisane: 13 sie 2019 08:55
przez kryzys
Ładne cizie :D

Re: [C2FL] GT 2017 by lobo

Napisane: 19 sie 2019 09:09
przez lobo
kryzys napisał(a):Ładne cizie :D

Dzięki! :)

W poprzednim tygodniu byłem na "małym" przeglądzie gwarancyjnym 45k km w KIA EFORIA. Poprzednio zasłużyli na wielki plus a tym razem mieszanie uczucia:
Na plus:
- sami dolali płynu chłodniczego (w Carserwis musiałem się upomnieć),
Na minus:
- zgłosiłem postukiwania i drobne trzaski z okolic przedniej szyby - nic z tym nie zrobili,
- zgłosiłem wypadającą lampkę oświetlenia tylnej tablicy rejestracyjnej - nic z tym nie zrobili. Stwierdzili, że ułamany jest jeden z zatrzasków i tego gwarancja nie obejmuje (i zapewne ja sam to zepsułem). Zapytałem ich, czy to jest w porządku, żeby żarówka wisiała na przewodach - odesłali mnie do mojego leasingu :icon_evil: Nie tak powinna wyglądać reakcja ASO :icon_evil:

Re: [C2FL] GT 2017 by lobo

Napisane: 19 sie 2019 09:14
przez bart210
Z tym postukowaniem z okolic przedniej szyby to znany temat w C2. Pamiętam, że ktoś kiedyś rozwiązał ten problem montujac jakąś uszczelke między deskę a szybę.

Re: [C2FL] GT 2017 by lobo

Napisane: 05 lis 2019 10:32
przez lobo
W przyszłym tygodniu odbieram i30 FNP, więc najwyższa pora "zrobić coś" z moim obecnym C2 GT :) Szukam ochotnika do przejęcia najmu długoterminowego bez odstępnego (za darmoszkę znaczy się :D ). Możliwość przejęcia tylko na firmę. Auto jest w bardzo dobrym stanie, nie ma nawet pojedynczego zarysowania. Nigdy mnie nie zawiodło, a jedyny problem pojawił się po zatankowaniu kiepskiego paliwa (a i tak dowiozło mnie pod dom :) ). Jedyną upierdliwą sprawą (o której uczciwie uprzedzam) są postukiwania z okolic przedniej szyby i bocznej kierowcy (raczej jest to sprawa do załatwienia z ASO - tak jak udało im się rozwiązać problem trzasków z tylnej klapy).

Stosunkowo niedawno wymienione były z przodu tarcze oraz klocki. Obecnie auto jest na oponach zimowych (zmienione wczoraj), na przód poszły nówki Pirelli Sotto Zero.

Podczas zawierania umowy najmu wpłaciłem 10% wkładu własnego, dzięki któremu niższe są raty miesięczne. Do "wyjeżdżenia" w ciągu około 9 miesięcy do końca najmu zostało ponad 20000 km, więc powinno to wystarczyć do decyzji, czy na koniec oddać auto, czy jednak dobrze się jeździ i wykupić :)


Data zakończenia najmu: 2020.08.07

Pozostała ilość opłat: 9

Wysokość opłaty miesięcznej: 1715 zł brutto

Cena wykupu: 63000 PLN brutto

Aktualny przebieg: 49760 km

Przebieg kontraktowy sumaryczny: 70074 km

Przebieg do wykorzystania (opłacony) w ciągu pozostałych 9 miesięcy: 20314 km

0.3268 zł netto - opłata za dodatkowy przejechany kilometr
0.0794 zł netto - zwrot za każdy niewykorzystany kilometr

Opłata miesięczna obejmuje:
- ratę najmu,
- pełne ubezpieczenie,
- opony (wymiana, przechowywanie oraz zakup nowych w przypadku zużycia eksploatacyjnego),
- koszt przeglądów,
- koszt wymian eksploatacyjnych (koszt robocizny oraz części).

Re: [C2FL] GT 2017 by lobo

Napisane: 05 lis 2019 11:06
przez xon
Polecam tego allegrowicza :)

Re: [C2FL] GT 2017 by lobo

Napisane: 09 lis 2019 16:37
przez Pablo
Super :) nie mogę się doczekać opinii. Polecam Ci oglądnąć Automaniaka 23 odcinek 5.
Sztosik :)

Szerokości ;)

Re: [C2FL] GT 2017 by lobo

Napisane: 14 lis 2019 08:48
przez lobo
Pablo napisał(a):Super :) nie mogę się doczekać opinii. Polecam Ci oglądnąć Automaniaka 23 odcinek 5.
Sztosik :)

Szerokości ;)


Dzięki, obejrzę przy najbliższej okazji.

Co do i30 FNP. Odebrany, przejechane 600km. Na razie jeżdżę spokojnie i planuję wymianę oleju po 1k km przebiegu, więc na chwilę obecną o osiągach nie bardzo mogę się wypowiedzieć. To co mogę już ocenić, przedstawia się następująco (głównie w odniesieniu do C2 GT):

Na plus:
- zawieszenie - to chyba najlepszy element tego auta, ciągle mnie zadziwia jak dobrze sobie radzi nawet na kiepskiej/dziurawej drodze. Pomimo niższego profilu niż w GT, pomimo strasznego narzekania w necie jaki to i30 FNP jest twardy - jest bardziej komfortowo (dla mnie bardzo) :szok:
- wydech - to numer 2 w tym aucie, do tego regulacja klapami, robi dużą różnicę, da się ustawić "prawie" cichy tryb, da się zaryczeć tak, że ściągniemy uwagę wszystkich w okolicy (spotkałem się z fajnymi i bardzo pozytywnymi reakcjami stojących obok mnie na światłach :) )
- różne tryby, które rzeczywiście powodują różnice w zachowania się auta, oraz najlepszy tryb Custom w którym możemy prawie wszystko ustawić pod siebie,
- Rev Matching,
- wygodne fotele, z pełną elektryką i pamięcią ustawień (fotel kierowcy + lusterka) (koniec z wrażeniem przez 1k km, że "coś jest nie tak", kiedy ktoś zmienił mi ustawienia fotela :) ),
- wygląd - w wersji FNP i kolorze Shadow Grey nawet mi się podoba (choć ciągle twierdzę, że C2 GT ładniejsze),
- mam wrażenie, że jest trochę lepiej wyciszony niż C2 GT,
- jest czujnik temp oleju i możliwość wyświetlenia z niego aktualnej temp na ekranie pomiędzy zegarami,
- jest dodatkowe chłodzenie turbiny, które po zbyt wczesnym zgaszeniu silnika dba o odpowiednie chłodzenie/dalszy obieg oleju (nie mam teraz czasu, żeby poszukać jak to się profesjonalnie nazywa :) ),
- pod lewym łokciem w końcu coś miękkiego,
- kilka przydatnych drobiazgów - jak np dodatkowy tryb pracy kierunkowskazów, ładowarka indukcyjna.

Minusy:
- w 90% przypadków można zapomnieć o parkowaniu dojeżdżając przednimi kołami do krawężnika,
- skrzynia biegów pracuje u mnie co najwyżej średnio (na jeździe testowej było w tym względzie duuuużo lepiej, więc mam nadzieję, że to wina nowości i jeszcze się ułoży),
- sortownik pod podłogą w bagażniku jest idiotycznie wysoki i zabiera bardzo dużo pojemności (w przyszłości postaram się go wyjąć i zrobić "obniżoną podłogę"),
- czuję większą masę auta (a przez brak możliwości podjechania przodem do krawężnika - też większą długość),
- mniejszy bak niż w C2 GT (co prawda tylko kilka litrów, ale jednak),
- StartStop - nienawidzę tego badziewia :icon_evil:
- w trybie Normal układ kierowniczy pracujący ze zbyt dużym oporem (na szczęści jest Custom),
- środek jest brzydszy niż w C2 GT,

Obrazek
Obrazek

ps. 1. nie będę robił oddzielnego wątku bo niestety nie to forum (a szkoda, bo polubiłem "nasze" forum),
ps. 2. mam prośbę - jeżeli macie namiary na jakieś "żyjące" forum odnośnie i30 lub ogólnie Hyundaia to podrzućcie link na priv (bo to co udało mi się znaleźć "na szybko" to wyglądało mizernie w porównaniu do "naszego" forum).

Re: [C2FL] GT 2017 by lobo

Napisane: 14 lis 2019 10:51
przez vonski
Piękne auto, życzę bezproblemowej i przyjemnej jazdy. Mi też chodziło przez pewien czas po głowie, ale marzenia motoryzacyjne póki co odłożone (i skierowane za ocean).

Re: [C2FL] GT 2017 by lobo

Napisane: 14 lis 2019 14:14
przez xon
A może tutaj temat: viewforum.php?f=55 ? :D

Re: [C2FL] GT 2017 by lobo

Napisane: 14 lis 2019 17:08
przez marcin255
Zajebiście wygląda , ja bym wolał czerwony , szkoda tych niedociągnięć - wnętrze ?

Re: [C2FL] GT 2017 by lobo

Napisane: 14 lis 2019 18:18
przez ruszok
Zablokuj klinem, papierkiem, czymkolwiek przycisk start stop w pozycji wciśniętej. I zapomnij o tym badziewiu :-)

Zn chodzi mi o ten od systemu auto start stop. Bo tu masz pewnie bezkluczykowy i też ma przycisk do odpalania o tej nazwie.

Re: [C2FL] GT 2017 by lobo

Napisane: 14 lis 2019 21:27
przez Kolber
Bardzo fajnie wygląda na zewnątrz :spoko:

Jak wnętrze ? ;)

Re: [C2FL] GT 2017 by lobo

Napisane: 15 lis 2019 12:59
przez Pablo
Bardzo ładne autko :)

C2 GT mało co przebije w wyglądzie ;)

Apropo oleju bardzo słuszna decyzja chociaz ja bym wymienił przy 1500km.

Tutaj daje wlepke z Mercedesa jak się dociera silnik. Wydaje mi się że coś tam wiedzą jak dobrze dotrzeć silnik :) Aczkolwiek wiem że podobno teraz wkładają w auta silniki dotarte już. Ale chyba lepiej dać mu się dotrzeć ze sztuką.
Obrazek

No chyba że to tylko wynajem dlugoterminowy/leasing i po 3 latach wymienisz auto. To można pałować odrazu. Jak to niestety wiele ludzi robi :/

PS. A wlepka z takiego powtórka :D
Obrazek

Szerokości ;)

Re: [C2FL] GT 2017 by lobo

Napisane: 15 lis 2019 13:34
przez lobo
Dziękuje wszystkim za pochwały! Przy najbliższej okazji zrobię też zdjęcia środka.

xon - możliwe, że posłucham Twojej podpowiedzi :)

ruszok - tak chodzi o system automatycznego gaszenia/odpalania silnika.

Pablo - z tą wymianą po 1k km, to raczej planowałem właśnie w przedziale 1 - 2k km. Moja instrukcja zaleca przez pierwszy 1k km unikanie jazdy ze stałą niską prędkością obrotową silnika oraz unikanie jazdy powyżej 3k rpm. Stosuje się do tego, ale zaczyna mnie to już irytować :D (nawet Rev Matching nie można włączyć, bo bardzo szybko podbija obroty w "zakazane obecnie zakresy" :D )