Sam łańcuch i wariator to 1700 A jest reszta jeszczeRyba1983 napisał(a):Eeeee myślę ze 2500 to mocno przesadziłem. I mamy w każdym aucie gdzie jest lancuch zamiast paska.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Sam łańcuch i wariator to 1700 A jest reszta jeszczeRyba1983 napisał(a):Eeeee myślę ze 2500 to mocno przesadziłem. I mamy w każdym aucie gdzie jest lancuch zamiast paska.
Tak, byłem 5 miesięcy bez auta, wakacje w d*** wydane jakieś 5 tyś za naprawy i diagnozy więc kolejne 3 tyś wydać żeby mieć spokój już na lata to nie problem.Ryba1983 napisał(a):Coś ty na OE to chcesz składać.?
bart210 napisał(a):@Pitrek ogarniaj auto czym prędzej. Może wreszcie uda się zorganizować spot w większym gronie.
Pitrek napisał(a):Siemka!!!!
Auto odstawione jutro będzie po Wszystkich wymianach, koszt napraw, części i diagnostyk = 8 tyś złotych
Wszystkie części oryginalne przyjechały dzisiaj i poszło po kieszeni
Pitrek napisał(a):Pitrek napisał(a):Siemka!!!!
Oczywiście będą zdjęcia łańcucha itp.
Włożyłem 8 od Majavonski napisał(a):8 koła do włożenia? ... musisz naprawdę kochać ten samochód...
Auto było oglądane z każdej strony, i to też była decyzja chłopaka z ASO który mi ja robi, że naprawdę warto te auto ratować;)bart210 napisał(a):Trochę kasy w nią włożyłes, ale przynajmniej wiesz czym jeździsz. Lepiej tak niż jakbyś miał kupić używanego kota w worku.
Kolega ostatnio kupił C1 i... na start władowal 4k zł bo silnik do remontu o czym nie wiedział przed zakupem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości