Nie wytrzymałem i jeszcze dzisiaj rozkręciłem hamulce. Przyczyna całego problemu wyjaśniona - zasyfione prowadnice klocków. Tłoczek chodzi lekko.
Demontaż zacisku jest banalnie prosty. Klucz 17 i 14 - 2 śruby, podwiesić/położyć gdzieś zacisk bez odłączania dopływu płynu hamulcowego i działamy. Okazało się że klocki nie chcą się ruszyć nawet o milimetr. Trzeba było im pomóc śrubokrętem i młotkiem. Na zdjęciu poniżej zaznaczyłem miejsca które powinny zapewniać płynny ruch klocka po prowadnicy. U mnie była sadza i masa syfu który udało się usunąć małą szlifierką. Po prawej po czyszczeniu.
Przyczyna dlaczego tak się stało, też jest banalna. Nie nałożyłem pasty na wspomniane prowadnice, więc nic dziwnego, że w końcu klocek przestał odbijać i cały czas ocierał o tarczę. Póki co nałożyłem pastę miedzianą, bo lepsza taka jak żadna, ale kupiłem już za 16zł pastę ceramiczną Textar Cera Tec (https://www.autoexpert.pl/produkty/Dlaczego-TEXTAR-Cera-Tec,11010,1) i przekładając przednie hamulce założę tym razem wszystko jak należy. Więc jeśli sami bierzecie się za wymianę klocków to pamiętajcie o paście, bo bez niej przejedziecie max rok
No i jeszcze jedna ciekawostka. Tarcza nowa ma 28mm grubości, producent zaleca wymianę przy 26,4mm. U mnie po 58000km jest 26,6mm. Skoro wam wytrzymuje orginalna tarcza nawet do 100000km, to ciekawe czy jest to wina mojego stylu jazdy, czy może jednak od dawna miałem problem z nieprawidłowo działającymi hamulcami...
[C2] pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
vonski - Weteran
- Posty: 2336
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Ja miałem 26,6mm na poprzednim przeglądzie, przy ok 54kkm.
Tapatalk @ Galaxy S9
Tapatalk @ Galaxy S9
-
WhiteSmurff - Klubowicz
- Posty: 58
- Dołączył(a): 12 maja 2017 09:21
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2 PRO, 1.6T Pb 267KM
2014, GT XL
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
również wymieniałem tarcze przy 55k, bez obaw
mój ProCeed -> click
- marekctr
- Klubowicz
- Posty: 33
- Dołączył(a): 01 lis 2018 12:37
- Lokalizacja: Bielsko -B
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 PRO, 1,6 Pb 204KM
2013, xl
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
W zaciskach wyposażonych w blaszki ślizgowe nierdzewne wystarczy że blaszki i gniazda blaszek będą perfekcyjne czyste. Za płyną pracę klocków odpowiadają również prowadnice które muszą działać lekko i płynnie.
Wracając do szum opon łysa opona będzie bardziej hałasował niż wyposażona w bieżni. Jeszcze jedno jeżeli przekładamy opony z napędowych z przedniej osi na wleczone na tylną bo chcemy równomiernie zużywać bieżnik również wystąpi zwiększony hałas. Odradzam przekładania opon.
Wracając do szum opon łysa opona będzie bardziej hałasował niż wyposażona w bieżni. Jeszcze jedno jeżeli przekładamy opony z napędowych z przedniej osi na wleczone na tylną bo chcemy równomiernie zużywać bieżnik również wystąpi zwiększony hałas. Odradzam przekładania opon.
-
Peter007 - Asystent Kierownika
- Posty: 213
- Dołączył(a): 29 cze 2019 15:33
- Lokalizacja: Opoczno
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2 SW, 1.6 ON 128KM
2013, L
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
marekctr napisał(a):Odradzam przekładania opon.
Ze względu na hałas? To jest Twoim priorytetem przy obsłudze ogumienia?
- marekctr
- Klubowicz
- Posty: 33
- Dołączył(a): 01 lis 2018 12:37
- Lokalizacja: Bielsko -B
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 PRO, 1,6 Pb 204KM
2013, xl
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Dokładnie tak tylne opony zostają na tylnej osi a przenie wymieniam na nowe jak się zużyją. Następny krok przednie się zużyją wtedy leci cały komplet do kosza.
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Pierwsze słyszę ja co pól roku rotuję przód- tył
-
butter18 - Dyrektor
- Posty: 886
- Dołączył(a): 21 cze 2014 22:31
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,4 Pb/LPG 100KM
2014, M+DFA
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
jeśli są blaszki to niczym ich nie smarujemy. Jeśli klocek nie ma blaszek i porusza się bezpośrednio w jarzmie to wtedy smarujemy. Info z ASO konkurencji... niby marka premium
bardziej bym się zastanowił skąd ta tłusta czarna substancja na blaszce. powinien byc czarny suchy pył
bardziej bym się zastanowił skąd ta tłusta czarna substancja na blaszce. powinien byc czarny suchy pył
Hyundai i10 2015
Kia cee'd 2014
Daewoo Matiz 2000
Kia cee'd 2014
Daewoo Matiz 2000
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Tak, jak wspomniałem, po moich "przygodach" pod Warszawą, zdecydowałem się kupić nowy komplet hamulców na przód.
Efekt końcowy jest fajny, co do hamowania się nie będę jeszcze wypowiadał, bo pierwsze 200km wymaga ode mnie spokojnej jazdy i lekkiego hamowania. Póki co hamuje i nie czuję różnicy z orginałami. Za kilka tygodni będę mógł coś więcej napisać.
Co do kwestii smarowania - nie chciałem się wypowiadać w ostatnich odpowiedziach, by nie stosować smarowania na blaszki prowadnicy, bo moja opinia jest w tej kwestii oczywista. Skoro (w moim przypadku) prowadnice bez smaru ewidentnie się nie sprawdziły, nie mam zamiaru się zastanawiać czy robić jak poprzednio czy nie, tylko zastosuje się do uwag producenta klocków Textar, który pisze, że smar ceramiczny jest zalecany bez względu na sposób ich montażu. Za kilka miesięcy sprawdzę jak to wszystko wygląda.
Stare tarcze wyglądały naprawdę źle. Niby hamowały, niby miałem 0,2mm zapasu do momentu zalecanej wymiany, klocki prawie w ogóle mi się nie zjechały (od zeszłego roku), ale od wewnątrz tarcze wyglądały przerażająco. Korozja wszędzie, łącznie z elementami ciernymi, sypało się z nich jak łupież z głowy. Do tego rowki i przebarwienia. To jest zbyt ważny element samochodu by się zastanawiać czy już jest do wymiany. Trzeba było wymieniać tarczę już rok temu, przy okazji nowych klocków. Niepotrzebnie czekałem kolejny rok.
- Wybór padł na:
- tarcze Mikoda 1118S GT Red
- klocki Textar 2491501
- 2x zestaw naprawczy + tłoczek hamulcowy
- płyn hamulcowy Textar DOT4 LV 1L
- smar ceramiczny do prowadnic klocków Textar Cera Tec
Efekt końcowy jest fajny, co do hamowania się nie będę jeszcze wypowiadał, bo pierwsze 200km wymaga ode mnie spokojnej jazdy i lekkiego hamowania. Póki co hamuje i nie czuję różnicy z orginałami. Za kilka tygodni będę mógł coś więcej napisać.
- Sama robota dość czasochłonna (6h), choć prosta.
- ściągnąć zacisk (klucz 17 i 14)
- ściągnąć jarzmo z klockami (klucz 17)
- przesunąć tłoczek w zacisku (są do tego zestawy za małe pieniądze)
- ściągnąć tarczę (duży śrubokręt krzyżak + mały młotek - najlepiej z gumową główką)
- wyszlifować piastę (szczota druciana + benzyna ekstrakcyjna) (patrz zdjęcie - po lewej)
- zregenerować jarzmo i prowadnice (patrz zdjęcie - w środku)
- nałożyć smar ceramiczny (update: minimalną ilość tylko na jarzmo lub klocki, nie na oba!)
- założyć tarczę, jarzmo, klocki i zacisk (patrz zdjęcie - po prawej)
Co do kwestii smarowania - nie chciałem się wypowiadać w ostatnich odpowiedziach, by nie stosować smarowania na blaszki prowadnicy, bo moja opinia jest w tej kwestii oczywista. Skoro (w moim przypadku) prowadnice bez smaru ewidentnie się nie sprawdziły, nie mam zamiaru się zastanawiać czy robić jak poprzednio czy nie, tylko zastosuje się do uwag producenta klocków Textar, który pisze, że smar ceramiczny jest zalecany bez względu na sposób ich montażu. Za kilka miesięcy sprawdzę jak to wszystko wygląda.
Stare tarcze wyglądały naprawdę źle. Niby hamowały, niby miałem 0,2mm zapasu do momentu zalecanej wymiany, klocki prawie w ogóle mi się nie zjechały (od zeszłego roku), ale od wewnątrz tarcze wyglądały przerażająco. Korozja wszędzie, łącznie z elementami ciernymi, sypało się z nich jak łupież z głowy. Do tego rowki i przebarwienia. To jest zbyt ważny element samochodu by się zastanawiać czy już jest do wymiany. Trzeba było wymieniać tarczę już rok temu, przy okazji nowych klocków. Niepotrzebnie czekałem kolejny rok.
Ostatnio edytowano 21 lip 2019 20:23 przez foxx76, łącznie edytowano 1 raz
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
xon - Kierownik
- Posty: 563
- Dołączył(a): 30 gru 2018 20:04
- Lokalizacja: WWA
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C2 HB, 1.6 Pb 280KM
2014, GT XL
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Hamulce są pośród najważniejszych rzeczy moim zdaniem więc zgadzam się że trzeba było rok temu zamienić.
Fajnie wyszło jestem ciekaw opinii po 1000km.
Jak skończę tarcze z tyłu to też wjeżdża pełny zestaw mikoda.
Fajnie wyszło jestem ciekaw opinii po 1000km.
Jak skończę tarcze z tyłu to też wjeżdża pełny zestaw mikoda.
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Mikody miałem i polecam ,też wymienię na nie jak fabryczne zetrę .
-
vonski - Weteran
- Posty: 2336
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
A ja zamówiłem tarcze Textara i czekam już kuźwa miesiąc. Bo se Textar zrobił shutdown fabryki na wakacje...
Tapatalk @ Galaxy S9
Tapatalk @ Galaxy S9
-
kryzys - Dyrektor
- Posty: 688
- Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
- Lokalizacja: gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Szczwany Foksie jak wymieniałeś płyn hamulcowy? Łeb mi puchnie od internetów, a masz nabank abs i esp więc zdradź mi proszę kolejność 'kół' i czy na zapalonym czy zgaszonym.
Rozumiem, że w JD macie też te blaszki - prowadnice klocków - i miejsce styku smarowałeś smarem textara?
Rozumiem, że w JD macie też te blaszki - prowadnice klocków - i miejsce styku smarowałeś smarem textara?
Don't Eat Yellow Snow!
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
kryzys napisał(a):Szczwany Foksie jak wymieniałeś płyn hamulcowy? Łeb mi puchnie od internetów, a masz nabank abs i esp więc zdradź mi proszę kolejność 'kół' i czy na zapalonym czy zgaszonym.
Rozumiem, że w JD macie też te blaszki - prowadnice klocków - i miejsce styku smarowałeś smarem textara?
Jeszcze nie wymieniałem. Zabrakło mi czasu. Będę wymieniał ze szwagrem w sobotę. Z tego co czytałem/słyszałem, to lecisz zgodnie z odległością od pompy hamulcowej, czyli przód-lewy, przód-prawy, tył-lewy, tył-prawy i na włączonym aucie, ale nie odpalonym silniku.
Poniżej na zdjęciu masz zaznaczone które miejsca smarowałem cienko smarem. Update: smarujcie tylko jeden element, jarzmo lub klocki i minimalną ilość, bardzo cienką warstwę.
Ostatnio edytowano 21 lip 2019 20:25 przez foxx76, łącznie edytowano 2 razy
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
kryzys - Dyrektor
- Posty: 688
- Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
- Lokalizacja: gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Dzięki. Czyli kluczyk na zapłonie, w sensie ostatnia pozycja przed odpaleniem? A pedał wtedy nie robi się twardy po kilku wciśnięciach? A z resztą jaki ja durny jestem, zaraz wsiądę w auto i sprawdzę
Don't Eat Yellow Snow!
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
kryzys napisał(a):Dzięki. Czyli kluczyk na zapłonie, w sensie ostatnia pozycja przed odpaleniem? A pedał wtedy nie robi się twardy po kilku wciśnięciach? A z resztą jaki ja durny jestem, zaraz wsiądę w auto i sprawdzę
Ja mam bezkluczykowy system. U mnie trzeba mieć kluczyki w aucie i wcisnąć 2 razy zapłon, bez wciśniętego sprzęgła. Wtedy wszystko się załączy, ale silnik nie odpali. Ze stacyjką chyba tak jak mówisz, ostatnia pozycja przed odpaleniem silnika.
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
- pawdedi
- Kierownik zmiany
- Posty: 145
- Dołączył(a): 23 mar 2018 22:14
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,4 Pb 90KM
2012
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
kryzys napisał(a):Szczwany Foksie jak wymieniałeś płyn hamulcowy? Łeb mi puchnie od internetów, a masz nabank abs i esp więc zdradź mi proszę kolejność 'kół' i czy na zapalonym czy zgaszonym.
Rozumiem, że w JD macie też te blaszki - prowadnice klocków - i miejsce styku smarowałeś smarem textara?
Wtrące się trochę do tematu, być może pomoże
http://kiaceed2.ru/html/12810.html
http://prokiaceed.ru/kia-ceed/7-4.html
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Przejechane 300km na nowych tarczach, a w weekend wymieniłem płyn hamulcowy. Skoro producent już dopuszczał to zrobiłem kilka "awaryjnych" hamować i jest naprawdę dobrze Nie mam żadnych liczb by porównać przed i po, ale powiem tylko, że na bank nie jest gorzej niż na seryjnych. Co do płynu hamulcowego to nie był zapowietrzony, ale był zdecydowanie ciemniejszy (patrz zdjęcie - płyn z lewej stary, z prawej nowy). Wszystko zrobiłem zgodnie z opisem przesłanym przez pawdedi. Dziękuję! Zeszło około 700ml, ale udałoby się zmieścić w 500ml gdybym nie popełnił błędu i zapowietrzył lekko układ.
Smar Textar
Co do smarowania ceramiką od Textar okazało się, że popełniłem błąd. Zbyt duże smarowanie to też problem. Swoboda w poruszaniu się klocka powodowała, że klocek potrafił szorować o tarczę bo nic go nie trzymało z dala od tarczy. Przy okazji odpowietrzania ściągnąłem cały smar i dałem bardzo cienką warstwę, tylko na jednym elemencie - klocku. Jarzmo pozostawiłem bez smaru. Problem zniknął. Wszystko działa idealnie.
Szumienie tylnich kół
Wspominałem, że po Chorwacji mam też problem z szumiącymi oponami w określonych prędkościach, przeważnie 60-90km/h. Problemem częściowo też udało się rozwiązać. Odpowiadają za to... tylne hamulce! Wkurzyć się idzie, ale trudno, trzeba będzie nad nimi jeszcze posiedzieć. Okazuje się, że tarcza nie obraca się swobodnie tylko blokuje się w każdym obrocie w tej samej pozycji. Zjechałem zewnętrzny (dostępny) rant, oskubałem rdzę (nie było jakoś strasznie dużo) i jedna tarcza chodzi teraz całkowicie swobodnie, a druga haczy znacznie mniej. Szum jest w tej chwili prawie nie wyczuwalny. Przy najbliższej okazji zdejmę zacisk i zjadę rant wewnętrzny, przy okazji wyczyszcze prowadnice, może problem zupełnie zniknie. Tarcza po 58000km ma 9,5mm grubości, zamiast seryjnych 10,0mm, więc nie ma co wymieniać.
Smar Textar
Co do smarowania ceramiką od Textar okazało się, że popełniłem błąd. Zbyt duże smarowanie to też problem. Swoboda w poruszaniu się klocka powodowała, że klocek potrafił szorować o tarczę bo nic go nie trzymało z dala od tarczy. Przy okazji odpowietrzania ściągnąłem cały smar i dałem bardzo cienką warstwę, tylko na jednym elemencie - klocku. Jarzmo pozostawiłem bez smaru. Problem zniknął. Wszystko działa idealnie.
Szumienie tylnich kół
Wspominałem, że po Chorwacji mam też problem z szumiącymi oponami w określonych prędkościach, przeważnie 60-90km/h. Problemem częściowo też udało się rozwiązać. Odpowiadają za to... tylne hamulce! Wkurzyć się idzie, ale trudno, trzeba będzie nad nimi jeszcze posiedzieć. Okazuje się, że tarcza nie obraca się swobodnie tylko blokuje się w każdym obrocie w tej samej pozycji. Zjechałem zewnętrzny (dostępny) rant, oskubałem rdzę (nie było jakoś strasznie dużo) i jedna tarcza chodzi teraz całkowicie swobodnie, a druga haczy znacznie mniej. Szum jest w tej chwili prawie nie wyczuwalny. Przy najbliższej okazji zdejmę zacisk i zjadę rant wewnętrzny, przy okazji wyczyszcze prowadnice, może problem zupełnie zniknie. Tarcza po 58000km ma 9,5mm grubości, zamiast seryjnych 10,0mm, więc nie ma co wymieniać.
Ostatnio edytowano 22 lip 2019 07:48 przez foxx76, łącznie edytowano 1 raz
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Ten stary płyn ma chyba ze 40% ... wody poza tym bardzo dobra robota, też rozważam mikodę
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Dowód, że Kia GT może też służyć za kombi Wpakowałem 7 paczek kafli po 41kg każda + 3 worki kleju po 25kg + 5l gruntu + 2 osoby 85kg+60kg = 512kg. Auto już momentami szorowało o nadkola, więc mogłem już lekko przesadzić.
Przy okazji sprawdzone jak by wyglądała obniżona Kia
Przy okazji sprawdzone jak by wyglądała obniżona Kia
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Powrót do Pochwal się swoją Kia cee'd :D
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
[C2] ProCeed GT 2014 by Bandz
1, 2przez bandz » 19 kwi 2020 19:27 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 34 Odpowiedzi / 26057 Wyświetlone
- Ostatni post przez bandz
11 cze 2020 22:57
-
[C2] ProCeed GT 2014 by Bandz
-
-
CEED II SW 2014 XL Platinum
przez Fiflaq » 16 mar 2020 19:31 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 8 Odpowiedzi / 11055 Wyświetlone
- Ostatni post przez hevimental
17 mar 2020 19:42
-
CEED II SW 2014 XL Platinum
-
-
Kia Ceed II 2014 (1.4 100km)
przez dzejkob98 » 23 maja 2021 00:00 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 0 Odpowiedzi / 4031 Wyświetlone
- Ostatni post przez dzejkob98
23 maja 2021 00:00
-
Kia Ceed II 2014 (1.4 100km)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości