Kia Ceed SW C1 2007 2,0 benzyna

AUTOR WĄTKU
Adamski
Przedszkolak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 14 sie 2021 20:10
Lokalizacja: Białystok
Grupa: Podlaska
Model cee'd:
C1 SW, 2,0 Pb 142KM
2007

Kia Ceed SW C1 2007 2,0 benzyna

27 sie 2021 18:41

Witajcie.
Przedstawiam Wam moje autko. Jestem nowicjuszem na forum i już się chwalę ale może dzięki temu będę bardziej rozpoznawany :)
Kia Ceed C1 SW (kombi):
- rok produkcji 2007
- silnik 2,0 benzyna 142KM
- przebieg 226000km
Szukałem auta z tempomatem i trafiłem na ten egzemplarz. Po oględzinach i przeglądzie technicznym zdecydowaliśmy się (z żoną) zakupić Kijankę. Miała przygodę, bo miernik lakieru na prawym przednim błotniku wskazywał do 250. Jednak stan auta od spodu bardzo dobry, brak wycieków, luzów zawieszenia, nawet korozji praktycznie brak. Katalizator sprawny, amortyzatory 80%.
Auto sprowadzone z Niemiec, 1 właściciel od nowości. Ma spore wyposażenie m.in. klimatyzacja, tempomat, pełna elektryka, składane lusterka, tapicerka pół skóra, pół materiał.
Wszystko sprawne oprócz radia :)
Zrobiony pakiet startowy typu, olej, filtry, pasek rozrządu z rolkami, pompa wody, płyn chłodzący. Trochę twardo jest na alufelgach 17 dlatego wpadły czasowo stalowe 15.
Od 1,5 tygodnia jeżdżę autkiem po mieście, wrażenia pozytywne, nic nie stuka, nic nie puka. We wrześniu będzie prawdziwa jazda testowa na urlop.
Pozdrawiam i zapraszam do galerii:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Avatar użytkownika
Pitrek
Weteran
 
Posty: 1390
Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
Lokalizacja: Gliwice
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum

Re: Kia Ceed SW C1 2007 2,0 benzyna

30 sie 2021 03:41

Cześć!!,
Bardzo fajna sztuka i silnik też fajny, co do błotnika też miałem malowany bo przy wyjeździe brama się zamknęła xD - więc ja bym też nie dramatyzował z pomiarem 250.