Pitrek napisał(a):Czy to tłumaczy spalanie 11 litrów na 100km?
Odpowiedź znajduje się w moich wcześniejszych postach. Sam nie wiem czy mam z "Caps Lockiem" powtórzyć?
Pitrek napisał(a):Czy to tłumaczy spalanie 11 litrów na 100km?
gisio napisał(a):Ale ja się nie denerwuję to Ty masz problem nie ja. Jeśli masz kolegę mechanika z ASO Hyundai powinien wiedzieć co robić w przypadku wspomnianego DTC. Startując od pomiaru rezystancji na pniach 14,35 HECU i odpowiednio 77, 78 PCM itd.itp. Wszystko jest opisane na Kia Hotline w procedurze napraw-dostęp oczywiście płatny.
Jakbyś serwisował swoje auto w ASO Kia a nie wydawał kasę na przydrożnych mechaników to dawno bym Ci ten temat „załatwił” i to jeszcze nieodpłatnie. No ale cóż wybrałeś inny kierunek - swój.
Pitrek napisał(a):Przyczyną wszystkich Moich problemów był rozrząd
Owszem jest już luz, rozrząd musiał przeskoczyć jak straciłem sprzęgło podczas wyprzedzania ;( przynajmniej tak se wkrecam xdRyba1983 napisał(a):Jak sam przeskoczyl to co nie tak jest. Gdzieś jakiś luz się pojawił, lub napinacz nie utrzymuje.
Oczywiscie;)Moriok88 napisał(a):Dobrze że historia nie skończyła się remontem silnika Niemniej jednak jeśli jest luźny napinacz to nie zwlekałbym tylko od razu wstawił na warsztat. Drugi raz może się nie udać.....
Ryba1983 napisał(a):Uszczelniacz wału, uszczelka pokrywy, uszcz. obud. rozrządu, uszcz. miski, wymiana oleju + filtra.
pawdedi napisał(a):Jakie koszta? Orientowałeś się już?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości