Regulamin portalu i forum mojaceed.pl

AUTOR WĄTKU
bociek
 

Regulamin portalu i forum mojaceed.pl

30 cze 2009 22:48

Niniejszy regulamin odnosi się do całej zawartości portalu mojaceed.pl.

Rejestrując się na forum, użytkownik jednocześnie akceptuje niniejszy regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania


0. Definicje

a. Administrator – osoba zarządzająca forum

b. Moderator – osoba powołana przez Administratora w celu pomocy przy pilnowaniu porządku i przestrzegania regulaminu forum mojaceed.pl

c. Ranga – poziom dojrzałości użytkownika, zależny od ilości napisanych postów. W szczególnych przypadkach Administrator ma prawo nadania rangi specjalnej, niezależnej od ilości napisanych postów.

d. Użytkownik – osoba zarejestrowana na forum

e. Zastrzeżone symbole klubowe - wszelkei znaki identyfikujące Klub, w tym adresy internetowe http://www.mojaceed.pl i http://forum.mojaceed.pl, nazwy mojaceed.pl i cee'd Klub Polska oraz emblematy graficzne Klubu.


1. Rejestracja i Podstawowe zasady

a. Portal mojaceed.pl służy do wymiany poglądów pomiędzy Użytkownikami na tematy związane z motoryzacją oraz różnych tematów w przeznaczonych do tego działach a w szczególności związanych z pojazdem KIA cee’d koncernu KIA MOTORS.

b. Rejestracja oraz dostęp do portalu mojaceed.pl jest bezpłatny.

c. Rejestracja w mojaceed.pl jest równoznaczna z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

d. Zabrania się używania podczas rejestracji do tworzenia loginu słów kluczowych oznaczających pełnione funkcje lub zajmowane stanowiska w jakichkolwiek odmianach, skrótach i modyfikacjach, a w szczególności administrator, moderator, dyrektor, prezes, itp., adresów e-mail, oraz określeń uznanych za wulgarne czy rasistowskie w jakimkolwiek języku. W przypadku dokonania rejestracji z użyciem wyżej określonych słów konto Użytkownika może zostać usunięte w trybie natychmiastowym, bez powiadomienia i możliwości odwołania.

e. Użytkownik może posiadać wyłącznie jedno zarejestrowane konto. W przypadku dokonania rejestracji więcej niż jednego konta wszystkie konta Użytkownika zostaną zablokowane w trybie natychmiastowym, do wyjaśnienia. W przypadku braku odpowiedzi ze strony Użytkownika, konta zostaną usunięte bez powiadomienia i możliwości odwołania.

f. Zabrania się udostępniania własnego zarejestrowanego konta innym Użytkownikom, a w szczególności Użytkownikom, którym dostęp do strony mojaceed.pl został zablokowany. W przypadku stwierdzenia faktu udostępnienia, konto Użytkownika zostanie zablokowane.

g. Administratorzy zastrzegają sobie prawo przyznawania dostępu do wybranych funkcji i treści Serwisu wybranym Użytkownikom/Grupom Użytkowników.

h. Zabrania się Użytkownikom zamieszczania postów niezgodnych w jakikolwiek sposób z przepisami prawa obowiązującego w Polsce lub zachęcania do działalności prowadzącej do łamania prawa.

i. Administrator Serwisu lub osoba przez niego wyznaczona, może zablokować konto każdego Użytkownika jeśli uzna, że zostały naruszone zapisy regulaminu.

j. Użytkownik wysyłając posty, artykuły, news'y itd. wyraża zgodę na ich nieodpłatne i bezterminowe rozpowszechnianie z wyłączeniem celów zarobkowych. Jednocześnie Użytkownik wyraża zgodę na nanoszenie niezbędnych poprawek stylistycznych, językowych, itp. oraz korygowanie treści, która narusza postanowienia niniejszego regulaminu. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za zgodność z prawdą podawanych przez niego informacji, prezentowanych opinii, a także za ewentualne skutki będące następstwem stosowania się do prezentowanych w Serwisie treści.

k. Administratorzy aktywują użytkowników mojaceed.pl ręcznie, czas oczekiwania na aktywację nie powinien przekroczyć 48 h
Przeciwdziała to rejestracji osób, które wysyłają tzw. spam.

l. Do założenia konta wymagane jest posiadanie stałego adresu e-mail. Konto zakładane przy użyciu np. tzw. adresu 10 minutowego lub adresu wskazującego, że nie jest stałym adresem e-mail użytkownika, nie będzie aktywowane.

ł. Kategorycznie zabrania się użytkownikom reprezentowania lub powoływania sie na Klub wobec osób trzecich bez konsultacji i zgody Administracji.

m. Administracja serwisu może usunąć konto, którego użytkownik nie dokonał logowania się na forum w przeciągu minimum jednego roku.

2. Najważniejsze zasady

Kategorycznie zabrania się:

a. Obrażania w wypowiedziach osób bądź instytucji związanych z portalem mojaceed.pl, w szczególności innych użytkowników Forum, poprzez lżenie, pomawianie, poniżanie, szyderstwa i okazywanie pogardy, a także umieszczania treści rasistowskich lub nawołujących do nienawiści rasowej lub religijnej.

b. Używania wyrazów uznawanych powszechnie za wulgarne, pogardliwe bądź obraźliwe – jeśli jednak musisz to zrobić –wykropkuj lub wygwiazdkuj. Wszystko da się powiedzieć bez tego typu określeń.

c. Umieszczania treści, zdjęć lub ilustracji naruszających prawa osób trzecich (m.in. prawa autorskie, ochrona wizerunku) lub godzących w powszechne zasady dobrego smaku (m.in. pornografia, niecenzuralne gesty).

d. Celowego wywoływania sporów.

e. Rejestracji i korzystania z forum portalu mojaceed.pl z więcej niż jednego konta Użytkownika

f. Wpisywania na forum i komentarzach tytułów tematów wyłącznie wielkimi literami oraz z ilością znaków zapytania, wykrzykników i wielokropków łamiącą zasady polskiej pisowni, nadużywania wielkich liter w treści postów (zdania pisane wyłącznie wielkimi literami)

g. Zakładania na forum wątku z pytaniem, na które można odpowiedzieć "tak" lub "nie" lub z tytułem "ogólnym", który nie określa, jakiego zagadnienia dyskusja ma dotyczyć.

h. Wpisywania odpowiedzi, które nic nie wnoszą do dyskusji typu „ok”, „sprawdzę”, „zobaczę”, odbiegają od jej tematu lub umieszczania postów składających się z samych emotikonów.

i. Tzw. "nabijania ilości postów", w szczególności przez umieszczanie kolejnego postu pod swoim postem, jeśli nie jest to uzasadnuione merytorycznie (zawsze możesz skorzystać z opcji "Edytuj").

j. Umieszczania wypowiedzi o charakterze reklamy lub podanie danych kontaktowych firmy trzeciej bez konsultacji z administracją, jak również umieszczania w swoim podpisie odnośników do stron internetowych, danych kontaktowych, adresów e-mail, grafiki, itp. w celu zareklamowania usług, sprzedaży, produktów, etc.

k. Umieszczania w podpisie, avatarze logotypów KIA co narusza prawa do własności intelektualnej, praw autorskich i znaków towarowych.
Źródło i podstawa http://www.kia.pl/content/disclaimer.aspx


3. Inne postanowienia

a. Wiadomości na forum i komentarze powinny być napisane zgodnie z zasadami gramatyki, ortografii i interpunkcji języka polskiego; polskie znaki diakrytyczne są wymagane.

b. Zmniejszanie czytelności postów poprzez nadużywanie emotikon, stosowanie wielu kolorów bądź pisanie całych postów kolorem innym niż standardowy oraz częste zmiany formatowania tekstu (kursywa, pogrubienie, zmiany wielkości kroju pisma) na przestrzeni jednej wiadomości są niemile widziane. Kolor "red" zastrzeżony jest dla administracji forum.

c. Zabrania się usuwania uwag administracji forum z postów. Tylko administratorzy/moderatorzy mogą usunąć swoje komentarze.

d. Zakładając nowe tematy należy starać się nie powielać tych już istniejących.
e. Zanim wyślesz swoją wiadomość przeczytaj ją dokładnie: sprawdź, czy nie zawiera błędów, czy wnosi coś do dyskusji i czy jest na temat.

f. W celu identyfikacji aktywności forumowicza przy jego nicku pojawia się ranga klubowa. Jest ona uzalezniona od ilości zamieszczonych postów i wynosi: 0 - 9 Dopiero co ..., 10 - 29 Przedszkolak 30 - 74 Klubowicz 75 - 124 Brygadzista 125 - 199 Kierownik Zmiany 200 - 349 Asystent Kierownika 350 - 599 Kierownik 600 - 999 Derektor i powyżej 1 000 Weteran.

g. Wszelkie wiadomości naruszające niniejszy regulamin, będą usuwane lub przesuwane do działu "ZSYP" bez powiadamiania Użytkownika. Osoba usuwająca posty w temacie wątku zamieści informację o przeniesieniu postów łamiących regulamin do działu ZSYP.

h. Osobom naruszającym postanowienia niniejszego regulaminu, Administratorzy lub Moderatorzy mogą przyznawać ostrzeżenia lub stosować inne środki administarcyjne w postaci ograniczeń w dostępie do wybranych funkcji.

i. Ilość ostrzeżeń większa niż 3 będzie skutkowała czasowym zablokowaniem konta użytkownika (min. 2 tygodnie). W przypadku braku poprawy zachowania kolejnym krokiem będzie usunięcie konta użytkownika bez możliwości przywrócenia i odwołania od tego faktu. W okresie blokady konta niedopuszczalne jest tworzenie innych kont "zastępczych". W skrajnych przypadkach Administratorzy zastrzegają sobie prawo do zablokowania dostępu do forum na podstawie blokady adresu IP.

4. Postanowienia końcowe

a. Nad prawidłowym działaniem forum portalu mojaceed.pl czuwają administratorzy i moderatorzy. Użytkownicy są zobowiązani zgłaszać im wszelkie problemy związane z funkcjonowaniem forum i komentarzy, jak i przypadki złamania regulaminu. Użytkownicy mają obowiązek przestrzegać zaleceń administratorów i moderatorów.

b. W wypadku problemów z interpretacją przepisów Regulaminu, decydujące słowo ma ADMINISTRACJA

c. Wszelkie naruszenia regulaminu prosimy zgłaszać do Moderatorów lub Administratorów.

I krótki instruktaż
http://www.youtube.com/watch?v=T2iISWltdzc&feature=player_embedded

Powrót do Regulaminy mojaceed.pl

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl